abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111409796
Hallo,

ik ben een man van 49 jaar. ben 21 jaar getrouwd met een vrouw van nu 43.
in het begin was ons sexleven goed geen spannende dingen maar gewoon goed.

in de jaren daarna zakte dit al snel af en na de geboorte van onze 2 kinderen werd het gewoon minder.

we vrijen nu gemiddeld 1 a 2 x per maand. het is dan ook standaard knuffelen en als ze opogewonden raakt dan ga ik op haar liggen en we vrijen in de missionaris houding.

ik wil al heel lang wat meer spanning brengen hierin maar zij wil dit niet. duwt me weg als ik haar overal wil kussen enz.

zij raakt mijn penis ook amper aan.
ze zegt dat ze niet zo is en dat ze het vies vindt. ik was me goed voor een mogelijk te verwachten vrijpartij en ik vindt het helemaal niet vies.

2 jaar geleden heeft zij tijdens eenvakantie met ons oudste kind een buitenlandse man leren kennen en heeft hier mee in bed gelegen. dit gebeurde omdat onze relatie toen niet goed was en het overkwam haar gewoon.

ik heb haar dit vergeven en we zijn bij elkaar gebleven. vorig jaar laaide dit weer op en dreigde een scheiding.

ik weet omdat zij dit vertel heeft maar ook omdat ik mailwisselingen heb gezien dat zij met hem veel verder is gegaan dat ze met mij doet. ze heeft hem gepijpt en op andere plekken gevreeen dan in bed.
dit zou ik ook zo graag willen met haar. gewoon lekker vrijen en genieten van elkaar.

na veel praten heeft ze gezegt dat ze dat bij mij ook zou doen als de tijd daar was. in de weken erna was het echt geweldig er kwam spanning terug in het vrijen. meerdere standjes. 1 keer ging ze met haar borsten over mijn penis en zakte verder af. echter daar stopte het. later zij ze dat ze het bijna wilde doen maar dat dat echt zou komen.

nu inmiddels zijn we weer terug bij af en is het weer standaard 1 a 2 keer per maand.

gisteren kregen we weer een mail van die buitenlander en confronteerde dit bericht mij weer met onze huidige situatie.

de centrale vraag bij mij was en is: waarom doet ze dat wel met hem en niet met mij.?

die man heeft haar willen misbruiken (vroeg naaktfoto's, geld en wilde dat ze naar hem toe kwam. ze heeft zelfs voor hem naakt voor de webcam gestaan)

ik heb een sterk gevoel dat hij boven mij staat en nog steeds van mij wint.

wat moet ik doen????

ik wil dit niet langer zo want daar ga ik aan kapot. dan denk ik ook, hoeveel ik ook van haar hou dat ik maar bij haar weg moet gaan. maar we hebben 2 kinderen en we komen allebei in de problemen. tevens zal in onze familie zich ook een drama afspelen dan omdat er 1 persoon is die zwaar hartpatient is en dit niet overleeft.

wie heeft de gouden tip voor mij .......................................
pi_111409926
Wat je echt moet doen weet ik niet. Wat ik zou doen; bij haar weg gaan. Ze gaat vreemd, jij hebt besloten dat te vergeven, maar nadat ze je daar mee al de grond in trapt, laat ze je nu ook nog vallen wat betreft beloftes over jullie seksleven waardoor je zelf vertrouwen nog verder de grond in word gestampt. Ze lijkt me niet helemaal eerlijk.
pi_111409935
Je vrouw is een egoistisch wijf.. Ik denk dat je beter samen met haar in therapie kan of gewoon stoppen.

Omdat jullie in de problemen komen, betekend niet dat je voor de rest van je leven ongelukkig hoeft te zijn.

Hoe weet je je dat die persoon met hartproblemen het niet overleeft? Het komt op mij over alsof je allemaal smoesjes verzint om bij haar te blijven, terwijl je volgens mij zelf het antwoord ook wel weet.

De reden dat zij al die andere dingen wel wilt doen bij een ander is misschien omdat ze niks meer voor jou voelt, jij niet spannend genoeg meer bent voor haar, (ze een slet is).

Blijft ze ook ingaan op zijn verzoeken? Zo ja dan had ik haar echt allang gedumpt, vreemd gaan doe je maar bij iemand anders.
Hai :D
pi_111410027
Uit elkaar groeien heet dit: De ene partij ( je vrouw ) ontwikkelt zich anders dan de andere ( jij ) partij. De mens ontwikkeld en vormt zich zijn/haar hele leven.

tipje: of ze komt nu er eerlijk vooruit wat ze wil en wat ze niet wil, of vraag een scheiding aan. Jij wordt hier alles behalve gelukkig van, zij ook niet lijkt me zo. Voor het gemak, kinderen of financien bij elkaar blijven is zoooo 1999..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:41:28 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_111410036
Heeft ze in het begin van jullie relatie wel gepijpt etc etc.? Ik kan het mis hebben maar als ik je verhaal lees heb ik het idee dat je ontzettende walk-over bent. Je vrouw wilt behandelt worden door een Alfa man, en niet iemand die alles netjes vraagt.

Persoonlijk denk ik dat je vrouw al jaren op jou is uitgekeken, de vraag is of jij wel door moet willen. Jezelf pijn doen is ook niet fijn lijkt mij.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_111410047
Ga scheiden, dit word niet beter, ze is op je uit gekeken en de seks 1 a 2 keer per maand is om financieel goed te blijven
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:50:24 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111410272
Ik zou er niet teveel energie meer in steken, lijkt mij niet dat dit nog iets gaat worden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:52:30 #8
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_111410325
alles hierboven
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:53:31 #9
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_111410348
Zet haar aan de kant, dom wijf dat ze is!
Doei!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:54:29 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_111410361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou er niet teveel energie meer in steken, lijkt mij niet dat dit nog iets gaat worden.
Dit
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:55:39 #11
256666 leeell
I know you're lonely
pi_111410390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
yep
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:55:48 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111410396
Je beschrijft vrijwel uitsluitend jullie seksleven, maar hoe is de relatie daarnaast?
pi_111410427
Relatie therapie.. meer energie er in stoppen maar het moet van beide kanten komen. Scheiden is, vooral voor de kinderen, een hel. Zorgen dat zij zich wat opener opstelt dmv therapie.. Slaat ze dit af dan confronteren met mogelijke scheiding. Als beide er zo over denken gewoon uit elkaar gaan en sterk blijven tegenover de kinderen. Clean divorce!
pi_111410447
Neuk gewoon ook een ander.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:57:52 #15
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_111410465
Aan de kant zetten, wat andere zeggen is natuurlijk mogelijk, maar heb je haar ook gevraagd waarom ze zo ver is gegaan met die andere man? Is hij bijvoorbeeld veel aantrekkelijker dan jij, denk aan geen bierpens, beetje sportief lichaam, etc.

Zoals we het nu lezen is het één deel van het verhaal en zeggen de meeste terecht van dumpen. Hoe is de relatie trouwens buiten de seks om?
pi_111410595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:32 schreef knotwilg17 het volgende:
wat moet ik doen????

Hoofdletters gebruiken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:04:56 #17
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_111410639
Ermee stoppen dan. Neuk buiten de deur. Wat jij wilt.
Ik ben misschien een broekie in jouw ogen, maar ik heb bij mijn inmiddels ex ook zo'n seksleven gehad. Echt nul spannende shit, ook niet willen pijpen enzo, rot op joh, ik bef jou ook. Altijd missionaris en als ik geluk had, ging ze bovenop..

Uiteindelijk gaan die frustraties zich uiten in andere dingen binnen de relatie en kom je in een neerwaarste spiraal.

Nu heb ik een andere vriendin en heb geweldige seks met haar, we proberen van alles uit. En in de relatie zelf is het ook super, dus ik weet zeker dat het (voor mij) een wisselwerking is. Goede relatie <-> goede seks en vice versa.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_111410809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef DuTank het volgende:
Ermee stoppen dan. Neuk buiten de deur. Wat jij wilt.
Ik ben misschien een broekie in jouw ogen, maar ik heb bij mijn inmiddels ex ook zo'n seksleven gehad. Echt nul spannende shit, ook niet willen pijpen enzo, rot op joh, ik bef jou ook. Altijd missionaris en als ik geluk had, ging ze bovenop..

Uiteindelijk gaan die frustraties zich uiten in andere dingen binnen de relatie en kom je in een neerwaarste spiraal.

Nu heb ik een andere vriendin en heb geweldige seks met haar, we proberen van alles uit. En in de relatie zelf is het ook super, dus ik weet zeker dat het (voor mij) een wisselwerking is. Goede relatie <-> goede seks en vice versa.
Verschil is eigenlijk alleen dat hij 2 kids heeft. Scheiden word tegenwoordig enorm onderschat!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:12:32 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111410846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:11 schreef Jerro het volgende:

[..]

Verschil is eigenlijk alleen dat hij 2 kids heeft. Scheiden word tegenwoordig enorm onderschat!
Hij heeft al 10 jaar weinig en matige seks, dat houdt toch een keer op :D Zeker als dat mens klaarblijkelijk geen betere seks met hém wil.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111411003
En soms kun je niet altijd alles tegen je wederhelft zeggen. Je vertrouwt elkaar alles toe maar het is niet altijd even makkelijk om te zeggen wat je denkt of voelt. Daarom zou ik eerst voor therapie kiezen om te kijken of je met professionele behandeling wel tot een middelpunt kunt komen. Beetje centen uitgeven om er in ieder geval een laatste wanhoop poging tegen aan te gooien lijkt mij de beste keuze. Dan kun je naderhand tegen je zelf ook zeggen dat je wel álles hebt gedaan. Dan niet voor je zelf of voor je vrouw maar voor je kinderen die zometeen een nieuwe papa en mama krijgen omdat beide "buiten de deur gaan neuken". Het is geen relatie van 8 jaar die op je 24e stuk gaat. Als je gaat scheiden moet je vooral je kinderen in oogschouw houden. Jouw geluk gaat boven alles maar dan ben je het aan je kinderen verplicht om er in ieder geval je stinkende best voor te doen.. Mocht het na alles niet lukken dan weet je voor je zelf 100% dat je er alles aan gedaan hebt. En dit is voor latere jaren erg belangrijk.
pi_111411248
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij heeft al 10 jaar weinig en matige seks, dat houdt toch een keer op :D Zeker als dat mens klaarblijkelijk geen betere seks met hém wil.
ja harajuku,

dat gevoel heb ik ook alleen zit mijn gevoel voor haar mij in de weg
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:31:16 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111411273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef knotwilg17 het volgende:

[..]

ja harajuku,

dat gevoel heb ik ook alleen zit mijn gevoel voor haar mij in de weg
Dat ze vreemd gaat doet je niet zo veel?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111411523
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:11 schreef Jerro het volgende:

[..]

Ook dat kinderen niet tegen scheiden kunnen ook.. Het hoeft niet altijd kut te zijn als je ouders scheiden, soms is het een hele opluchting om geen ruzies/vervelende sfeer meer te hebben thuis.
Hai :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:42:35 #24
236046 NotYou
tigerblood
pi_111411543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:32 schreef knotwilg17 het volgende:
Hallo,

ik ben een man van 49 jaar. ben 21 jaar getrouwd met een vrouw van nu 43.
in het begin was ons sexleven goed geen spannende dingen maar gewoon goed.

in de jaren daarna zakte dit al snel af en na de geboorte van onze 2 kinderen werd het gewoon minder.

we vrijen nu gemiddeld 1 a 2 x per maand. het is dan ook standaard knuffelen en als ze opogewonden raakt dan ga ik op haar liggen en we vrijen in de missionaris houding.

ik wil al heel lang wat meer spanning brengen hierin maar zij wil dit niet. duwt me weg als ik haar overal wil kussen enz.

zij raakt mijn penis ook amper aan.
ze zegt dat ze niet zo is en dat ze het vies vindt. ik was me goed voor een mogelijk te verwachten vrijpartij en ik vindt het helemaal niet vies.

2 jaar geleden heeft zij tijdens eenvakantie met ons oudste kind een buitenlandse man leren kennen en heeft hier mee in bed gelegen. dit gebeurde omdat onze relatie toen niet goed was en het overkwam haar gewoon.

ik heb haar dit vergeven en we zijn bij elkaar gebleven. vorig jaar laaide dit weer op en dreigde een scheiding.

ik weet omdat zij dit vertel heeft maar ook omdat ik mailwisselingen heb gezien dat zij met hem veel verder is gegaan dat ze met mij doet. ze heeft hem gepijpt en op andere plekken gevreeen dan in bed.
dit zou ik ook zo graag willen met haar. gewoon lekker vrijen en genieten van elkaar.

na veel praten heeft ze gezegt dat ze dat bij mij ook zou doen als de tijd daar was. in de weken erna was het echt geweldig er kwam spanning terug in het vrijen. meerdere standjes. 1 keer ging ze met haar borsten over mijn penis en zakte verder af. echter daar stopte het. later zij ze dat ze het bijna wilde doen maar dat dat echt zou komen.

nu inmiddels zijn we weer terug bij af en is het weer standaard 1 a 2 keer per maand.

gisteren kregen we weer een mail van die buitenlander en confronteerde dit bericht mij weer met onze huidige situatie.

de centrale vraag bij mij was en is: waarom doet ze dat wel met hem en niet met mij.?

die man heeft haar willen misbruiken (vroeg naaktfoto's, geld en wilde dat ze naar hem toe kwam. ze heeft zelfs voor hem naakt voor de webcam gestaan)

ik heb een sterk gevoel dat hij boven mij staat en nog steeds van mij wint.

wat moet ik doen????

ik wil dit niet langer zo want daar ga ik aan kapot. dan denk ik ook, hoeveel ik ook van haar hou dat ik maar bij haar weg moet gaan. maar we hebben 2 kinderen en we komen allebei in de problemen. tevens zal in onze familie zich ook een drama afspelen dan omdat er 1 persoon is die zwaar hartpatient is en dit niet overleeft.

Je afvragen of de cuckolding lifestyle/fetish wel aan jou besteed is. Beetje laat trouwens als je het mij vraagt, je vrouw is al jarenlang verregaand praktiserend. :D

quote:
Cuckolding

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws vreemdgaan.

In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.

Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.

Het woord is afgeleid van koekoek (cuckoo), die na de bevruchting hun eieren door een andere vogel laten uitbroeden. Vroeger dacht men daarom dat het koekoeksvrouwtje zich door andere vogelmannetjes liet bevruchten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckolding
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:37:33 #25
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_111413244
http://www.bol.com/nl/p/u(...)DVNLGOO0020276789bas
Koop en speel dit spel, erg leuk :P
Hoewel ik aan mag nemen dat je na zoveel jaar wel van elkaar weet wat de ander lekker vindt.. Toch erg leuk!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')