Ik zit een stuk verderop, dus loller.quote:
wat hoorde ik net dan op de bank knetteren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog heul niks gelatenalleen op balkon net
Owh dat lijkt me genantquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:31 schreef milka82 het volgende:
kelere, stond ik me net uit te sloven op de loopbaan in de sportschool, kreeg ik me een partij buikkramp! Maar effe mijn oefening gestaakt en de pot opgezocht... zo kom ik ook wel van mijn kilo's af....
Ik heb hier 3 flitsen gezien en toen was het weer klaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oehhhh het begint te rommelen en te flitsen hier.
Inderdaad maar van korte duur...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 flitsen gezien en toen was het weer klaar.
Hij zou hier ook zo moeten zijn, de rode vlek... maar tot nu toe nog niks. Alleen rond half acht even, toen ik op de scooter zat, uiteraardquote:
Om jou te pesten!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij zou hier ook zo moeten zijn, de rode vlek... maar tot nu toe nog niks. Alleen rond half acht even, toen ik op de scooter zat, uiteraard
Dat probeer ik ook. Ik weet ook dat ik algeheel gewaardeerd wordt en dat ik echt wel gemist ga worden. Maar dit is gewoon jammer, want het is zo onnodig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef princess-a het volgende:
Schaar wat vervelend om op zo'n manier te zien dat iets waar je zo je best voor hebt gedaan teniet gedaan wordt als jij weggaat. Probeer het een beetje bij jezelf te houden, jij hebt gedaan wat je kon en daar mag je hartstikke trots op zijn!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook. Ik weet ook dat ik algeheel gewaardeerd wordt en dat ik echt wel gemist ga worden. Maar dit is gewoon jammer, want het is zo onnodig.
Ik ga dan ook weer twijfelen aan mezelf. Of ik dan soms heel naīef ben, als ik van anderen ook volledig inzet verwacht. Ik weet dat ik mijn werk altijd 150% doe en dat lang niet iedereen dat doet. Ik weet dat ik meer doe voor mijn werk dan veel andere mensen. Maar ik verwacht wel dat andere mensen gewoon 100% draaien en dit is niet de eerste keer dat ik daarmee op mijn neus ga omdat mensen blijkbaar maar 80% willen doen.
Aan de andere kant is dit een wereldbeeld waarvan ik niet weet of ik het wel wil aanpassen. Soms wil je naīef blijven om je geloof in andere mensen een beetje te behouden zeg maar.
waar?quote:
Trusten schaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn maakt ons dood met een blije mus![]()
![]()
![]()
Ik ga hont uitlaten en dan naar bed. Morgen vroeg op pad, nu naar mijn leuke werk![]()
Trusten
Wandelze en slaapzequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn maakt ons dood met een blije mus![]()
![]()
![]()
Ik ga hont uitlaten en dan naar bed. Morgen vroeg op pad, nu naar mijn leuke werk![]()
Trusten
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op mijn facebook tussen de Arnhemmers en de Nijmegenaren, vanwege voetbal.
Bwhehehehehe, sukkelsquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op mijn facebook tussen de Arnhemmers en de Nijmegenaren, vanwege voetbal.
Hey, kipke!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu!
Lin, volgens mij had ik je nog niet direct te pakken gehad, maar wilde even zeggen dat ik het supergaaf en knap van je vindt dat je Lies hebt gevraagd!
Superleuk, gefeliciteerd wijffie!
Hebben jullie al enig idee wat hoe en waar enzo?
bij jullie zelf thuis?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, kipke!!
Thanx babe!
Als het allemaal lukt willen we graag 3 mei 2012 trouwen. Eerst in de middag ergens naar het gemeentehuis met een klein clubje, dan ergens iets eten en dan is het 's avonds party at our place met velen bier en wijn en vreten![]()
Wat goed van jou!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, ik ben vandaag 4 x langs de Smullers gekomen en heb het 4 x weerstaan, goed he![]()
En 's middags had ik honger jonguh... maar toen toch maar mijn boterham opgegeten.... maar moest dus even bij elke keer dat ik een Smullers passeerde aan jou denken
En ik heb ook al een paar weken niet meer aan mijn nagels gevroten
Het wordt nog eens wat met mij jonguh!
Bij ons thuis is het plan wel ja!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij jullie zelf thuis?
Laat je dat dan wel anderen regelen? Lijkt me een flinke klus in combi met zenuwen en andere voorbereidingen
Maar leuk joh! Als jullie er sowieso maar JULLIE feestje van maken, da's het belangrijkste
Alle aandacht naar Lin en Lies, leuk leuk leuk!
Ik vind het echt super voor jullie!
2013?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, kipke!!
Thanx babe!
Als het allemaal lukt willen we graag 3 mei 2012 trouwen. Eerst in de middag ergens naar het gemeentehuis met een klein clubje, dan ergens iets eten en dan is het 's avonds party at our place met velen bier en wijn en vreten![]()
Klinkt superleuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij ons thuis is het plan wel ja!
Maar we moeten even kijken hoeveel mensen er willen komen... want anders moeten we toch iets anders regelen... Meer dan 50 kunnen we er niet kwijt. Niet dat we nou zo veel vrienden hebben, maar dan heb je ook collega's enzo... je kent t wel...
En we gaan dan wel iets van catering regelen jaEn een collega van
had al heel lief aangeboden dat we het in haar huis mochten vieren
![]()
Die is gescheiden en zit nu alleen in een kast van een huis in Breda... dus dat is wel echt heel lief!
Wij vinden het ook heul leuk![]()
Ohja, gewoon ook 2012 typen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Tuinbroek en een ruiten blouse mat een pakje shag in onze borstzakquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt superleuk!
En gaat helemaal goed komen, veel liefde, goed feestje en dan een getekend papiertje (en natuurlijk een mannen-potten pak en een vrouwen-potten jurk! hehehehe)
Lin gaat trouwen, wooohoooooo!!!!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nageltjes nu
Morgen even mijn nagelriemen fixen en dan een lakje erop knallenWajoooooo, kijk ze gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ohja, kak...quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel jammer dat we allemaal naar zijn grootje gaan op 21 december dit jaar
en een pakje shag onder jullie armen en op den benenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tuinbroek en een ruiten blouse mat een pakje shag in onze borstzak
Yep, goed hequote:
doe eens een feauteauquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Zoooo mooi met een Sjaan lakje gelaktPrism van de Prismatic collectie van ChG
En ze heeft faalkatters
Goeden idee!! Vanaf nu scheer ik mijn benen en oksels niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en een pakje shag onder jullie armen en op den benen
en vergeet de Crocs niet!
Haha, ik ben ook trots op jouquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, goed he
Ben d'r helemaal trots op hehehehe![]()
Zo lang zijn mijn nagels echt nog nooit geweest ook!![]()
meisje meisje worden echter gaat 'm nooit worden denk ik![]()
Maar zo ben ik ook wel leuk genoeg voor mezelf vind ik
hahahaha, dat was nog niet eens op z'n ergst ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook trots op jou
Zeker als ik kijk naar hoe je nagels er toen bij MAC uitzagen![]()
Good busy!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, dat was nog niet eens op z'n ergst ook![]()
durf ik nu tenminste ook eens een keer mijn ring aan mijn klauw te laten zien
tuuuuuuurlijkquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk
Nagels die er half af liggen, bovenlaag eraf gescheurd/gepeld, bloedende nagelriemen, verf en purschuim op mijn handen, of een combi van dit alles
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga dat tv Maxim volgende keer weer kijken, heb keihard zitten lachen zeg!
ik zapte er net langs, heb achter elkaar in een deuk gelegen, echt. Te flauw, heerlijke leipe humor. Beetje villa achterwerk, meets man bijt hond, meets Rembo & Rembo.quote:
Klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zapte er net langs, heb achter elkaar in een deuk gelegen, echt. Te flauw, heerlijke leipe humor. Beetje villa achterwerk, meets man bijt hond, meets Rembo & Rembo.
Maxim die het presenteert is die bekendere dude van Rembo & Rembo.
dat slurpt inderdaad MB's ja. Is het voor je blog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]Damn you woman!!
Pfff, ik wil naar bed... moet nog een half uur wachten op wetransfer voor een bestand is geupload....(note to self, nooit meer filmen met je spiegelreflex, kost veul te veul MB's...
)
Nee, voor een opdracht voor school... en moet naar 4 groepsgenoten gestuurd worden, vandaar dat het via wetransfer moet... In moviemaker moest ik net ook al iets van een half uur wachten tot alles verwerkt wasquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat slurpt inderdaad MB's ja. Is het voor je blog?
Ik wil nog zoveel doen vanavond, wil niet naar bed, maar het is al laat![]()
Ik ga maar even lezen en dan toch maar naar bed, morgenochtend weer vroeg een afspraak.
Daarna lekker met vriendin lummelen en als ik nog tijd heb plantjes kopen voor de tuin. En dan hopen dat ooit een keer de lente doorbreekt![]()
Dus ik ga offline.
Hoop dat het snel klaar is Lin, je upload![]()
Laters chickies!
Trustenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Diconnected het volgende:
Zomfg sjaan der bed is baasik ga slapen als een baby!
trusteuhhh!
Ik was de was aan het ophangen en aan het afwassen. Als een eckten huisvrouw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom is het zo rustig hier, hebben mensen een leven ofzo?
Ja sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom is het zo rustig hier, hebben mensen een leven ofzo?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Mirjam het volgende:
auw, wakker worden met heel heftige zenuwpijn is niet loik
Nee dat nemen ze ook als tijd zodat het iig niet te laat komt, paspoorten worden niet emer bij de gemeente zelf gemaakt dus ze zijn afhankelijk van wanneer ze binnen komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Kusje voor jou!
Morning! Dat viel mee trouwens, had gister een brief dat ik mijn paspoort op kan halen. Dat heeft heel geen 2-4 weken geduurd!
Vandaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat nemen ze ook als tijd zodat het iig niet te laat komt, paspoorten worden niet emer bij de gemeente zelf gemaakt dus ze zijn afhankelijk van wanneer ze binnen komen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een kwartier gegarandeerd schaterlachen:
http://www.boredpanda.com/funniest-autocorrects-of-2011/
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook weer keihard aan het lachen om de duifmeneer en de 'hoe' filmpjes. Dus iedere keer als iemand 'hoe' zegt kun je me opvegen
.
Van de week hadden we vergadering, en toen kwamen er ook meerdere 'hoe-vragen' in naar voren. Ik lag iedere keer helemaal dubbelquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Van de week hadden we vergadering, en toen kwamen er ook meerdere 'hoe-vragen' in naar voren. Ik lag iedere keer helemaal dubbel.
Goeden tip!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier en veel sterkte in de grottenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Hallon en meteen doeg, ik ga zo op teambuildingsuitje![]()
Maar dit is wel een mooie link om even de laatste minuten door te komen
Have fun!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Hallon en meteen doeg, ik ga zo op teambuildingsuitje![]()
Maar dit is wel een mooie link om even de laatste minuten door te komen
Dankje! Ben heel benieuwd, teambuilding in het donker hehe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Veel plezier en veel sterkte in de grotten
Thnx!quote:
Hehe ik krijg er een andere beeld vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dankje! Ben heel benieuwd, teambuilding in het donker hehe.
[..]
Thnx!
Ja echt hequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he. En dan kijken die gozers na de derde keer lachen een beetje geërgerd, dus ik probeer me in te houden. Maar dat zijn de momenten dat je beseft hoe grappig 'HOE' is dus je zit enorm hard te proberen om niet te lachen wat mij dus totaal niet lukt
.
Zij kennen het, we hebben het ooit eens in de vergadering bekeken met zijn allen. En zij vinden het de eerste keer ook grappig. Maar als ik na 5 keer nog steeds moet lachen om 'hoe', zijn er toch een paar wat minder blij meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]heb je het filmpje niet even laten zien dan?
Als je weet dat andere mensen zich ergeren moet je vaak alleen nog maar harder lachenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he. En dan kijken die gozers na de derde keer lachen een beetje geërgerd, dus ik probeer me in te houden. Maar dat zijn de momenten dat je beseft hoe grappig 'HOE' is dus je zit enorm hard te proberen om niet te lachen wat mij dus totaal niet lukt
.
Zou ook nog met je mee lachen na die 5 keerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij kennen het, we hebben het ooit eens in de vergadering bekeken met zijn allen. En zij vinden het de eerste keer ook grappig. Maar als ik na 5 keer nog steeds moet lachen om 'hoe', zijn er toch een paar wat minder blij mee.
Bwhehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Diegene die naast me zat keek me ook iedere keer grijnzend aan als er 'hoe' werd gezegd. Not helping
Volgens mij verschilt dat nogal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hoe laat komt de pakket dienst meestal?
Damn! er staat bij de track en trace tusen 8.30 en 21.30 ja daar kan ik wat meequote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Damn! er staat bij de track en trace tusen 8.30 en 21.30 ja daar kan ik wat mee
Een boek dat ik voor 5 uur moet hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef milka82 het volgende:
Wat heb je nu weer besteld Swarte!
En tjeezus, zat hier te lolleren met die link van SQ! Wat een bazen zitten er tussen
En dan staat er ook nog ''we werken continue aan het verkleinen van onze tijdvakken''quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, precies.Bij mij komt ie meestal rond half 1, maar ik heb em nu ook nog niet gezien.
Bij een pakketje dat morgen moet komen staat wel 10-15.30. Jammer dat ik van 10 tot 18 moet werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan staat er ook nog ''we werken continue aan het verkleinen van onze tijdvakken''
dat is dan wel een beetje jammer indd, en kan ook niet wachten tot 21.30 want we gaan vanavond terug naar frieslandquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij een pakketje dat morgen moet komen staat wel 10-15.30. Jammer dat ik van 10 tot 18 moet werken.
Ik heb nog nooit gehad dat ze zo laat kwamen, maar goed. Tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dat is dan wel een beetje jammer indd, en kan ook niet wachten tot 21.30 want we gaan vanavond terug naar friesland
Ja inderdaad heb het weleens gehad met UPS dat ze om 9 uur kwamen maar nooit met de TNTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze zo laat kwamen, maar goed. Tegenwoordig
Klinkt veilig!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij komen pakjes uit Engeland altijd met zo'n vrouwtje op een fiets. Ik kan ook niet echt herleiden voor welk bedrijf ze nou werkt. Maar als het via Royal Mail verzonden is, komt zij het brengen
En ze herkent je al?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij komen pakjes uit Engeland altijd met zo'n vrouwtje op een fiets. Ik kan ook niet echt herleiden voor welk bedrijf ze nou werkt. Maar als het via Royal Mail verzonden is, komt zij het brengen
quote:
Ja is weer eens wat anders!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef milka82 het volgende:
Gezellig Swarte, weer een weekend hier!
Pakketjes met Royal Mail komt bij mij ook gewoon met tnt mee... which reminds me... ik zou nog even lakjes scoren!
Ja, nondejuquote:Bedankt voor je bestelling met nummer --- die jij op 05-05-2012 bij ons hebt geplaatst.
Helaas hebben wij momenteel de door jou bestelde artikel(en) tijdelijk niet op voorraad.
We hebben de artikelen besteld bij de uitgever en verwachten ze spoedig te kunnen leveren. We houden je op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice studystore
Kan je ze niet downloaden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nondeju
Ik had het expres daar besteld omdat dat de enige winkel met 3 dagen levertijd was.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Nu heb ik dat boek waarschijnlijk niet voor mijn tentamen
Shit.. Lekker handig zegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nondeju
Ik had het expres daar besteld omdat dat de enige winkel met 3 dagen levertijd was.
![]()
Ik hou van een beetje dramaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind hem te druk... Maar hee, het wordt niet mijn jurk!
bestel dan ook eerder!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nondeju
![]()
Geen Stormqueen maar dramaqueen! Ik ben andersom, een heel uitbundig persoon maar mocht ik ooit trouwen dan wordt het een simpele jurk... tenminste, dat denk ik!quote:
Mag ik dan meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Geen Stormqueen maar dramaqueen! Ik ben andersom, een heel uitbundig persoon maar mocht ik ooit trouwen dan wordt het een simpele jurk... tenminste, dat denk ik!
Hoe heten de boeken?quote:
Tuurlijk niet man!!quote:
Ja, ik ben zo van, ik trouw maar 1 keer, ik vind het zo zonde om dan een simpele jurk aan te doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Geen Stormqueen maar dramaqueen! Ik ben andersom, een heel uitbundig persoon maar mocht ik ooit trouwen dan wordt het een simpele jurk... tenminste, dat denk ik!
Ja, duh, bij dat bruidshuis wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef milka82 het volgende:
Ik vind trouwjurken zo belachelijk duur... Keek laatst ' Say yes to the dress', was het budget 3000 dollar (!), kon je alleen in de uitverkoophoek slagen....
Giev all the bling!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo van, ik trouw maar 1 keer, ik vind het zo zonde om dan een simpele jurk aan te doen
BRING OUT ALL TEH LACE AND SWAROVSKI!
Zeker!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Dus dik kans dat ik uiteindelijk die jurkenwinkel uit loop met iets wat ik zeker NIET wil nu: een gladde glanzende zeemeerminjurk
een reet als een bouwkeet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ik vind altijd dat je daar zo'n raar figuur in krijgt
Kraagjes!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets belichaamt wel ongeveer alles wat ik NIET wil:
[ afbeelding ]
Zeemeermin, glanzend, glad en een kraagje
zonder kraagje en sleep zou ik het aan kunnen trekkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets belichaamt wel ongeveer alles wat ik NIET wil:
[ afbeelding ]
Zeemeermin, glanzend, glad en een kraagje
Pehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef milka82 het volgende:
ik ga wel hier http://www.bruidsjurken-o(...)dsjurken_online.html naar toe, zijn mijn overburen, haha!
Holy crap!!! Die is lelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe
Online trouwshop, dafuq, dat moet je toch aanpassen?
[ afbeelding ]
Ze hebben wel roze
staat ie hier niet ergens tussen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Linguistics van McGregor, ISBN/EAN 9781847063670
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jain... vind de bloemenstof teveel lijken op een dekbedovertrek. Het idee is wel tof!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind deze stiekem heel tof....
http://www.honeymoonshop.(...)1650/bluebell-1.html
gelukkig, smaken verschillen! anders kunnen we een fokdoorgeefjurk bestellen, hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind deze stiekem heel tof....
http://www.honeymoonshop.(...)1650/bluebell-1.html
Ja, die is ook erggg mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef Lindytje het volgende:
http://www.honeymoonshop.nl/dames/trouwjurken/P1805/51046t.html
Of in het bruin, maar dan zonder jasje![]()
Zal ik even wat hints droppen zaterdagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef milka82 het volgende:
Die zijn al beter Lin!
Ik droom even met jullie mee, wacht nog op mijn aanzoek (en nee, ik MAG niet zelf vragen, haha)
Neh doe maar niet, der is al work in progress geloof ik en ik mag niet zeuren van hem!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zal ik even wat hints droppen zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Neh doe maar niet, der is al work in progress geloof ik en ik mag niet zeuren van hem!
Veul.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil alleen niet weten wat die krengen kosten
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin I think i found itIk kan daar vanalles downloaden.. maar niet het boek..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg jij het ergens neergeladen?Don't come closer, I might hurt you
Godsamme, en dat x2 dan hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veul.
reken maar rond de 1500 euro gemiddeld
Aanzienlijk minder mooi ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel Lin, de overburen van Milka wel betaalbaarder zijn...
[ afbeelding ]
300 euro
ik heb een omaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef milka82 het volgende:
oooh, sun geld voor maar 1 keer aan..... Ik wil een suikeroom ofzo...
ik wou net zeggen, gewaagd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef milka82 het volgende:
Dees wil ik, pak maar in http://www.bruidsjurken-o(...)_bruidsjurk_3007.php
snap alleen niet waar het gewaagde zit of is de achterkant doorzichtig
De achterkant heeft alleen touwtjes en een stringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef milka82 het volgende:
Dees wil ik, pak maar in http://www.bruidsjurken-o(...)_bruidsjurk_3007.php
snap alleen niet waar het gewaagde zit of is de achterkant doorzichtig
Ik zal m even bookmarkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of er gaat er alsnog 1 in pak
Inspiratie:
http://www.soyoureengayged.com/
ik lollerde...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De achterkant heeft alleen touwtjes en een string
De kindervariant ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De achterkant heeft alleen touwtjes en een string
Ik wil best naar jouw robuuste naeckte achterwerk komen kijken hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef milka82 het volgende:
das wel handig dan, niemand die wil komen op mijn bruiloft ivm de jurk, cheapass wedding it is!
Bruidsmeisjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:13 schreef Mss het volgende:
Dafuq is een kinderbruidsjurk? Voor uitgehuwelijkte kinderen?
en dan roepen: My eyes! My eyes!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best naar jouw robuuste naeckte achterwerk komen kijken hoor
[..]
Bruidsmeisjes
Milka, kun je je mini's een kloon van jezelf maken![]()
Ik zou ze dan wel eerst zindelijk hebben (de mini dan) Zo'n pamper onder je string is amper sexy te noemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:14 schreef milka82 het volgende:
nee man, mini en midi moeten ook wat om hun kont hebben (of niet, twee touwtje en een string)
Haar topjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:14 schreef milka82 het volgende:
nee man, mini en midi moeten ook wat om hun kont hebben (of niet, twee touwtje en een string)
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)=1&av[1680][1]=10157
Lindy... tweedehands kan ook!
En het leuke is, ze zijn allemaal maar 1 keer gedragen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)=1&av[1680][1]=10157
Lindy... tweedehands kan ook!
En het leuke is, ze zijn allemaal maar 1 keer gedragen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
http://link.marktplaats.nl/558435762
seems legit ... een neppe voor dat bedrag
swarte, kun jij eens kijken of je een boek gedownload krijgt?quote:
Working on it maar moest 2 dollar betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
swarte, kun jij eens kijken of je een boek gedownload krijgt?
KOPEN KOPEN KOPENquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
http://link.marktplaats.nl/558915604
100% identiek, 99% geen verschil.
![]()
dico, dit is degene die ik heb, voor maar 300![]()
seems legit
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
http://link.marktplaats.nl/558915604
100% identiek, 99% geen verschil.
![]()
dico, dit is degene die ik heb, voor maar 300![]()
seems legit
ze hebben de watercolor die ik al heel lang wil! Wat nou limited edition!!!!!!!!! Voor maar 280!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Working on it maar moest 2 dollar betalenga nog even verder kijken of ie ergens gratis is
Meteen bestellenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben de watercolor die ik al heel lang wil! Wat nou limited edition!!!!!!!!! Voor maar 280!
http://link.marktplaats.nl/557957411
Alleen serieuse reacties he!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
http://kleding-schoenen-d(...)Q8%3D&fta_ind=4&fs=1
die 3e gefotosoepte fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
1500 euro voor een tweedehands trouwjurk
ook al 99% identiekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben de watercolor die ik al heel lang wil! Wat nou limited edition!!!!!!!!! Voor maar 280!
Hij past ook zo mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
1500 euro voor een tweedehands trouwjurk
Wat een koopjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KOPE KOPE KOPE JONGE!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HET IS EEN LOUIS VUITTON DEL SOL TAS!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
HOE KAN DIT!
deze tas verkleurt van bruin naar blauw!!!!!!!!!!!!!!!
http://link.marktplaats.nl/555648134
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin kan je hier wat mee?Oeh, die testjes zijn in elk geval heel handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS MAGIE!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
HOE KAN DIT!
deze tas verkleurt van bruin naar blauw!!!!!!!!!!!!!!!
http://link.marktplaats.nl/555648134
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin kan je hier wat mee?Stop maar met zoeken joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het verder wel met de slides en ik heb wat aantekeningen van iemand, en die testjes nu... dat moet wel lukken gok ik
Kan ook in de bijenkorf nuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga binnenkort naar de ECHTE LV winkel, want een vriendin van mij moet een speedy nog iets.
ja maar ik wil hem vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken joh!
Ik doe het verder wel met de slides en ik heb wat aantekeningen van iemand, en die testjes nu... dat moet wel lukken gok ik
veel chinezen en japanners daarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geloof dat ze perse naar de PC wilde, maar ik zal het tegen der zeggen
Doemijdiemaar!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef milka82 het volgende:
hypnose dieet *heeft Grazia voor der liggen*... Hmmmm, ik wil, ik wil... maat 36! Pling, weg vetjes
Haha, is dat zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel chinezen en japanners daar
+ de winkel in de bijenkorf is ook gewoon een officiele lv winkel
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar ik wil hem vinden![]()
Ik hoop voor je dat het lukt!
In Rome ook overalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel chinezen en japanners daar
+ de winkel in de bijenkorf is ook gewoon een officiele lv winkel
oh als je twee dagen hebt kun je ook wel richting de pc .. als ze die winkel dicht gegooid hebben omdat er grote klanten zijn kun je altijd later nog ff langsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, is dat zo?We hebben twee dagen om te shoppen dus we zien wel waar we terecht komen. De Bijenkorf wil ik sowieso nog heen
We hebben een hotelletje geboekt om ons vakantiegeld te laten rollen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh als je twee dagen hebt kun je ook wel richting de pc .. als ze die winkel dicht gegooid hebben omdat er grote klanten zijn kun je altijd later nog ff langs
wanneer ga je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We hebben een hotelletje geboekt om ons vakantiegeld te laten rollen.
Dan kan je me m'n tas kopenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg ook vakantiegeld op de 23ste![]()
misschien zie ik je nog wel in de pc
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.fashionphile.c(...)-Red-Beige-VIP-18450
Ik heb het al binnen (en dus geparkeerd op de spaarrekening!) maar die vriendin moest nog even wachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg ook vakantiegeld op de 23ste![]()
misschien zie ik je nog wel in de pc
vakantiegeld hebben en moeten wachten, kwelling!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het al binnen (en dus geparkeerd op de spaarrekening!) maar die vriendin moest nog even wachten.![]()
Ja, gezellig!
Dat is duren nagellak!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.fashionphile.c(...)-Red-Beige-VIP-18450
Ja, ik heb me niet helemaal in kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vakantiegeld hebben en moeten wachten, kwelling!!!
Meh ik laat mijn droom voor een merktas voorlopig wel varen geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hebben hem hier 2e hands
http://www.fashionphile.c(...)m-Artsy-MM-NEW-23819
Is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin ik geef het op ik ga zo nog evenvragen
gelijk heb je, lekker shoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meh ik laat mijn droom voor een merktas voorlopig wel varen geloof ikvan dat geld kan ik lekker 4 weken naar Cali en shoppen like a baws
1600 dollarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meh ik laat mijn droom voor een merktas voorlopig wel varen geloof ikvan dat geld kan ik lekker 4 weken naar Cali en shoppen like a baws
Normaal geef ik ook niet zoveel uit hoor. Maar zat met het vakantiegeld in mijn hoofd een beetje rond te kijken.quote:
Chanelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil een chanel tas gaan kopen maar zag eerst niet echt een die ik echt super vond, maar in de nieuwe collectie zit wel een vettemaar moet ze ff in de winkel gaan bekijken en omdoen, dan is t al heel anders
Als je inderdaad een mooie hebt gezien is een neppert wel ontzettend lame ja. Dan zou ik ook een echte willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:02 schreef megamandy het volgende:
Ooh als ik later een vaste baan heb wil ik wel sparen voor een mooie klassieke chanel tas
Ik heb eigenlijk niets met merken maar als ik iets mooi vind wil ik wel de originele en dan spaar ik er ook wel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |