quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lonaa hef dus een show opgegeven?
Wat heb je allemaal gedaan dan?
quote:
quote:
Hoop jequote:
Ja.quote:
Je hebt van die nachten.quote:
Die nachten heb ik nog nooit gehad!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt van die nachten.
Zijn die zelfde nachten waarbij je 's ochtends wakker wordt, niet weet hoe je thuis kwam, je fiets al dan niet wel bij je thuis staat (of wel de gedachten wtf, ben ik met de fiets thuisgekomen? of wtf, waar is mijn fiets?), je opstaat, en op de meest vreemde plekken pijn hebt, blauwe blekken hebt of zand hebt zitten en geen idee hebt hoe het daar kmt.
Ik weet t eigenlijk ook altijd wel hoor. Moet er alleen vaak wel diep over na denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die nachten heb ik nog nooit gehad!
Altijd weten hoe ik thuis ben gekomen.. Het ergste dat ik heb gehad dat ik stukken kwijt was.
En ja ik kan behoorlijk zuipen once in a while
Dat was ook mijn eerste reactie jaquote:
Ah, de paringsdans is begonnen!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, de paringsdans is begonnen!
Op z'n minst klonk een beetje, uhm, weet niet.quote:
Dus je komt niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef Redbaron het volgende:
En het is vrijdagavond en ik heb eens niets afgesproken, hoe heerlijk is dat!
Ging jij niet pilsen met een FOK!ker?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien ga ik vannacht wel eens proberen vroeg in bed te liggen.
Misschien, toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging jij niet pilsen met een FOK!ker?
Dacht dat ik dat op jouw FB lasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien, toch?
Zo van: "we zien elkaar wel?"
Hier komen ze ook morgen. Eindelijk van dat stink tele2 af!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net maar ff tele2 opgezegd, en een abo genomen bij ziggo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit ventje is mijn nieuwe held!
WUUUN WUUN WUUUUN!
WUUUN WUUN WUUUUN!
WUUUN WUUN WUUUUN!
Waar ga jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga er vandoor!
Energie weer terug, we gaan ervoor.
Sterktequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga misschien is een keer naar Twente, moet binnenkort weer naar Ikea van me vriendin, en Zwolle heeft er nog geen een.![]()
Zij gaat naar de Ikea, jij naar de MediaMarktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga misschien is een keer naar Twente, moet binnenkort weer naar Ikea van me vriendin, en Zwolle heeft er nog geen een.![]()
Woooow. He-le-maal van Zwolle naar Twente.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Gulmez het volgende:
idd. eind jonguhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Woooow. He-le-maal van Zwolle naar Twente.
Het is wel een ontiegelijk saai stuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd. eind jonguhHelemaal door Nijverdal
![]()
Ik ben altijd blij als ik net wierden voorbij benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is wel een ontiegelijk saai stuk.
Pff ja. Dat slakkengangetje steeds ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik net wierden voorbij bengassuh
En al die controles die er vrij standaard zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pff ja. Dat slakkengangetje steeds ja.
Heb het zelf gedaan, 10 minuten werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga slapen. Morgen komt een ziggo monteur tussen 8 en 1.
Ja ik kan 't zelf, maar monteur is gratis![]()
Wij hebben ook ziggo aangevraagdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga slapen. Morgen komt een ziggo monteur tussen 8 en 1.
Ja ik kan 't zelf, maar monteur is gratis![]()
Weet ik. Maar gratis. Eigenlijk had ik het ook beter zelf kunnen doen, dan kon ik uitslapen. Weet wel dat de monteur rond 10 komt want het is mijn oude klasgenootquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het zelf gedaan, 10 minuten werk
Tunnel is nog lang niet klaar en het centrum is ruk. En Nijverdal is een dorpquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:31 schreef Gulmez het volgende:
Ben benieuwd of de tunnel al in Nijverdal af is, zou wel jammer zijn vind altijd wel leuk uitzien vanuit mijn audi A4
best wel een gezellig centrum lijkt me, voor een stadje als Nijverdal, en het ziet er niet echt nederlands uit, vanuit zwolle rijd je een berg af, en dan kom je nijverdal in.
Een niet zo goed verkapte kijk-mij-een-audi-a4-hebben post.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:31 schreef Gulmez het volgende:
Ben benieuwd of de tunnel al in Nijverdal af is, zou wel jammer zijn vind altijd wel leuk uitzien vanuit mijn audi A4
best wel een gezellig centrum lijkt me, voor een stadje als Nijverdal, en het ziet er niet echt nederlands uit, vanuit zwolle rijd je een berg af, en dan kom je nijverdal in.
Nou nou.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Jongens, geef die buitenlander nou geen aandacht!
Hopen dat ie dan met z'n dikke pauper-audi naar Turkey vertrekt en daar blijft!
Ik ben geboren in Nederland net zoals jij dat bent, maar ik kom bijna elk jaar in het stadje waar mijn ouders in turkije zijn opgegroeid, leuke plek ik zou er best wel kunnen wonen als er genoeg werkgelegenheid zou zijn, en een leuk huisje daar ergens zou kunnen wonen, alleen ik heb alles hier+familie en ben hier opgegroeid dus ik voel me in turkije minder thuis dan hier, misschien ook wel logisch daar ben ik namelijk niet opgegroeid,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:20 schreef Redbaron het volgende:
Jongens, geef die buitenlander nou geen aandacht!
Hopen dat ie dan met z'n dikke pauper-audi naar Turkey vertrekt en daar blijft!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:06 schreef norich het volgende:
En je bent gewoon welkom hier hoor Gulmez. Luister maar niet naar Redbaron
quote:
Heuj, de eerste enigzins normale post van je met betrekkelijk weinig taalfoutenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Nederland net zoals jij dat bent, maar ik kom bijna elk jaar in het stadje waar mijn ouders in turkije zijn opgegroeid, leuke plek ik zou er best wel kunnen wonen als er genoeg werkgelegenheid zou zijn, en een leuk huisje daar ergens zou kunnen wonen, alleen ik heb alles hier+familie en ben hier opgegroeid dus ik voel me in turkije minder thuis dan hier, misschien ook wel logisch daar ben ik namelijk niet opgegroeid,
Wat doe jij onaardig dan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:06 schreef norich het volgende:
En je bent gewoon welkom hier hoor Gulmez. Luister maar niet naar Redbaron
Selquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
Goedemiddag Hen, David en Wouter.
Klinkt als een goed idee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even zorgen dat ik een miljoen op m'n rekening krijg, dan krijg ik meer rente
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed
ff een leuke track + clip voor jullie
Ik ben weg
En dit. Maar epic!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, dat was weer een latertje vannacht
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, dat was weer een latertje vannacht
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik geen idee meer wat ik zoal heb gezegd
quote:
Laat je tieten zien, geil wijf, dit dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik geen idee meer wat ik zoal heb gezegd
Het gebruikelijke dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laat je tieten zien, geil wijf, dit dat.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh shit, Remco helemaal vergeten![]()
Nog gefeliciteerd, kerel!
quote:
quote:
quote:
quote:
allemaal bedanktquote:
Je moet bij kunstgras natuurlijk ook kunstbenen gebruikenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:56 schreef Redbaron het volgende:
Terug vd voetbal.. bah kunstgras.. heel de benen open liggen
Auw.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:56 schreef Redbaron het volgende:
Terug vd voetbal.. bah kunstgras.. heel de benen open liggen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet bij kunstgras natuurlijk ook kunstbenen gebruiken
Inderdaad ja, maarja gaat wel weer overquote:
Mooi man!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Mdrop het volgende:
Dana winner ofzo bij Bruins en heel de kameradengroep wil daarheen. Dat wordt dus weer een top avond
.
Die vrouw heeft een prachtige stem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Mdrop het volgende:
Dana winner ofzo bij Bruins en heel de kameradengroep wil daarheen. Dat wordt dus weer een top avond
.
Dat was dus ook mijn ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar zij maakt toch muziek voor voornamelijk oudere mensen?
*Kusje* Nu is het over.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad ja, maarja gaat wel weer over
Ging t maar zo makkelijkquote:
is toch lachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Mdrop het volgende:
.
Wat is er erg aan dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is toch lachen
Wat minder lachen is, is dat ik net 20 minuten in de auto zit op de terugweg vanuit kampen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet bij kunstgras natuurlijk ook kunstbenen gebruiken
Jij bent geen wildebras maar een wildebasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ging t maar zo makkelijk
Ach als ik zelf rustiger zou spelen was t niet een gebeurd dus eigen schuld ofzo
omdat ik vanmorgen al om half 8 in kampen was. En niet voor de lolquote:
die keerl hek al een tijd niet meer live gezienquote:
Die is dood.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die keerl hek al een tijd niet meer live gezien
johquote:
ook nogquote:
Dan hebben we het goed voor mekaar!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook nog
Voor de rest nog een beetje goed te passe?
Pi pa pa paardenpoepquote:
joah hier ist wel best. alleen jammer dat 't werk wat uitliep. mja, nu maar eens etenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hebben we het goed voor mekaar!
Ja, op het moment wel jaVanmiddag ben ik naar opnames van Paul de Leeuw geweest. Dat is nu op tv
Met jou?
en je dacht: ik ga 'm maar eens helpen?quote:
Nee mijn hoofd stond al op standje bierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en je dacht: ik ga 'm maar eens helpen?
Hij was met klikos aan het slepen. Matige garp ikweets.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij was met klikos aan het slepen. Matige garp ikweets.
Succes met je kapotte beenquote:Op zondag 13 mei 2012 01:25 schreef Redbaron het volgende:
Net thuis van avondje pooln, nu maar ff de kroeg opzoeken![]()
Danke schatquote:Op zondag 13 mei 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Succes met je kapotte beenAlcohol doet wonderen.
Kloptquote:Op zondag 13 mei 2012 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben druk met verhuizen.
Gaat altijd meer werk in zitten dan je van te voren denkt
Teveel gezopen?quote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David
Al wakker. En koppijn dat ik heb.
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even zwaaien naar de gedegradeerde Graafschap
Zwaait meequote:Op zondag 13 mei 2012 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even zwaaien naar de gedegradeerde Graafschap
In- en intriest niveau'tje weer jaquote:
Graafschap - dit Twente zou gewoon 3-0 kunnen worden. Mijn god.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In- en intriest niveau'tje weer ja
Het is diep- en dieptriest. Allemachtigquote:Op zondag 13 mei 2012 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En 0-1Och och och Twente, wat is er toch met je aan de hand?
![]()
Begin de dag met wat braaksel.quote:
Goeden liedjenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Begin de dag met wat braaksel.
Begin de dag met wat kots.
Want wie vrolijk kotst in de morgen,
die kotst de hele dag, jaa die kotst de hele dag
ije ije ije ije ije. Mijn chauffeur die kan niet rije.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zanger Rinus dus niet op Dauwpop
Zanger Rinus met de schrik vrij na auto-ongeluk
Jij bent op dreef of hebt 'm ergens in dit topic gevondenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ije ije ije ije ije. Mijn chauffeur die kan niet rije.
peukels peukels peukels peukels, nu ligt ik in de kreukels.
Ik ben op dreef. Als ik in het water zou springen dreef ik weg.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent op dreef of hebt 'm ergens in dit topic gevonden
nee! zeg dat het niet waar is.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zanger Rinus dus niet op Dauwpop
Zanger Rinus met de schrik vrij na auto-ongeluk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee! zeg dat het niet waar is.Met zo'n lelijke vriendin zou ik de hele dag schrikken. Denk ook persoonlijk dat die chauffeur in de spiegel keek, die kop van Romana zag en pardoes zo van de weg schoot. Of hij wou ze gewoon doodrijden om Nederland hier van te verlossen. Dan verdient hij een lintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik meld me aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Under_Score het volgende:
kamikaze acties tegen rinus. zouden zulke helden nog bestaan?
held!quote:
Ik ga niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:19 schreef smitjew het volgende:
Wie gaan er nu nog naar dauwpop nu rinus er niet is ?
shit echt , ik denk het ook eerst maar nooit zin om ver te fietsen ga denk ik diepe zand kuil hellendoorn kun je mooi chillen en fikkie stookenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga dauwtrappen. Traditiegetrouw helemaal naar Hellendoorn naar de stuw en daar bier drinken.
Echt hé! Dat zie ik ook altijd vanuit mijn Porsche Carrera!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:31 schreef Gulmez het volgende:
Oh ben jij die gast op fb?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:53 schreef Oldenzaal het volgende:
MARKO! Waar was jij vanmorgen op kantoor?
Ik zat al klaar met de broek op de enkels!!
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt hé! Dat zie ik ook altijd vanuit mijn Porsche Carrera!
Ja!quote:
Bij de Ikea hebben ze weleens lekkere dingen in dat restaurant. Anders haal je daar wat!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Bah geen enkel idee wat we willen eten vanavond
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bij de Ikea hebben ze weleens lekkere dingen in dat restaurant. Anders haal je daar wat!
Bier en vleesch!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:22 schreef Redbaron het volgende:
Lekker ijsje gehad met een leuke jongedame erbij
Over 2wk toernooi in Delden met een bbq erbij, dat wordt bier drinken!!![]()
Dat zijn de mooiste dagenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Na een dag arbeid, ik weet nu al dat ik ga fietsen.
Dat wordt nog wat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nu heel wat minder aangezien ik geenterug krijg
Oneluv bbygirlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oneluv bbygirlJuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Kusjekroelquote:
Ik lig gewoon de hele dag in bedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor Hemelvaart?
Gaat iedereen fietsen, of slaan jullie fietsen over en gaan gelijk aan de zuip?
yeah!quote:
niet fietsen, maar met een hele groep sjezen op de Spartametquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
6 uur op fiets. 5 km fietsen naar stamplek (stuw in helleneoorn) . Traditiegetrouw bier zoepen en hash roken. Kameraad en ik gooien ff een hengel in.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
'Helemaal'quote:Op maandag 14 mei 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga dauwtrappen. Traditiegetrouw helemaal naar Hellendoorn naar de stuw en daar bier drinken.
Eind gek! Vooral terugquote:
Geen gezeur van m'n ma sochtends. Relax m'n ding doen.quote:
Hengeloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha fijn zo marko. Waar woon je in Almelo eigenlijk ??
Diablo 3 vandaag
BBQ'n 'smiddags en 'savonds richting bruins.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Als de tandartsassistente haar doppen eens los doet!quote:
Kut.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, internet! Het donderde hier net en ik had geen verbinding
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Redbaron het volgende:
Regen? Heel de dag nog niets noemenswaardigs gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |