Hier ook wel, maar kan me er niet aan storen. Hoort nu eenmaal een beetje bij dry denim.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Analoog het volgende:
Zeker, alles beter dan kneebags.. Die van m'n Momo zijn al in vergevorderd stadium helaas..
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je een fale (lichtblauw) 501 jeans kan kopen?
ik zie ze alleen maar of heel donker of met een donker/licht washing.
Die van Frankie B was het toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
Whiii mn jeans is bezorgd
(was 35 euro aan de deur, dus totaal 125 betaald voor de jeans, valt me echt mee!!)
Pics pics pics.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:21 schreef ChicaChula het volgende:
Whiii mn jeans is bezorgd
(was 35 euro aan de deur, dus totaal 125 betaald voor de jeans, valt me echt mee!!)
Jij hebt toch al genoeg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Don't forget to bring me something nice from abroad.
Zeker weten. Ben goed voorzien en heb helemaal geen behoefte aan nieuw denim. De twee 0201's voelen erg verschillend aan. De gesoakte voelt duidelijk zachter.quote:
18de of in het weekend een update van mij 6mnd progressquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Ditty het volgende:
Rustig hier, iemand die al een mooie update heeft of deze week met een mooie update komt?
Even moederdagkado getestquote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef Ditty het volgende:
Rustig hier, iemand die al een mooie update heeft of deze week met een mooie update komt?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 mei 2012 16:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
18de of in het weekend een update van mij 6mnd progress
Dus over 2 weken update?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik zit op een week of twee of zo met m'n NF. Even geduld.
Progress gaat lekker, ziet er goed uit!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Even moederdagkado getest
Samurai Water element en ik ben officieel de tel kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Even moederdagkado getest
Samurai Water element en ik ben officieel de tel kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thanks, en ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met die Diesel. Hij fade wel iets maar ik moet er echt veel tijd in stoppen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]Nice. Ik ga spoedig weer een nieuwe denim jacket halen iig. Heb een leuke (raw) van levi's op het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |