quote:
Acrylverf, check! Ik had bij de action al iets voorbij zien komen, maar moet ik ervanuit gaan dat dit kwalitatief minder goed is?
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 07:54 schreef kirsten. het volgende:Volgens mij kan je op etsy en ebay gipsen/plastci schedels vinden. En je kan natuurlijk altijd zelf je malletje maken. Er bestaat vloeibaar siliconenspul waarmee je je eigen mal kan vormen, bv van een al bestaand beeldje af.
Etsy! Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga eens zoeken op een bijpassende mal of gipsen beeldjes.
Dat siliconenspul...klinkt interessant. Ik ga eens researchen!
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 08:20 schreef bietel het volgende:Je hebt verf en stiften voor glas/keramiek/ porselein, die je in je keukenoven kunt bakken (160 graden geloof ik) Met die verf kun je volgens mij ook wel over beschilderde beeldjes heen verven. Ik weet natuurlijk niet precies wat je wilt, maar als je het dekkend schildert, zie je niets meer van de onderlaag. Beschilderde beeldjes kun je vast wel bij de4 kringloopwinkel kopen. (dag van de dood thema zal wat lastig zijn)
Ja, inderdaad. Het is moeilijk om dit thema in een kringloop of andere winkel te vinden. Ik heb de tip gekregen om even via Etsy te kijken.
quote:
Bedankt!
quote:
Bedankt voor de tip!