Klote bic staar er letterlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Fritessaus het volgende:
Ramos W17 Pro heeft geen IPS scherm overigens (TN), dat je het weet.Wel een dual-core processor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na ja ik denk dat ik die maar neem dualcore en tegen een redelijke prijs. Hoe zit het met de support van ramsos is dat redelijk te noemen of zijn er genoeg rom's op internet te vinden?BAM dit is 3KB
Heb je deze al geprobeerd? https://play.google.com/s(...)android.allwinnermodquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Downstar het volgende:
Update2: ik heb de Manier van de full market op de ramos ook geprobeerd voor mijn 60 euro tablet, echter heb ik nog steeds geen volledige market
ook al geprobeerd met alle Builds SGS SGS2 alle na de build toegewezen te hebben gereboot en geprobeerd, voor mij helaas geen succesquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef coffeebiscuit1 het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd? https://play.google.com/s(...)android.allwinnermod
Ik nog niet, maar ben wel benieuwd of het werkt.. (ik ga het overigens ook niet proberen, aangezien ik toch verwacht dat die 63 euro tab er een dezer dagen uit gaat)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Loll het volgende:
[..]
Klote bic staar er letterlijkRamos heeft na de originele ROM al 2 updates uitgebracht op www.ramos.com.cn. Dat vind ik niet zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na ja ik denk dat ik die maar neem dualcore en tegen een redelijke prijs. Hoe zit het met de support van ramsos is dat redelijk te noemen of zijn er genoeg rom's op internet te vinden?
Mijne net geupdate en geroot, veel sneller nu en Play Store/Gmail/YouTube. Erg fijn tabletje!
ligt niet aan bic, ligt aan de manier van verzenden..quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Loll het volgende:
ok die dan maar bestellen. denk dat dat de beste keus is.
Als je besteld via bic heb je toch de minste kans op belasting heffingen?
Fijn is dat hequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
Filmpje voor tablet is is aan het uploaden naar youtube, is nu op 21 %
filmpje was z'n 2,5-3 GB groot dus duurt vast nog wel even..
is een review van z'n 20 minuutjes geworden
heb 5 Mbit upload, dus zeg maar z'n 625KB/s in praktijk is dat ongeveer z'n 0,5 MB/squote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fijn is dat he, hier doet het er ook tamelijk lang over (80kb upload
)
heb jij die e-mail van BIC gehad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Sickert het volgende:
Ik kreeg een mail met run out of stock
2-3 dagen zouden ze ze weer ready for shipping hebben en anders cashback
Paypal is bazigquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:02 schreef Koopsie het volgende:
Misschien toch maar Paypal aanschaffen zodat ik een goedkopere tablet kan halen uit China
Wat is dan de status van jouw order? die van mij staat op 5.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef Sickert het volgende:
Jep ik kreeg dit bericht van BIC
Dear Customer,
Thank you for your order on BuyinCoins.com
Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.
We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.
With sincere apology again for the inconvenience caused.
Please don't hesitate to contact us if any need.
Best regards,
Buyincoins Customer Service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |