(Omdat mijn vragen betrekking hebben tot de bovenstaande clips, wil ik jullie vragen om hierop alleen antwoord te geven als jullie ten minste een van de youtube videos bekeken hebben)quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef Dhaha het volgende:
natuurlijk is dat er niet
anders zouden we toch allemaal geloven
En hou het beleefd/beschaafd aubquote:
ok ff kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:34 schreef man1986 het volgende:
[..]
(Omdat mijn vragen betrekking hebben tot de bovenstaande clips, wil ik jullie vragen om hierop alleen antwoord te geven als jullie ten minste een van de youtube videos bekeken hebben)
een paardquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
Wat is god volgens jullie dan???? Een mens? Een dier? Een man met een witte baard? Een.....???
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef hardlopen het volgende:
Dat is meer dan 4 uur kijktijd!![]()
Is het genoeg om 1 van de 2 te kijken?
Je bent niet verplicht om ze te bekijken of om hier te posten.quote:
Een paard kan geen God zijn (God geen paard) want die sterft uiteindelijk en wij leven al eeuwen terwijl er ondertussen zoveel paarden zijn gestorven.quote:
Goh wat een wijze opmerking.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Een paard kan geen God (God geen paard) zijn want die sterft uiteindelijk en wij leven al eeuwen terwijl er ondertussen zoveel paarden zijn gestorven.
Want serieus dingen onderbouwen is natuurlijk minderwaardig dan even een domme grap plaatsen op fok!quote:
Als je alles op zo'n manier ''serieus'' wil gaan onderbouwen, heb ik nog wel een leuke vacature voor je openstaan in de comedy-branche.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Want serieus dingen onderbouwen is natuurlijk minderwaardig dan even een domme grap plaatsen op fok!
Onnozel volk.
Bewijs dus dat god niet bestaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Een paard kan geen God zijn (God geen paard) want die sterft uiteindelijk en wij leven al eeuwen terwijl er ondertussen zoveel paarden zijn gestorven.
Deze in het youtube lijstje ernaast leek me eigenlijk veel interessanterquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:31 schreef man1986 het volgende:
Is God gebaseerd op blind geloof of is het bestaan van God toch een zekerheid?
Hieronder een paar interessante discussie tussen William Lane Craig en anderen over deze fascinerende vraag.
Wat denken jullie zelf na het bekijken van de clips?
Is het bestaan van God toch aannemelijker dan je eerst gedacht had?
Vind je dat onze huidige ideeën over het wel of niet bestaan van God aangepast moeten worden?
Tot hoeverre kunnen we aannemen dat een universum kan bestaan met of zonder God?
(Omdat mijn vragen betrekking hebben tot de bovenstaande clips, wil ik jullie vragen om hierop alleen antwoord te geven als jullie ten minste een van de youtube videos bekeken hebben).
edit: En hou het beleefd/beschaafd aub![]()
Als het nou eens Nederlands ondertiteld was......quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:43 schreef Eventjes-dan het volgende:
[..]
Deze in het youtube lijstje ernaast leek me eigenlijk veel interessanter
Het bewijst niet meer dan dat God met zekerheid geen dier of mens kan zijn.quote:
weet ik, daarom bekijk ik ze ook niet. en ik post hier vrijwilligquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Je bent niet verplicht om ze te bekijken of om hier te posten.
Aan iedereen:quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:43 schreef Eventjes-dan het volgende:
[..]
Deze in het youtube lijstje ernaast leek me eigenlijk veel interessanter
Ten 1e, dat filmpje duurt bijna 2u. Verwacht niet dat FOK!kers dat massaal gaan bekijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef man1986 het volgende:
[..]
Aan iedereen:
Jullie zijn welkom om clips die met deze discussie te maken hebben hier te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |