ja, fok it, zaterdag ook, in wageningen gezien... dubbele punt kleine rquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:11 schreef Stansfield het volgende:
Je ziet het steeds vaker. Meisje die 1 zijkant van hun haar afscheren. WTF. Dat ziet er dus echt niet uit!!!!!
Pics van je half-geschoren kutjequote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef snakelady het volgende:
Bij sommige staat het wel maar jammer dat het een rage is geworden.
Ik vind het opzich wel leuk Maar bij mij zou het niet staan met mijn blonde haren.
Die is helemaal geschoren, sorryquote:
grotere klacht is haar kleding, wtf heeft ze aan? ondergoed met een visnetje erover heen?quote:
Trekt iig de aandacht van haar ROTKOP weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef coban het volgende:
[..]
grotere klacht is haar kleding, wtf heeft ze aan? ondergoed met een visnetje erover heen?
ze loopt er half naakt bij en jij klaagt daar over?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:18 schreef coban het volgende:
[..]
grotere klacht is haar kleding, wtf heeft ze aan? ondergoed met een visnetje erover heen?
eh ja, het ziet er belachelijk uit?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
ze loopt er half naakt bij en jij klaagt daar over?
hee daar was ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ja, fok it, zaterdag ook, in wageningen gezien... dubbele punt kleine r
niet goed?quote:
Waar is het avontuur gebleven? Lekker door de bush op zoek naar de gouden stadquote:
Nou ja, ik zie liever dit dat enorm tuttig en helemaal ingepakt, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef coban het volgende:
[..]
eh ja, het ziet er belachelijk uit?
wat moet ik doen? feest vieren dat ze er halfnaakt bij loopt?
lol, ben blijkbaar niet zo avontuurlijk ingesteld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Waar is het avontuur gebleven? Lekker door de bush op zoek naar de gouden stad
was leuk he, wageningen! Had geen idee dat t zo groot was! Volgend jaar weer hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ja, fok it, zaterdag ook, in wageningen gezien... dubbele punt kleine r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |