SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom in je clubkleuren en steun mij in deze strijd
Update
Geld is er nog steeds niet
Speciale dank gaat uit naar de helden van de vbl sc: DonRaja, Kapiteintje en Tarado!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop voor Steven dat het bij deze pagina blijft
Jij welquote:
Ajacied422?! Dan wordt het mij wat te gortig...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder brengen we de volgende mensen nog een bezoekje
Morpheus2002
PlasticZak
Computerprobleem
Mensen die meewerken
DonRanje
Ajacied422
Monopoly
Remlof
Angel-joy
2 happy 4 u
Koekiemonster
Napoleonfour
Hij is de mascotte, de vlaggendragerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajacied422?! Dan wordt het mij wat te gortig...
De nadruk ligt hier sowieso op zak. Plastic, kloot, lompe.. dat maakt verder niet uit.quote:
Oja het uwv is ook een leukequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen zin om terug te gaan lezen hoor, sorry daarvoor.
Wat zeggen ze bij het UWV hierover? Is er wel al ergens geld onderweg naar je? Pleurissituatie dit zeg
Oh joyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja het uwv is ook een leuke
Ik kom voor geen enkele uitkering in aanmerking
Bijstand ben ik niet zielig genoeg voor
WW kan niet omdat ik officieel in dienst ben
Faillietgebeuren uitkering kan niet omdat ze niet failliet zijn
de boys van fc groningen komen ook helpenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Tmaatje het volgende:
OK wanneer gebeurt er eens wat? Dat lullige incidentje in Tilburg op Koninginnedag leek nergens op..
Moeilijk he lezen de teringquote:
Ga zo eerst naar uwvquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aangetekende brief naar de curator dan maar, eh?
watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nouja, de curator gaat bepalen wie er geld gaat krijgen, die zou ik eerst maar eens duidelijk maken dat jij bij de schuldeisers met de hoogste prioriteit hoort.
Ik heb het echt heel hard nodig jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze verdelen het geld, maar sommige mensen/groepen/organisaties hebben meer prioriteit dan andere. Op = op m.b.t. het geld, dus ja, aangeven dat je geld moet hebben is wel handig.
laatste 10 posts van deel2 heb je nog gepost hoor pikquote:
Wist niet eens dat dat deel 2 was. De mensen leven wel met je mee dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
laatste 10 posts van deel2 heb je nog gepost hoor pik
E-vrienden, ik heb zequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef valek het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat deel 2 was. De mensen leven wel met je mee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu alleen de E-uro's nog.ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zonder knokploeg er heen geweest?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net bij Uwv geweest en zij zullen contact met mij opnemen en uitnodigen voor een gesprek waarbij ik officieel als schuld eiser kan neergezet worden.
Ik had ook gewoon kunnen bellen ipv fietsen erheen
In gedachte waren de strijders met mij meequote:
Fietsen is gezond dikzak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net bij Uwv geweest en zij zullen contact met mij opnemen en uitnodigen voor een gesprek waarbij ik officieel als schuld eiser kan neergezet worden.
Ik had ook gewoon kunnen bellen ipv fietsen erheen
Jammer, goed excuus geweest om met de strijders een biertje te vatten in de zonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In gedachte waren de strijders met mij mee
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fietsen is gezond dikzak.
Ik ben niet dikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fietsen is gezond dikzak.
Ja maar nou moest ik uit mijn comfort zone a.k.a zolderkamer komenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer, goed excuus geweest om met de strijders een biertje te vatten in de zon
Ja ik ga vanmiddag eventjes een serieus topic in elkaar flansenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Currator moet jou nu toch officieel ontslaan waardoor UWV de betalingsverplichting overneemt?
Waarom btw geen topic in WGR openen? Krijg je wellicht wat nuttiger advies dan hier.
Al geweest paar weken terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Steven, loop eens een Juridisch loket binnen met de hele situatie.
Hoezo zijn die collega's zo passief dan. Met zo'n instelling ben je geneigd die ex-baas van je gelijk te geven om het zo te spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al geweest paar weken terug
Maar omdat ik lapzwans collega's heb zonder ballen en zelf geen advocaat kon betalen moet ik het via het uwv doen
Omdat ze bang waren helemaal geen geld te krijgen andersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo zijn die collega's zo passief dan. Met zo'n instelling ben je geneigd die ex-baas van je gelijk te geven om het zo te spelen.
Topquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou het einde is in zicht
Curator heeft al mijn gegevens, net aangemeld bij Uwv, en zij zeggen dat ik waarschijnlijk binnen 4 weken mijn geld heb
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou het einde is in zicht
Curator heeft al mijn gegevens, net aangemeld bij Uwv, en zij zeggen dat ik waarschijnlijk binnen 4 weken mijn geld heb
Een beetjequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat wel om een hoop geld, heb je nog een beetje kunnen rondkomen in de tussentijd?
Je kleurtje weg?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Loop achter met alles qua betalingen en ben afgesloten van telefoon
Nooit macht gehadquote:
patje1987 deed datquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt 1 topic van tong80 gesloten?
Je kan een blauwe kleur hebben zonder rechtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat blauwe kleurtje man.
Alsof je het niet weet manquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, misschien ff een update omtrent je situatie voor de trouwe volgers van dit topic?
Ja manquote:Op maandag 6 augustus 2012 06:17 schreef Fopje het volgende:
Inderdaad, is je bankrekening al gevuld?
Die gast is gevlucht naar turkijequote:
Goed werk! Kan je eindelijk de FOK!knokploeg uitbetalen.quote:
Inderdaad, Waar blijft dat geldquote:Op maandag 6 augustus 2012 06:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed werk! Kan je eindelijk de FOK!knokploeg uitbetalen.
6000euroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |