- Daar heb ik nog niets gevraagd, maar wel de hypotheekadviseur en die zei dat ze dan gewoon op het geld moeten wachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Wat vertelde de ING toen je ze belde of langs ging?
Wat vertelde de keukenboer toen je hem vroeg of het ook vanuit het bouwdepot overgemaakt kon worden? Wat vertelde de dakkapel bouwer toen je hem dezelfde vraag stelde?
Als je met deze partijen niet tot een oplossing komt, zul je het inderdaad contant voor moeten schieten. Dat is immers volgens de afspraken die er nu zijn.
Bedankt, dat ga ik proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:18 schreef voodoolady het volgende:
Als je met de bank belt, kan er vaak wel iets geregeld worden. Wel vlak van te voren nog een keer bellen of het allemaal goed geregeld is, want er gaat weleens iets mis.
Zelf voorschieten is een beetje een probleem, aangezien het om 12k gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:08 schreef Eelcotje84 het volgende:
Je kan prima contant betalen (zelf voorschieten) om vervolgens het door het bouwdepot op je eigen rekening te laten storten. Heb ik zelf ook een aantal maal gedaan met het bouwdepot van ons vorig jaar.
Let wel op: rekening op papier is vereist met kvk nummer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |