Nu alleen nog een Chinees die geen adressen door elkaar haalt zodat de DHL hem niet kan bezorgenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu alleen nog een Chinees die geen adressen door elkaar haalt zodat de DHL hem niet kan bezorgen![]()
Zojuist thuis, begin nu met het unboxen
Ja, hij synct alleen niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:00 schreef Fritessaus het volgende:
Nice dat er root+market is, installeert Gmail dan wel?
Even kijken hoe die geinstalleerd wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Fritessaus het volgende:
Volgens mij staat er op de website van Ramos een nieuwe ROM, datum 08-05-2012:
http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=75
En ik kwam dit nog tegen, maar dit zal wel dezelfde methode gebruiken als jullie al hebben ontdekt?
http://tabletrepublic.com(...)-1935.html#post19032
Mooi om te horen. Van de week maar eens een TF kaartje kopen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij werkt nu in ieder geval helemaal zoals ik wil, dus nu kan ik hem lekker inrichten zoals ik wil.
Je hebt dus die ROM gepakt uit dat forum, of die van de Ramos website?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij werkt nu in ieder geval helemaal zoals ik wil, dus nu kan ik hem lekker inrichten zoals ik wil.
Forum/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Je hebt dus die ROM gepakt uit dat forum, of die van de Ramos website?
Anyway de mogelijkheden zijn er dus met dit tablet, hopelijk snel wat meer mooie custom roms zonder lelijke battery meters enzo.
Nevermind,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb ook het idee dat hij minder heet wordt en langer meegaat op 1 lading met de nieuwe firmware.
Bugjes kunnen prima gerepareerd worden, zie Ainol die had met de Elf in het begin ook een aantal vervelende bugs die in latere firmware prima opgelost zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:15 schreef Janesh het volgende:
Ik denk het niet, snap niet precies wat je bedoeld, maar deze china tab heeft ook wel weer een aantal vreemde trekjes, bugjes, waar je mee moet leven.
Ik had dat met de stock rom, maar waar jij het over hebt is volgens mij de rom met standaard google play die ik ook gebruik nu en geen officiele.
Iets meer informatie zou fijn zijn:quote:Op zondag 13 mei 2012 11:23 schreef Zolder het volgende:
Wat is op dit moment een geschikte chinese tablet, met een budget van 100 euro?
Grootte maakt me niet uit, 7 of 10 is goed maar ik denk dat je bij deze prijs vooral een 7 inch kan krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Iets meer informatie zou fijn zijn:
- Groote
- Gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |