abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:27:37 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_111401761

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.

~19.00 t/m laat

Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaneelstokje op 10-05-2012 23:35:36 ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_111401778
fipo?
pi_111401780
oke kijken of ik het nu wel kan volgen en snap
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_111401787
ik kom
pi_111401799
Kaneel, vieze lapohunter
pi_111401805
quote:
3s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Benzin weet dat.
Vind jij mij gemeen? ;(

quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu wordt die metafoor me pas duidelijk.
Het is niet zo moeilijk, ik snap niet dat iedereen er zoveel moeite mee heeft :o

quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik snap nu waarom je maagd bent
Omdat ik intelligent en lief ben. I know :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat jij het dus met iedereen zou doen en ik niet. Wie is hier nu de slet?
Jij hebt meer verschillende mannen gezoend dan ik verschillende vrouwen gezoend heb dus ik geloof niet dat ik het ben.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:28:34 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111401806
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar de eckte sletten doen dat soberzo.
Ik heb nog een leuk verhaal daarover. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_111401814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het punt is dat het inderdaad minder bijzonder wordt ja :) Is dat kortzichtig?
Ik denk dat het tot op een bepaald punt alleen maar meerwaarde geeft. Kijk, als je iedere week een ander neukt. One night stands enzo, dan is het op een gegeven moment misschien een afgelikte boterham. Bij iedere week een ander zoenen, sowieso niet boeiend, want daar leer je alleen maar van. :') dus dat is juist positief, vind ik. Word je liever gepijpt door iemand die je halve lul eraf schraapt omdat ze zo zenuwachtig is en omdat ze niet weet wat ze doet, of heb je liever een happy end?
#TeamMiley
pi_111401836
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik denk dat het tot op een bepaald punt alleen maar meerwaarde geeft. Kijk, als je iedere week een ander neukt. One night stands enzo, dan is het op een gegeven moment misschien een afgelikte boterham. Bij iedere week een ander zoenen, sowieso niet boeiend, want daar leer je alleen maar van. :') dus dat is juist positief, vind ik. Word je liever gepijpt door iemand die je halve lul eraf schraapt omdat ze zo zenuwachtig is en omdat ze niet weet wat ze doet, of heb je liever een happy end?
Deze vrouw begrijpt _O_
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_111401843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Vind jij mij gemeen? ;(

Nee, jij kent gemene meisjes.
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:29:33 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111401847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk, ik snap niet dat iedereen er zoveel moeite mee heeft :o
Ik snapte hem niet, nu snap ik hem wel. Ben het er niet helemaal mee eens. Maar ik begrijp je nu wel.
C'est la vie
pi_111401848
Mijn befdilemma komt weer op. :')
#TeamMiley
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:29:37 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111401851
Ik zal maar niet beginnen over m'n seksleven, dan gaan een aantal hier van hun stokkie denk ik :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_111401855
Fuck ik wou seks = depreciatie als TT doen maar ik werd gebeld :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_111401884
Tja, je kunt maagden ook bij jezelf ervaring laten op doen en dan duurt het wat langer maar het komt ook wel goed :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:30:11 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111401887
quote:

[..]

We moeten het allemaal leren hoor. :{w
C'est la vie
pi_111401903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over m'n seksleven, dan gaan een aantal hier van hun stokkie denk ik :').
Nu ga ik me hele rare voorstellingen maken :@
pi_111401912
quote:

[..]

Ik vind niet dat je het zo kan zien.
pi_111401913
Maar Benzin, jij zou al een relatie met een meisje willen zolang ze maar lief voor je is. Je durft eigenlijk geen eisen te stellen.

Waarom verliest iemand anders, die waarschijnlijk meer eisen stelt, waarde zodra ze zou zoenen.

Het is juist toch veel waardelozer als je toch alles accepteert?
pi_111401923
quote:
We schrikken niet snel hoor :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:31:03 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111401928
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Dat is zooooo lekker :9.
pi_111401962
quote:
3s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, je kunt maagden ook bij jezelf ervaring laten op doen en dan duurt het wat langer maar het komt ook wel goed :P
Ach, niet alle maagden zijn slecht eigenlijk. Het enige wat minder is, is het onzekere en angstige.
pi_111401965
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Naatje heeft je verneukt voor de rest van je leven
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_111401969
quote:
Mijn aantal bedpartners is voor een 17jarige misschien iets bovengemiddeld, wat dat betreft ben ik niet bijzonder. De invulling van de tijd daarentegen.. O+
#TeamMiley
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:31:48 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111401970
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
Maar Benzin, jij zou al een relatie met een meisje willen zolang ze maar lief voor je is. Je durft eigenlijk geen eisen te stellen.

Waarom verliest iemand anders, die waarschijnlijk meer eisen stelt, waarde zodra ze zou zoenen.

Het is juist toch veel waardelozer als je toch alles accepteert?
Precies wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')