Bier doet wonderen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zou mij ook gebeuren na m'n 30ste, werd me voorgehouden. Ik merk er nog weinig van
ik ben gedoemd een mager scharminkel te blijven dusquote:
Ja! Maar een te zacht kussentje is ook niet leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Mooi zo, vreselijk als een vent magerder is dan ik.
kloptquote:
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Maar een te zacht kussentje is ook niet leuk
dumpen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk dateen veel plattere buik heeft dan ik
Hahaha, beter dan een met een muffintopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk dateen veel plattere buik heeft dan ik
True, true!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter dan een met een muffintop
quote:
Als het liefdeskind van Wesley Sneijder en Gregory House MD. Ongeveer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wel!Ik heb geen flauw idee hoe je er uit ziet man.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het liefdeskind van Wesley Sneijder en Gregory House MD. Ongeveer.
Niet zeuren, je hebt een week thuis gezetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, nu heb ik geen zin meer in werken. Ik wil weekend verdomme!
Ja, whooptiedoo, met dikke koortsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt een week thuis gezeten
het is het een of het anderquote:
Ms kan ik 'm vetmesten. Hoewel dat vast niet gaat lukken, aangezien ik vaak meer eet dan hij.quote:
Toen het begon, zat ik in Utrecht. Leuk,quote:
Is er tenminste iemand verstandigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen het begon, zat ik in Utrecht. Leuk,zijn bed uitzweten met 40 graden koorts en dan wel stug naar huis willen rijden
Mocht niet van 'm..
Ja, ik moest toch naar huis...quote:
Ja, hij heeft diensten moeten omgooien en heeft mij naar huis gereden om de volgende ochtend met de trein weer terug te gaan.quote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij heeft diensten moeten omgooien en heeft mij naar huis gereden om de volgende ochtend met de trein weer terug te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |