kunnen we ook doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Lithia het volgende:
Wat is geen afknapper bij vrouwen is, zou een korter lijst geweest zijn.
kijk als het cup a is ofzo mag borstvergroting best om een beetje tiet te hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind een borstvergroting meer probleemmaar botox, grijs, lelijk gezicht en vulling kunnen echt niet...
Oh oeps dat wist ik niet, my bad Angelquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Afknappers bij mannen kwam juist door afknappers bij vrouwen.
Ik voorspel weer een vrouw afzeiktopic.
waarom enorme hakken ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef vraagjesman123 het volgende:
nep zooi![]()
botox![]()
vulling![]()
poederdozen![]()
van die enorm hoge hakken
Vrouwen die niet fatsoenlijk kunnen typen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Lithia het volgende:
Wat is geen afknapper bij vrouwen is, zou een korter lijst geweest zijn.
Vrouwen die tegen henzelf praten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vrouwen die niet fatsoenlijk kunnen typen.
das zo overdreven van die normale hakken okee maar somigge zijn gewoon zo hoog das niet normaalquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Oh oeps dat wist ik niet, my bad Angel!
ja maar te hoog is ook weer zo ietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tevens vind ik hoge hakken mooi, haters gaan haten.
Wacht maar tot je zwanger bent.quote:
13 cm?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
das zo overdreven van die normale hakken okee maar somigge zijn gewoon zo hoog das niet normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |