abonnement Unibet Coolblue
pi_112202625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 06:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb nu alleen Chapter 1 nog gedaan :P
Heb hem net uitgespeeld. :). Uiteindelijk toch een redelijk onderhoudend verhaal, al had ik aan het eind wel een bug waardoor ik het hele einde lang ontploffingen hoorde. :'). Morgen, of in ieder geval deze week, eens opnieuw beginnen on Iorveth's verhaal te spelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:51:45 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112288523
OMG is elk act een stadje/dorpje met een aantal quest? of heb je ook act's waarin je onderweg bent o.i.d.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:06:56 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_112289519
Ja, elk hoofdstuk is een dorp of stad met verschillende quests.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 1 juni 2012 @ 07:24:33 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112295865
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, elk hoofdstuk is een dorp of stad met verschillende quests.
Oke ;(
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_112306899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke ;(
Dat vond ik dus ook een beetje jammer. Zeker omdat je in bars / inns / sommige huisjes je spullen in een kist of iets dergelijks kunt stallen, dit heb ik echter nooit gedaan omdat ik dacht dat je als je naar een nieuw hoofdstuk gaat, je spullen niet meer kun ophalen. Geen idee of dat zo is (misschien kun je ze wel gewoon uit een kist toveren in een nieuw hoofdstuk), maar het had wel wat "vrijer" gemogen, als in, dat je nog terug kon reizen naar een vorig stadje of zo. En ook om misschien overgeslagen quests / contracts te spelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:29:26 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_112307371
Je kunt je spullen in elke INN laten ja, dat is uitgelegd. Tevens klopt het terugreizen niet met het verhaal en heb je enorm veel vrijheid rondom de steden zelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_112308164
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt je spullen in elke INN laten ja, dat is uitgelegd.
Dat heb ik dan gemist, net zoals dat ik tot 2 keer toe de tekst voor "A place of power" voorbij heb zien flitsen zonder het goed hebben te kunnen lezen. In game, in de menus en dergelijke, heb ik het ook niet kunnen vinden. Toen maar het boekje erop nageslagen.

quote:
Tevens klopt het terugreizen niet met het verhaal en heb je enorm veel vrijheid rondom de steden zelf.
Enorm veel vrijheid valt ook wel mee. Dat bos in chapter 1 had ik vrij snel gezien, en zodra je een paar van de contracts hebt gedaan (die voor de Nekkers en Endregas bijvoorbeeld) kom je er ook praktisch geen vijanden meer tegen. In chapter 2 eigenlijk hetzelfde, maar dan met Rotfiends en Harpies.

Gisteravond overigens weer even door de prologue gevlogen om ergens van het weekend eens voor Iorveth te kiezen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_112313774
Hey guys, heb een vraagje.

Mijn vriendin heeft net een RROD gekregen en is er zelf even aan gaan pielen om hem schoon te maken. Nu is dat verzekeringszegelte kaput, dus hij kan sowieso niet retour worden gestuurd aan Microsoft. Grote kans dat ze dus nu een nieuwe Xbox moet gaan kopen; dat zal dus zo'n nieuwe Xbox S ofzo worden (die kleine zwarte). Mijn vraag is: Kan ze nog gewoon haar oude 16GB HDD gebruiken op die nieuwe Xbox?
pi_112314132
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef -Dries- het volgende:
Hey guys, heb een vraagje.

Mijn vriendin heeft net een RROD gekregen en is er zelf even aan gaan pielen om hem schoon te maken. Nu is dat verzekeringszegelte kaput, dus hij kan sowieso niet retour worden gestuurd aan Microsoft. Grote kans dat ze dus nu een nieuwe Xbox moet gaan kopen; dat zal dus zo'n nieuwe Xbox S ofzo worden (die kleine zwarte). Mijn vraag is: Kan ze nog gewoon haar oude 16GB HDD gebruiken op die nieuwe Xbox?
Nee, data moet worden gekopieerd. Oude 360 heeft die grote, grijze HD aan de zijkant, 360 S is kleiner en zit erin. Ik had toevallig nog de kabel die je nodig hebt omdat ik ooit een 120GB op m'n oude Arcade heb gezet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_112314640
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:21 schreef OMG het volgende:

[..]

Nee, data moet worden gekopieerd. Oude 360 heeft die grote, grijze HD aan de zijkant, 360 S is kleiner en zit erin. Ik had toevallig nog de kabel die je nodig hebt omdat ik ooit een 120GB op m'n oude Arcade heb gezet.
Ah. Niet het antwoord wat ik wilde. Soms neemt zij haar HDD naar mij toe om op mijn ''oude'' Xbox verder te gamen. Maar dat kan dus ook niet als zij een Xbox S neemt? Tenzij zij steeds haar data kopieert via een USB. Wel veel gedoe.
pi_112315191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ah. Niet het antwoord wat ik wilde. Soms neemt zij haar HDD naar mij toe om op mijn ''oude'' Xbox verder te gamen. Maar dat kan dus ook niet als zij een Xbox S neemt? Tenzij zij steeds haar data kopieert via een USB. Wel veel gedoe.
Tja, de HDD van die 360S is een ander formaat. Als je niet aan die speciale kabel wil, dan weet ik het zo snel niet. Alle savegames kopieren naar een USB stick en dan het profiel op de nieuwe Xbox restoren? En ook op jouw "oude" Xbox haar profiel laten restoren, dan heb je die hele HDD truc niet meer nodig. Overigens heb je dan ook nog eens de cloud waar je je saves in kwijt zou kunnen, dan hoeft ze alleen maar je Xbox aan te knallen, van profiel te wisselen en klaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 1 juni 2012 @ 18:00:17 #187
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112315585
Wel irritant om al die huisjes af te gaan om alles leeg te halen. Dat vond ik eerst tof maar nu nooit meer :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_112315948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Wel irritant om al die huisjes af te gaan om alles leeg te halen. Dat vond ik eerst tof maar nu nooit meer :')
Als deuren nou gewoon wat vlotter open gingen, dan zou ik wel om de paar uur even de hele stad leegroven om alles weer te verkopen. Maar zelfs om van Flotsam naar Lobinden te gaan moet je al door 2 van die trage deuren. En in die chapters daarna precies hetzelfde.

Overigens ben ik van plan bijna niks te bewaren en zoveel mogelijk te verkopen in m'n nieuwe playthrough om die achievement voor 10,000 orens te halen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_112316192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef OMG het volgende:

Enorm veel vrijheid valt ook wel mee. Dat bos in chapter 1 had ik vrij snel gezien, en zodra je een paar van de contracts hebt gedaan (die voor de Nekkers en Endregas bijvoorbeeld) kom je er ook praktisch geen vijanden meer tegen.
Dat bos is groter dan je denkt he.. voorbij die rivier waar die Troll zit is nog een heel gebied
pi_112316342
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat bos is groter dan je denkt he.. voorbij die rivier waar die Troll zit is nog een heel gebied
Weet ik. Alleen kwam ik, na de contracts te hebben gedaan, in het hele bos eigenlijk weinig meer tegen. Af en toe een verdwaalde Endrega een een dode soldaat. En na 30 van die snare traps te hebben verzameld hoef je daar ook niet veel meer voor rond te hobbelen. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_112316547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Weet ik. Alleen kwam ik, na de contracts te hebben gedaan, in het hele bos eigenlijk weinig meer tegen. Af en toe een verdwaalde Endrega een een dode soldaat. En na 30 van die snare traps te hebben verzameld hoef je daar ook niet veel meer voor rond te hobbelen. :P.
Heb je in dat verre uithoek ook dat huis gevonden dat beschermd wordt door al die bandits? Weet jij wat daar dan is? Die deur is altijd gesloten gebleven voor mij...
pi_112317827
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:32 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Heb je in dat verre uithoek ook dat huis gevonden dat beschermd wordt door al die bandits? Weet jij wat daar dan is? Die deur is altijd gesloten gebleven voor mij...
Ja. Ik gok dat ik dan ergens ooit een sleutel heb gevonden die de deur deed openen. Geloof niet dat ik er veel spectaculairs heb gevonden.
Overigens ben ik later dan wel weer wat deuren die gesloten waren tegen gekomen. In de stad in Chapter 3 bijvoorbeeld, ook in de sewers ben ik nooit heel ver gekomen. Nu moet ik daar ook bij zeggen dat ik in dat hoofdstuk ook niet heel veel meer heb gezocht / geroofd buiten de quests om. En zelfs tijdens de quests heb ik de helft laten liggen, omdat ik hoofdzakelijk waardeloze wapens vond.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_112318361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:08 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja. Ik gok dat ik dan ergens ooit een sleutel heb gevonden die de deur deed openen. Geloof niet dat ik er veel spectaculairs heb gevonden.
Overigens ben ik later dan wel weer wat deuren die gesloten waren tegen gekomen. In de stad in Chapter 3 bijvoorbeeld, ook in de sewers ben ik nooit heel ver gekomen. Nu moet ik daar ook bij zeggen dat ik in dat hoofdstuk ook niet heel veel meer heb gezocht / geroofd buiten de quests om. En zelfs tijdens de quests heb ik de helft laten liggen, omdat ik hoofdzakelijk waardeloze wapens vond.
Hmm, aha, Ben nu bezig met mn tweede playthrough en heb meteen al iets vets meegemaakt:

Prolouge spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel hem trouwens niet op de Xbox, maar PC. Ik vind The Witcher 2 waarschijnlijk wel mijn GOTY van 2011, maar Skyrim is ook vreselijk goed.. Anyway, iedereen in dit topic: Speel The fucking Witcher 2!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:47:48 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112322418
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:32 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Heb je in dat verre uithoek ook dat huis gevonden dat beschermd wordt door al die bandits? Weet jij wat daar dan is? Die deur is altijd gesloten gebleven voor mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:49:24 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112322487
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hele toffe game al vind ik die sidequest's en het doorzoeken van alles wel steeds minder leuk worden maar dat heb ik in elke rpg.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:45:22 #196
183944 ROFLOL
Annyong
pi_112330978






The new installment in Epic's million-dollar franchise is Gears of War: Judgment. The July cover of Game Informer shows series mainstay Damon Baird shackled as the Locust hordes rage around him. Augustus "Cole Train" Cole, soldier and world-famous Thrashball player, dons our second cover image in the same precarious situation. Will lead the team Kilo composed by Damon Baird, Augustus Cole, Garron Paduk and a red-haired girl named Sophia Hendricks.

Toch weer hyped, ondanks dat de game in ontwikkeling is bij People Can Fly. Cole Train! _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:47:58 #197
28553 jimjim1983
Villalobos
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:51:14 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_112337885
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

The new installment in Epic's million-dollar franchise is Gears of War: Judgment. The July cover of Game Informer shows series mainstay Damon Baird shackled as the Locust hordes rage around him. Augustus "Cole Train" Cole, soldier and world-famous Thrashball player, dons our second cover image in the same precarious situation. Will lead the team Kilo composed by Damon Baird, Augustus Cole, Garron Paduk and a red-haired girl named Sophia Hendricks.

Toch weer hyped, ondanks dat de game in ontwikkeling is bij People Can Fly. Cole Train! _O_
Jammer ik had liever de pendulum wars gehad.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:02:11 #199
103551 Doc__Zenith
www.orienteering.nl
pi_112338015
Wat is die nieuwe ridge racer flauw. Toen iemand me vroeg wat ik speelde (had half blind wat gestart) wist ik geeneens of het nou burnout of need for speed was... -_-
pi_112338488
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

The new installment in Epic's million-dollar franchise is Gears of War: Judgment. The July cover of Game Informer shows series mainstay Damon Baird shackled as the Locust hordes rage around him. Augustus "Cole Train" Cole, soldier and world-famous Thrashball player, dons our second cover image in the same precarious situation. Will lead the team Kilo composed by Damon Baird, Augustus Cole, Garron Paduk and a red-haired girl named Sophia Hendricks.

Toch weer hyped, ondanks dat de game in ontwikkeling is bij People Can Fly. Cole Train! _O_
:o ik las al zoiets, ik vind het niet erg :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')