quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Vind jij mij gemeen?quote:
Het is niet zo moeilijk, ik snap niet dat iedereen er zoveel moeite mee heeftquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wordt die metafoor me pas duidelijk.
Omdat ik intelligent en lief ben. I knowquote:
Jij hebt meer verschillende mannen gezoend dan ik verschillende vrouwen gezoend heb dus ik geloof niet dat ik het ben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat jij het dus met iedereen zou doen en ik niet. Wie is hier nu de slet?
Ik heb nog een leuk verhaal daarover.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de eckte sletten doen dat soberzo.
Ik denk dat het tot op een bepaald punt alleen maar meerwaarde geeft. Kijk, als je iedere week een ander neukt. One night stands enzo, dan is het op een gegeven moment misschien een afgelikte boterham. Bij iedere week een ander zoenen, sowieso niet boeiend, want daar leer je alleen maar van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het punt is dat het inderdaad minder bijzonder wordt jaIs dat kortzichtig?
Deze vrouw begrijptquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat het tot op een bepaald punt alleen maar meerwaarde geeft. Kijk, als je iedere week een ander neukt. One night stands enzo, dan is het op een gegeven moment misschien een afgelikte boterham. Bij iedere week een ander zoenen, sowieso niet boeiend, want daar leer je alleen maar van.dus dat is juist positief, vind ik. Word je liever gepijpt door iemand die je halve lul eraf schraapt omdat ze zo zenuwachtig is en omdat ze niet weet wat ze doet, of heb je liever een happy end?
Ik snapte hem niet, nu snap ik hem wel. Ben het er niet helemaal mee eens. Maar ik begrijp je nu wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, ik snap niet dat iedereen er zoveel moeite mee heeft
We moeten het allemaal leren hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat het tot op een bepaald punt alleen maar meerwaarde geeft. Kijk, als je iedere week een ander neukt. One night stands enzo, dan is het op een gegeven moment misschien een afgelikte boterham. Bij iedere week een ander zoenen, sowieso niet boeiend, want daar leer je alleen maar van.dus dat is juist positief, vind ik. Word je liever gepijpt door iemand die je halve lul eraf schraapt omdat ze zo zenuwachtig is en omdat ze niet weet wat ze doet, of heb je liever een happy end?
Nu ga ik me hele rare voorstellingen makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over m'n seksleven, dan gaan een aantal hier van hun stokkie denk ik.
Ik vind niet dat je het zo kan zien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
We schrikken niet snel hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over m'n seksleven, dan gaan een aantal hier van hun stokkie denk ik.
Ach, niet alle maagden zijn slecht eigenlijk. Het enige wat minder is, is het onzekere en angstige.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, je kunt maagden ook bij jezelf ervaring laten op doen en dan duurt het wat langer maar het komt ook wel goed
Naatje heeft je verneukt voor de rest van je levenquote:
Mijn aantal bedpartners is voor een 17jarige misschien iets bovengemiddeld, wat dat betreft ben ik niet bijzonder. De invulling van de tijd daarentegen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
Maar Benzin, jij zou al een relatie met een meisje willen zolang ze maar lief voor je is. Je durft eigenlijk geen eisen te stellen.
Waarom verliest iemand anders, die waarschijnlijk meer eisen stelt, waarde zodra ze zou zoenen.
Het is juist toch veel waardelozer als je toch alles accepteert?
Ik wel. Zij denkt in ontwikkeling, dat is positief. Jij denkt hier heel destructief, het kan alleen maar slechter. Eigenlijk zeg je dus dat je moet sparen. Maar dat is ook slecht voor de economie.quote:
"halve lul eraf schraapt" oioioioiquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, meer de trio's, de bondage, de lesbo seks, zeg maarquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn aantal bedpartners is voor een 17jarige misschien iets bovengemiddeld, wat dat betreft ben ik niet bijzonder. De invulling van de tijd daarentegen..
Nee, je moet geld uitgeven. De ECB moet geen geld bijdrukken (gratis weggeven)quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wel. Zij denkt in ontwikkeling, dat is positief. Jij denkt hier heel destructief, het kan alleen maar slechter. Eigenlijk zeg je dus dat je moet sparen. Maar dat is ook slecht voor de economie.
Dat is het punt, jullie zien zoenen niet als iets erg bijzonders, benzin wel. Want als het over seks gaat hebben jullie dus wel dezelfde mening.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik weet nog steeds niet of ik het zelf wil. Ik wil het al voor VH zegmaar, alleen tja, relatie, ik kan zoenen met een meisje nog voor mezelf goedpraten, maar seks vind ik lastiger. Toch wil ik echt heel graag iemand beffen.quote:
Dat klopt. Als er inderdaad maar 2000 meisjes in Nederland zijn zoals heloef zegt dan heb ik niet echt ruimte om eisen te stellen, niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
Maar Benzin, jij zou al een relatie met een meisje willen zolang ze maar lief voor je is. Je durft eigenlijk geen eisen te stellen.
Zij verliest ook waarde als ze zomaar veel jongens zoent, maar je hebt wel gelijk; alles accepteren is ook niet heel waardevol. :/quote:Waarom verliest iemand anders, die waarschijnlijk meer eisen stelt, waarde zodra ze zou zoenen.
Het is juist toch veel waardelozer als je toch alles accepteert?
Nee, hoor. Het kan me niet schelen hoeveel iemand heeft geneukt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat is het punt, jullie zien zoenen niet als iets erg bijzonders, benzin wel. Want als het over seks gaat hebben jullie dus wel dezelfde mening.
Omdat je de waarde van vrouwen niet in geld moet uitdrukken, daar voelen ze zich hoerig van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, je moet geld uitgeven. De ECB moet geen geld bijdrukken (gratis weggeven)Waarom begrijpt niemand mijn prachtige metafoor?
Ik quotte (HOE SCHRIJF JE DAT?) ook arachide, niet jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het kan me niet schelen hoeveel iemand heeft geneukt.
De leuke plekkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer de trio's, de bondage, de lesbo seks, zeg maar.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou toch niet zomaar met iemand anders kunnen neuken hoor, zelfs al werd het goedgekeurd. Ik zou me toch schuldig voelen. Ik ben daar niet voor gemaakt denk ik.
Citeerde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik quotte (HOE SCHRIJF JE DAT?) ook arachide, niet jou
Ik denk dat Fee er ongeveer hetzelfde over denkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik quotte (HOE SCHRIJF JE DAT?) ook arachide, niet jou
Zij mag niet zonder eisen neuken, maar jij wel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Als er inderdaad maar 2000 meisjes in Nederland zijn zoals heloef zegt dan heb ik niet echt ruimte om eisen te stellen, niet?
[..]
Zij verliest ook waarde als ze zomaar veel jongens zoent, maar je hebt wel gelijk; alles accepteren is ook niet heel waardevol. :/
Ik heb het daar niet over seks, maar over een relatie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zij mag niet zonder eisen neuken, maar jij wel?
Bij mij wel, dus keur het maar gewoon niet goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens
Goed gekeurde vreemdgaan zit er bij mij ook niet in
Omdat ze dan geconfronteerd worden met wat ze eigenlijk doen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:35 schreef Watertornado het volgende:
Omdat je de waarde van vrouwen niet in geld moet uitdrukken, daar voelen ze zich hoerig van.
Jullie zeggen zelf dat maar weinig meisjes mij zouden waarderen. De centrale bank is alleen maar voor de metafoor, dat geeft verder niets aan ;squote:Daarbij geloof jij erg in "de ware" aangezien je haar blijkbaar aanziet als de centrale bank van een werelddeel.
Hier hebben we het al over gehad mopquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wel, dus keur het maar gewoon niet goed.
En? Mogen wij er ook op?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad mop
Oke oke, vraagje. Ik heb 4 bedpartners en met 15 mensen gezoend. Zou je een relatie met mij aan kunnen gaan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over seks, maar over een relatie.
Noem je mij nu indirect een hoerquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ze dan geconfronteerd worden met wat ze eigenlijk doen?
[..]
Jullie zeggen zelf dat maar weinig meisjes mij zouden waarderen. De centrale bank is alleen maar voor de metafoor, dat geeft verder niets aan ;s
En terecht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slikkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten!
Nee, samzz is van mij alleenquote:
Ok, this is really going nowhere. Veel succes met je kippen, ik ga slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ze dan geconfronteerd worden met wat ze eigenlijk doen?
[..]
Jullie zeggen zelf dat maar weinig meisjes mij zouden waarderen. De centrale bank is alleen maar voor de metafoor, dat geeft verder niets aan ;s
Als jij dat denkt. Ik vind het persoonlijk teveel, maar ik vind het niet nodig om daar een woord aan te verbinden. Ik voel me niet bevoegd tot zulke oordelen.quote:
Daar hou ik wel vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel vanIk ben degene die slaat dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Oh, op die leeftijd zat ik daar ook ongeveerquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke oke, vraagje. Ik heb 4 bedpartners en met 15 mensen gezoend. Zou je een relatie met mij aan kunnen gaan?
Ja, maar ik zou er wel al veel moeite mee hebben. Heel veel moeite, denk dat ik hier wel een paar keer behoorlijk over zou praten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke oke, vraagje. Ik heb 4 bedpartners en met 15 mensen gezoend. Zou je een relatie met mij aan kunnen gaan?
Iedereen wijst naar haar dan en verluistert naar elkaar, heee kijk benzin met dat ene sletjequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou er wel al veel moeite mee hebben. Heel veel moeite, denk dat ik hier wel een paar keer behoorlijk over zou praten.
Nee, ik denk dat niet. Ik moest gewoon lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij dat denkt. Ik vind het persoonlijk teveel, maar ik vind het niet nodig om daar een woord aan te verbinden. Ik voel me niet bevoegd tot zulke oordelen.
Ik heb er een mening over ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Je zegt dat je je niet bevoegd voelt te oordelen, toch hangen al je posts over dit onderwerp aan elkaar van de waardeoordelen.
En dat mag. Maar zeg dan niet dat je niet oordeelt, want dat doe je wel.quote:
True. Maar dat doen best veel jongens volgens mij, pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Aantallen zeggen echt niet zoveel.
Ik ken mensen die geen hoge aantallen mensen hebben gehad, maar die ik toch gewoon ranzig en goedkoop vind, omdat ze wel alles pakken wat ze kunnen pakken. Alleen hebben ze minder vaak de mogelijkheid gehad.
Maar kan je jezelf echt helemaal niets voorstellen bij wat ik probeer te zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat mag. Maar zeg dan niet dat je niet oordeelt, want dat doe je wel.
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar kan je jezelf echt helemaal niets voorstellen bij wat ik probeer te zeggen?
Voor jou net zo goed hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat niet. Ik moest gewoon lachen.
Je zegt dat je je niet bevoegd voelt te oordelen, toch hangen al je posts over dit onderwerp aan elkaar van de waardeoordelen.
Jawel. Ik ben het er alleen niet mee eens. Je bent wat wereldvreemd op dat gebied.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar kan je jezelf echt helemaal niets voorstellen bij wat ik probeer te zeggen?
Vraag is dan weer of ze dat ook zouden doen als ze wel meer kansen hadden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Aantallen zeggen echt niet zoveel.
Ik ken mensen die geen hoge aantallen mensen hebben gehad, maar die ik toch gewoon ranzig en goedkoop vind, omdat ze wel alles pakken wat ze kunnen pakken. Alleen hebben ze minder vaak de mogelijkheid gehad.
Dit had ik zelf getypt kunnen hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef xFriendx het volgende:
Dat 'wachten' op een andere maagd ging misschien nog dat ik 16-18 was, toen waren er ook nog wel wat. Alleen ging ik ook te lang door met dat beeld houden als in een sprookje, bijna alsof een fiere ridder die een prinses red etc etc.
Echter de rest van je leeftijdsgroep zoent, drinkt en neukt en zelf blijf je dan stilstaan. Ergens moet je dan toch zo'n perfect plaatje loslaten en ook de wereld verkennen. Ergens ontmoet je dan ook wel iemand die je gewoonweg echt leuk vind en dan valt er alsnog samen (als ervaren personen) genoeg te verkennen met elkaar.
Dat beeld houden van zo'n sprookjesverhaal werpt alleen maar drempels op en met prikkeldraad afgezette grenzen.
Ik vind je standaarden verlagen omdat je denkt niet anders te kunnen sowieso al een beetje triest eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vraag is dan weer of ze dat ook zouden doen als ze wel meer kansen hadden.
Ik zeg dan ook nergens dat ik niet oordeel. Maar ja, lezen is moeilijk.quote:
Nee, hij oordeelt niet over of jij een hoer bent of niet, en daar ging het overquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat mag. Maar zeg dan niet dat je niet oordeelt, want dat doe je wel.
Niet per sé wereldvreemd, hij vindt alleen andere dingen normaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben het er alleen niet mee eens. Je bent wat wereldvreemd op dat gebied.
Ik weet het niet, ik vind mezelf wel op enkele vlakken wereldvreemd, maar ik vind dat dit niet echt raar is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben het er alleen niet mee eens. Je bent wat wereldvreemd op dat gebied.
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je standaarden verlagen omdat je denkt niet anders te kunnen sowieso al een beetje triest eigenlijk.
Dat zei ik toch ook niet? Maar ik wilde dat het gewoon even duidelijk wasquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat ik niet oordeel. Maar ja, lezen is moeilijk.
En dat vind ik wat wereldvreemd overkomen. Niet dat er met andere ideeen iets mis is, in tegendeel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet per sé wereldvreemd, hij vindt alleen andere dingen normaal.
Brrr, je bent mijn moeder niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou er wel al veel moeite mee hebben. Heel veel moeite, denk dat ik hier wel een paar keer behoorlijk over zou praten.
Indirect doet hij dat wel. Jij overigens ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, hij oordeelt niet over of jij een hoer bent of niet, en daar ging het over
Maar dat vind ik niet. Het zou ook niet mijn bedoeling zijn als ik dat gevoel zou geven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
omdat je me altijd het gevoel zou geven dat ik een goedkope minderwaardige slet ben.
Wat je in zijn ogen waarschijnlijk ook bent, daarom heeft hij er ook moeite meequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Brrr, je bent mijn moeder niet.ik zou je niet moeten, omdat je me altijd het gevoel zou geven dat ik een goedkope minderwaardige slet ben.
Kap eens met het hoer gebeuren tjappiequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, hij oordeelt niet over of jij een hoer bent of niet, en daar ging het over
Nee ik vind je gewoon een sletquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indirect doet hij dat wel. Jij overigens ook.
Er zullen ook nooit meer dan ongeveer 4000 geinterreseerd zijn in mij. Maar ik heb er geen 4000 nodig. Dat betekent niet dat je geen eisen kan stellen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Als er inderdaad maar 2000 meisjes in Nederland zijn zoals heloef zegt dan heb ik niet echt ruimte om eisen te stellen, niet?
[..]
Zij verliest ook waarde als ze zomaar veel jongens zoent, maar je hebt wel gelijk; alles accepteren is ook niet heel waardevol. :/
Zij begon er toch over.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap eens met het hoer gebeuren tjappie
Hee ze begon d'r zelf over prinsjequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap eens met het hoer gebeuren tjappie
Nee hoorquote:
Ik heb gruwelijk hard een vriendin nodig en ik ben gewoon bang dat niemand me leuk genoeg vind en ik dus niet te veeleisend moet zijn om de kans dat ik ooit een vriendinnetje zal hebben 1 te laten naderen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zullen ook nooit meer dan ongeveer 4000 geinterreseerd zijn in mij. Maar ik heb er geen 4000 nodig. Dat betekent niet dat je geen eisen kan stellen.
Waardeoordeel dus. Terwijl ik alleen maar heb gezoend met mannen en vrouwen die ik aantrekkelijk vond. En jij alleen maar met vrouwen die toevallig wel wilden.quote:
Nee, da's gewoon het beestje bij de naam noemen. Jij verbindt d'r een (negatieve) waarde aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardeoordeel dus. Terwijl ik alleen maar heb gezoend met mannen en vrouwen die ik aantrekkelijk vond. En jij alleen maar met vrouwen die toevallig wel wilden.
Dan vraag ik me af wie er een grotere slet is.
Oh, nu is slet opeens een positief woord?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon het beestje bij de naam noemen. Jij verbindt d'r een (negatieve) waarde aan
Misschien, ik heb het gevoel dat ik er heel goed over heb nagedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:54 schreef Myraela het volgende:
Ik snap wel wat Benzin zegt overigens, maar ik vind het een typisch beeld van iemand die een beetje afgeschermd geleefd heeft. Het beeld waar iedereen een beetje mee begint, totdat je wat verder raakt, wat meer buiten komt, wat meer gaat genieten.
Het zijn gewoon de dingen die je altijd geleerd hebt, meer dan die je zelf ontdekt hebt.
Seks zit in relaties, drugs is slecht, mensen die het wel doen zijn slecht, een lagere opleiding is te min etc etc etc.
Probeer eens wat meer zelf te ontdekken dan te oordelen aan de hand van normen en waarden die je ingefluisterd zijn.
Ik zei niet dat ze onaantrekkelijk warenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardeoordeel dus. Terwijl ik alleen maar heb gezoend met mannen en vrouwen die ik aantrekkelijk vond. En jij alleen maar met vrouwen die toevallig wel wilden.
Dan vraag ik me af wie er een grotere slet is.
Veel plezier, slet ze!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Mooi geweest, ik ga de stad in. Goede discussieer-ze-verder-over-promiscuïteit-nacht, sletjes![]()
Doei, slettebakquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Mooi geweest, ik ga de stad in. Goede discussieer-ze-verder-over-promiscuïteit-nacht, sletjes![]()
Daar heb ik eerlijk gezegd best zin in nu jaquote:
Het is dat er niks voor het grijpen ligt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True. Maar dat doen best veel jongens volgens mij, pakken wat je pakken kan
Kusje op je neus, sletjequote:
Nogmaals, die waarde geef jij eraanquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu is slet opeens een positief woord?
Lieverd, ik ben 25 en ga uit vanaf m'n 16e. Die aantallen vallen reuze mee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze onaantrekkelijk warenMaar ik had geen speciale gevoelens nee.
Maar wat betekenen die gevoelens voor jou dan eigenlijk? Blijkbaar heel weinig, gezien de aantallen.
Vuile hoer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd best zin in nu ja
Doe het maar bagatelliseren jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben 25 en ga uit vanaf m'n 16e. Die aantallen vallen reuze mee.
50 in 9 jaar? Ow dat valt zeker meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben 25 en ga uit vanaf m'n 16e. Die aantallen vallen reuze mee.
Omdat het altijd met het negatieve geassocieerd wordt.quote:
ja graagquote:
Mijn wereldbeeld, het staat op zijn kopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
50 in 9 jaar? Ow dat valt zeker mee
40 in iets meer dan 4 jaar![]()
Deze opmerking laat zien dat je niet bepaald in de realiteit leeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld, het staat op zijn kopZijn jullie nou gewoon twee extreme voorbeelden?
40 in 4 jaar veel noemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld, het staat op zijn kopZijn jullie nou gewoon twee extreme voorbeelden?
Om en nabij. Ik ben best kieskeurig. Sowieso als puber het meest gezoend, dan ga je uitproberen he. En minus de vier jaar aan relatiesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
50 in 9 jaar? Ow dat valt zeker mee
40 in iets meer dan 4 jaar![]()
Klopt best wel aardig ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je nou elke week gaat stappen, dan scoor je 1x per 5 stapavonden
Dat zit allemaal tussen je oren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gruwelijk hard een vriendin nodig en ik ben gewoon bang dat niemand me leuk genoeg vind en ik dus niet te veeleisend moet zijn om de kans dat ik ooit een vriendinnetje zal hebben 1 te laten naderen.
Misschien een beetje aan de andere kant in vergelijking waar wij zitten, maar ik zie het punt ook wel hoor. Als je gewoon geniet en af en toe wat gek doet, dan kom je wel over een bepaalde drempel heen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
zo extreem ben ik niet, heb ook maar met 3 mannen seks gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
nee hoor dat heb je niet, want zonder vriendin gaat je echt niet dood, ga je echt niet dommer worden, je raakt ook niet opeens kaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gruwelijk hard een vriendin nodig en ik ben gewoon bang dat niemand me leuk genoeg vind en ik dus niet te veeleisend moet zijn om de kans dat ik ooit een vriendinnetje zal hebben 1 te laten naderen.
Jij bent wel een preuts sletje danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo extreem ben ik niet, heb ook maar met 3 mannen seks gehad
Dat is bij wel meer, seks that is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo extreem ben ik niet, heb ook maar met 3 mannen seks gehaden pas ontmaagd op mijn 18e.
Maar zoenen, tja dat gebeurde soms gewoon. En zoenen is lekker
3 mannen sex ja? WOW zo vind je ze niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo extreem ben ik niet, heb ook maar met 3 mannen seks gehaden pas ontmaagd op mijn 18e.
Maar zoenen, tja dat gebeurde soms gewoon. En zoenen is lekker
Willie is op bezoek bij het meest flexe sletje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
NIKS MIS MET EEN LEKKERE SLET
aldus willie wartaal
Ik heb er wel eens 6 op 1 dag gezoendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
40 in 4 jaar veel noemen
10 per jaar
Als je nou elke week gaat stappen, dan scoor je 1x per 5 stapavonden
HOEEEEER!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 6 op 1 dag gezoend
Koninginnedag was datwas behoorlijk de wegkwijt.... En ben daar op niet trots op
Ik weet niet, ik heb geen cijfers over gemiddelden. Weet wel dat ik mijn wereldbeeld mooier vind dan dezequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze opmerking laat zien dat je niet bepaald in de realiteit leeft.
Vind ik echt teveel ja.quote:
Ga eens stappen man jezusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb geen cijfers over gemiddelden. Weet wel dat ik mijn wereldbeeld mooier vind dan deze
[..]
Vind ik echt teveel ja.
dat is geen reden hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 6 op 1 dag gezoend
Koninginnedag was datwas behoorlijk de wegkwijt.... En ben daar op niet trots op
Jij leeft echt in een droomwereld. Aandoenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb geen cijfers over gemiddelden. Weet wel dat ik mijn wereldbeeld mooier vind dan deze
[..]
Vind ik echt teveel ja.
Met een paar uur aan de bar staan heb ik nooit gezoend. Dan nog zou ik waarschijnlijk niet zomaar zoenen.quote:
zo aarde voor Benzin, aarde voor benzin hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Vind ik echt teveel ja.
Ja eerlijk waarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3 mannen sex ja? WOW zo vind je ze niet meer
Wie wie wiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Myraela het volgende:
Ik kom telkens weer bij dezelfde mannen/vrouwen terug om mee te zoenen, zo krijg ik nooit een hele lange lijst.
Je moet ook niet aan de bar staanj , dat werkt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Met een paar uur aan de bar staan heb ik nooit gezoend. Dan nog zou ik waarschijnlijk niet zomaar zoenen.
je bent nog zo goed als nieuw dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eerlijk waar
Ik schaam me we ook niet voorVind het wel best zo
Maar zoenen.... Ja dat deed ik wel graag
Er zijn werelden voor me open gegaan het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een beetje aan de andere kant in vergelijking waar wij zitten, maar ik zie het punt ook wel hoor. Als je gewoon geniet en af en toe wat gek doet, dan kom je wel over een bepaalde drempel heen.
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel gewoon de oorzaak ervan toch?
Verschil is dat jullie 18 en 22 ofzo zijn, en ik nu 30quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn werelden voor me open gegaan het afgelopen jaar.
Ik was een jaar geleden net als benzin, zo groen als gras qua alles.
+1.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mn beste vriend sowieso en dan wat van die mensen die je soms weer tegenkomt, een paar keer ziet, paar maanden niet meer ziet en dan weer een paar keer ziet als je hem weer tegen bent gekomen.quote:
dan nog is het geen excuusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel gewoon de oorzaak ervan toch?
Jij bent een heel stuk meer open minded inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat je wereld eens opengaan enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jullie 18 en 22 ofzo zijn, en ik nu 30
Das geen lange lijst neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mn beste vriend sowieso en dan wat van die mensen die je soms weer tegenkomt, een paar keer ziet, paar maanden niet meer ziet en dan weer een paar keer ziet als je hem weer tegen bent gekomen.
zoenen is zeker lekker! En iedereen zoent anders!! Ik had laatst een vrouw die zooooo lekker zoendequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich was het wel lekker hoor, want zoenen is lekker
Ik weet niet. Ik hoop dat jullie niet representatief zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een droomwereld. Aandoenlijk.
Ik ben niet closed minded vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een heel stuk meer open minded inderdaad.
Oh, dat waren de terugkomende hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das geen lange lijst nee. Maar dat hoeft ook niet.
Ik vind eigenlijk van wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hoop dat jullie niet representatief zijn.
[..]
Ik ben niet closed minded vind ik.
Ik heb niet met jou gezoend volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoenen is zeker lekker! En iedereen zoent anders!! Ik had laatst een vrouw die zooooo lekker zoende
En ze was lang ook, 1.85m zonder hakken
Ik denk dat wij nog redelijk braaf zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
welkom in de echte wereld, sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
je mind zit volledig op slot, je bent nog geslotener dan een closed mindquote:Ik ben niet closed minded vind ik.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vrijwilligsters hier? Hallo!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoenen is zeker lekker! En iedereen zoent anders!! Ik had laatst een vrouw die zooooo lekker zoende
En ze was lang ook, 1.85m zonder hakken
Mag ik op jouw lijstje, mag jij op de mijnequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat waren de terugkomende hoor.
Ik zit nu aan de 20-25 denk ik.
Zo lang is mijn tong heul niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen zoent lekker.
Iemand die zijn tong achter in je strot duwtbah!
Dit denk ik eigenlijk ook wel, kan nou niet echt zeggen dat hier van die echte kroegtijgers ofzo zitten die 3 avonden in de week stappen en elke keer een andere mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog redelijk braaf zijn.
quote:
Hoezo dan? Vanwege mijn mening hierover?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welkom in de echte wereld, sorry.
[..]
je mind zit volledig op slot, je bent nog geslotener dan een closed mind
Bij mij kwam ie op tijd, bij benzin moet hij uberhaupt nog komen. En jij bent gewoon personificatie van laatbloeier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jullie 18 en 22 ofzo zijn, en ik nu 30
Ik zie een deal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik op jouw lijstje, mag jij op de mijne.
Ik heb godverdomme geen seks terwijl er andere mensen die er niets mee te maken willen hebben alles kunnen horen/zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sowieso de braafste hier van de dames.
Hoe kan dat nou braaf zijn? Ik ben in de war.. Wat is dan gemiddeld? En waarom is dat zo ziekelijk hoog? En hoe kan dat nou zo ziekelijk hoog zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog redelijk braaf zijn.
Ik ben de personificatie van iets!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij kwam ie op tijd, bij benzin moet hij uberhaupt nog komen. En jij bent gewoon personificatie van laatbloeier.
volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet met jou gezoend volgens mij hoor.
klopt, maar zij was echt top!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen zoent lekker.
Iemand die zijn tong achter in je strot duwtbah!
Nou samzz en ik vallen nog meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Als ik Fee niet had.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent een heel stuk meer open minded inderdaad.
Klopt. Er zijn meer avonden geweest dat ik niet heb gezoend dan wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook wel, kan nou niet echt zeggen dat hier van die echte kroegtijgers ofzo zitten die 3 avonden in de week stappen en elke keer een andere mee naar huis nemen.
In aantallen dan, voor de rest is mijn braafheid wel gesneuveld door openbaar te neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geen seks terwijl er andere mensen die er niets mee te maken willen hebben alles kunnen horen/zien. [ afbeelding ]
Wat moet komen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij kwam ie op tijd, bij benzin moet hij uberhaupt nog komen. En jij bent gewoon personificatie van laatbloeier.
Coolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie een deal.
[..]
Ik heb godverdomme geen seks terwijl er andere mensen die er niets mee te maken willen hebben alles kunnen horen/zien. [ afbeelding ]
Toch wel, alhoewel op school zijn ze een stuk tammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waarom zie ik zulke dingen dan niet zo? En waarom ben ik dan niet zo? En als meisjes zo makkelijk zijn, waarom zie ik dat dan niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou samzz en ik vallen nog mee
Ik heb vriendinnen gehadpffff die hadden elke stapavond, 3 of 4 verschillende tongen in hun mond
Echt deze aantallen vallen echt mee
Ik wil nog steeds weten hoe dat voelt... Zoenen met iemand die een tongpiercing heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgens mij ook niet.
[..]
klopt, maar zij was echt top!
Redelijk agresief met haar tong en af en toe even me onderlip vastpakken met haar tanden.
Wilde tante maar god god wat kon ze heerlijk zoenen, en die tongpircing was ook geweldig!
Ik hou je echt niet voor de gek hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waarom zie ik zulke dingen dan niet zo? En waarom ben ik dan niet zo? En als meisjes zo makkelijk zijn, waarom zie ik dat dan niet?
Ik ben in de war :/ Jullie zitten me voor de gek te houden?
Ik vind er niks aanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten hoe dat voelt... Zoenen met iemand die een tongpiercing heeft
Je gaat niet naar festivals, feestjes of wat dan ook. Dan zie je dat niet nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waarom zie ik zulke dingen dan niet zo? En waarom ben ik dan niet zo? En als meisjes zo makkelijk zijn, waarom zie ik dat dan niet?
Bij de 1 vind ik het lekker bij de ander niet. Maar als een vrouw je met een tongpiercing pijpt is het heerlijk. Of ze moet het echt niet kunnen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten hoe dat voelt... Zoenen met iemand die een tongpiercing heeft
Nja, heb dat een paar keer gedaan, maar ik ben er niet goed in/het is niets voor mij; ik sta meer aan de bar dronken te worden. Ik snap nooit zo goed wat er zo leuk aan is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou je echt niet voor de gek hoor!
Ga je wel eens stappen dan? En waar?
Ja en Rob vind het iets geils hebbenquote:
Jij bent mijn grote idool dat weet je toch.quote:
Niemand houd je voor de gek ben ik bang. Maar jij gaat zelden tot nooit stappen toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
que?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ik neuk altijd op festivals. En altijd met m'n beste vriend
.
Als dit geen grap is dan word ik gek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
.
Ja maar als je nooit uitgaat, dan weet je ook niet wat er allemaal gebeurdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heb dat een paar keer gedaan, maar ik ben er niet goed in/het is niets voor mij; ik sta meer aan de bar dronken te worden. Ik snap nooit zo goed wat er zo leuk aan is.
Ik heb wel het gevoel dat ik voor de gek wordt gehouden, ik zie de wereld zo echt niet.
Ja vroegahquote:
Dat je je meer gaat open stellen voor dingen.quote:
Tja als je niet op stap gaat snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef benzin het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ik voor de gek wordt gehouden, ik zie de wereld zo echt niet.
Hoeveel rook je nu dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je je meer gaat open stellen voor dingen.
Stel je niet teveel open voordat je het weet rook je opeens.
Een rokende Heloef? Ik vind jou helemaal geen rokerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je je meer gaat open stellen voor dingen.
Stel je niet teveel open voordat je het weet rook je opeens.
Ja er staat geen vroegah bijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vroegah. Ik bedoel met m'n beste vriend neuken op festivals, he! We gingen altijd samen.
4 per dag ong. Een maand geleden was het een per week.quote:
Ik ook, op de bruiloft na danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Kut eigenlijk moet ik slapen, morgen ern bruiloft
Ik ben zo nu en dan weleens uit geweest, maar er is gewoon geen klap aan en ik zie dat niet. En waarom zijn meisjes dan niet meer "zo" buiten het uitgaan om?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja als je niet op stap gaat snap ik dat wel.
Festivals mijn bron van hoop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
.
Je bent nicotineverslaafde gewordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
4 per dag ong. Een maand geleden was het een per week.
Alcohol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo nu en dan weleens uit geweest, maar er is gewoon geen klap aan en ik zie dat niet. En waarom zijn meisjes dan niet meer "zo" buiten het uitgaan om?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een rokende Heloef? Ik vind jou helemaal geen roker
Hangt er ook van af waar je uitgaat. Kroeg is het veel minder dan in een disco.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo nu en dan weleens uit geweest, maar er is gewoon geen klap aan en ik zie dat niet. En waarom zijn meisjes dan niet meer "zo" buiten het uitgaan om?
Nee, dat is in een bus net zo raar als ergens anders, het is dezelfde actie, het is altijd raar. In mijn idee spreek je af, steeds vaker af, uiteindelijk zoen je een keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef ook_gek het volgende:
En beetje raar denk ik als je naast een meisje in de bus gaat zitten en je tong er in stopt
Ik heb vandaag getest of ik zonder kon dat ging gelukkig nog makkelijk niet eens gedacht.quote:
Je kan nog altijd gaan fobo hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus als ik uitgaan niet leuk vind dan ben ik gedoemd?
Drank, je hebt het naar je zin. Je zoent 1x en op naar de volgende. Je wilt vaak niet eens een 2de meer zoenen of afsprekenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat is in een bus net zo raar als ergens anders, het is dezelfde actie, het is altijd raar. In mijn idee spreek je af, steeds vaker af, uiteindelijk zoen je een keer.
Nee, maar dat is wel een verklaring voor bepaald gedrag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus als ik uitgaan niet leuk vind dan ben ik gedoemd?
Nee johquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, dat is in een bus net zo raar als ergens anders, het is dezelfde actie, het is altijd raar. In mijn idee spreek je af, steeds vaker af, uiteindelijk zoen je een keer.
In de bus dans je niet, in de bus drink je niet, in de bus zit je niet om lol te maken moet ik doorgaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij naar 1920 moet verhuizenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet zeer. Ga denk ik naar bedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh
Je staat te dansen, te flirten, jongen komt bij je dansen, tegen je aan dansen en voor je het weet ben je aan het zoenen
Ik snap gewoon niet hoe het werkt. Ik zi iedereen het doen. Maar hoe het tot standkomt, geen flaue idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef kipknots het volgende:
Ach, ik kan het van Benzin wel enigzins begrijpen. Ik heb het tijdens het uitgaan ook zat gezien, maar omdat het nih zelf nooit gebeurd voelt het ook wel wat vreemd aan als iemand zegt dat die met tientallen of honderden mensen heeft gezoend. Dat blijft op een andere manier gewoon lastig voor m'n hersenen om te accepteren.
Was het maar simpel :/quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het is zo simpel
Maar ik ga nu echttrusten allemaal!
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het is zo simpel
Maar ik ga nu echttrusten allemaal!
Ik kan ook niet versieren. Ja, de kerstboom. Maar dat telt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
Qua versieren ben ik ook een enorme autist. Qua vriendschappen en andere relaties dan weer totaal niet.
Ik verknal het nog als vrouwen op me af komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe het werkt. Ik zi iedereen het doen. Maar hoe het tot standkomt, geen flaue idee eigenlijk.
Ja. Ik word versierd namelijk. En in de keren dat ik dat door heb gehad, werd er gezoend en soms ook gesekst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan niet versieren maar wel zoenen en seks hebben?
Samzz is dan ook gewoon een lekker ding, dan kan dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan niet versieren maar wel zoenen en seks hebben?
Niet een autist, meer onervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
Qua versieren ben ik ook een enorme autist. Qua vriendschappen en andere relaties dan weer totaal niet.
Het moet zo fijn zijn om een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik word versierd namelijk. En in de keren dat ik dat door heb gehad, werd er gezoend en soms ook gesekst.
Maar dat zijn we helaas niet, dus er maar het beste van maken Benzinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het moet zo fijn zijn om een vrouw te zijn
Ik heb heel netjes gewacht met je zoenen en tot een goed momentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik word versierd namelijk. En in de keren dat ik dat door heb gehad, werd er gezoend en soms ook gesekst.
Nee hoor, je moet daar ook nog eens lekker voor zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik er voor zorg dat iemand me tof gaat vinden. Vanaf daar weet ik het niet meer. Ik vond op dat moment mijn arm er om heen slaan een goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook niet versieren. Ja, de kerstboom. Maar dat telt niet
Nou... Ik ben zelf echt een ramp voor wat betreft versieren en versierd worden. Ik heb het niet door namelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt. Na een zielig verhaal. Het werkte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb heel netjes gewacht met je zoenen en tot een goed moment
Vetgedrukte betwijfel ik, anders had je veel minder ervaring gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Ik ben zelf echt een ramp voor wat betreft versieren en versierd worden. Ik heb het niet door namelijk.
Dat was geen zielig verhaalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Na een zielig verhaal. Het werkte.
Je laat je leven ook makkelijk vergallen, niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef benzin het volgende:
Ik ga naar bed. Ik ben volledig in de war en teleurgesteld in het leven.
Werkte het?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik er voor zorg dat iemand me tof gaat vinden. Vanaf daar weet ik het niet meer. Ik vond op dat moment mijn arm er om heen slaan een goed idee.
Vrouwen komen nooit op mij af dus kans heb ik niet eens gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik verknal het nog als vrouwen op me af komen.
Enige wat ik heb gemerkt wat nog wel wil is als ik ergens de kans krijg om een op een te praten, dan ben ik genoeg op m'n gemak.
Het is echt zo. Men moet bij mij heel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte betwijfel ik, anders had je veel minder ervaring gehad
Het is iets van FOK! van de afgelopen tijd ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet een autist, meer onervaren.
Bij jou weet je tenminste dat het nog goed gaat komen, dat je er vanaf komt.
Waarom gebruiken zoveel mensen autist als een soort modewoord of zo?
QFTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet een autist, meer onervaren.
Bij jou weet je tenminste dat het nog goed gaat komen, dat je er vanaf komt.
Waarom gebruiken zoveel mensen autist als een soort modewoord of zo?
Nee joh gek, ik vroeg gewoon of ik je een kus mocht gevenquote:
Nee hoor, ik geloof er niks van. Anders had je nooit never zulke aantallen gehad kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt zo. Men moet bij mij heel duidelijk zijn.
Ja, maar dat was na een zielig verhaal toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik vroeg gewoon of ik je een kus mocht geven
FOK! moet daar maar eens mee stoppen, het slaat namelijk nergens opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is iets van FOK! van de afgelopen tijd ja.
Ik zal er rekening mee houden voortaan.
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat was na een zielig verhaal toch?
Bih mij gebeurd het alleen op specifieke feestjes (funk of de betere dance) omdat ik daar lol heb. Het 'normale' uitgaan vind ik geen hol aan, dan werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen komen nooit op mij af dus kans heb ik niet eens gehad.
Een op een gesprekken ben ik heel goed in. Ook al is ze bloedmooi. Als ze saai is ga ik ook niks voor uit maar dat ligt dan aan haar. Of de drank.
Je mag raden.quote:
Dan geloof je het niet. Je moet vriendinnen en exen eens horen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof er niks van. Anders had je nooit never zulke aantallen gehad kunnen hebben.
Je hebt het over een ramp zijn in het herkennen als je versierd wordt. Ik denk dat je het een 'beetje' overdrijft
D.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag raden.
A. Ze had een vriend en bedankte voor de eer
B. ze begon heel hard te lachen
C. Ik kreeg net op tijd door dat ze lesbisch was
D. Combinatie van het bovenstaande.
Als iemand op mij af komt, heb ik nog steeds de zenuwen, maar er komt tenminste wel een zinnig woord uit m'n strot (zei het met wat gehakkel, maar het komt er tenminste uit).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bih mij gebeurd het alleen op specifieke feestjes (funk of de betere dance) omdat ik daar lol heb. Het 'normale' uitgaan vind ik geen hol aan, dan werkt het ook niet.
Maar als iemand op mij af komt dan sla ik dicht. Zelfde ald ik eens een poging doe en het wel succes lijkt te hebbeb
Cquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag raden.
A. Ze had een vriend en bedankte voor de eer
B. ze begon heel hard te lachen
C. Ik kreeg net op tijd door dat ze lesbisch was
D. Combinatie van het bovenstaande.
Ik heb gelukkig overal wel lol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bih mij gebeurd het alleen op specifieke feestjes (funk of de betere dance) omdat ik daar lol heb. Het 'normale' uitgaan vind ik geen hol aan, dan werkt het ook niet.
Maar als iemand op mij af komt dan sla ik dicht. Zelfde ald ik eens een poging doe en het wel succes lijkt te hebbeb
Je moest wel huilen om mijn levensverhaal maar dat was al veel eerderquote:
Helemaal goed, ze had een vriendin was dus lesbisch en lachen deed ze al continu.quote:
Als het klikt met iemand en ik heb een rustige plek om te praten dan loopt ook vaak wel goed. Maar meestal gebeurd het op de dansvloer en dan blijf ik wat te voorzichtig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als iemand op mij af komt, heb ik nog steeds de zenuwen, maar er komt tenminste wel een zinnig woord uit m'n strot (zei het met wat gehakkel, maar het komt er tenminste uit).
Meestal ga ik dan een beetje slap meelullen en wat ik lul is afhankelijk van de situatie. Een beetje improviseren dus.
so far not much good lol
Als je het hebt over 50x gezoend in de laatste 9 jaar, dat is meer dan 5 per jaar. Dan kan het niet anders dan dat je beter bent in het herkennen van versierpogingen (en zelf beter kunt versieren) dan als "ramp" betiteld kan worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Je moet vriendinnen en exen eens horen.
Dan zit ik daarmee in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moest wel huilen om mijn levensverhaal maar dat was al veel eerder
Stout, hoog uit stout. Zeker niet slecht, dat geloof ik nietquote:
Denk het wel jaquote:
Ik heb een hekel aan dansen (want keiharde muziek). Als ik vrouwen spreek, is het meestal een rustigere omgeving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als het klikt met iemand en ik heb een rustige plek om te praten dan loopt ook vaak wel goed. Maar meestal gebeurd het op de dansvloer en dan blijf ik wat te voorzichtig.
Wat jij wilt. Ik ben er niet goed in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je het hebt over 50x gezoend in de laatste 9 jaar, dat is meer dan 5 per jaar. Dan kan het niet anders dan dat je beter bent in het herkennen van versierpogingen (en zelf beter kunt versieren) dan als "ramp" betiteld kan worden.
Als je echt een ramp in versieren had geweest, had je misschien 1x per jaar raak gehad. Max.
Omdat je dan domweg een ramp erin bent.
Magoed.
Wat ik wil is dat mensen niet zo gaan overdrijven terwijl het toch echt geen ramp is.quote:
Stout sowiesoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stout, hoog uit stout. Zeker niet slecht, dat geloof ik niet
(helaas) is de rokershoek de gezelligste plekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
Een klik op de dansvloer lukt mij echt. Een klik ontstaat eerder bij de rookplek of de kebabtent.
Als ik muziek lekker vind kan ik niet stilstaan. Das echt een tik van me. Gelukkig heb ik dan wel weer ritmegevoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dansen (want keiharde muziek). Als ik vrouwen spreek, is het meestal een rustigere omgeving.
Jammer is het als de vrouw versierd wilt worden, daar ben ik namelijk niet goed in omdat mijn smalltalk gewoonweg wat gebrekkig is. Een beetje medewerking is dus wel gewenst in zo'n situatie
Jammer van de knoflook biji de kebabtent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
Een klik op de dansvloer lukt mij echt. Een klik ontstaat eerder bij de rookplek of de kebabtent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |