Ik ben erbijquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Etsu het volgende:
hoop wel uiteindelijk 29 juni, want dan heb ik mn examenfeestje in groningen, dus kunnen mensen bij me pitten. anders is t zo'n gedoe.
Gewoon in Zwolle journalistiek gaan doen, maar een uurtje met de trein vanuit Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:23 schreef Ezell het volgende:
Ik ook. Scheelt toch maar een uur reizen per schooldag.
Moet zelfs.quote:
Nah, Utrecht bevalt mij wel. Windesheim is tevens niet zo lobi.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon in Zwolle journalistiek gaan doen, maar een uurtje met de trein vanuit Groningen
Maar: Zwolle + Groningen >>>>>>>> alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, Utrecht bevalt mij wel. Windesheim is tevens niet zo lobi.
Utrecht + Amsterdam + Ezelldorp >>>> allesquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar: Zwolle + Groningen >>>>>>>> alles.
Etsu, mijn persoonlijke chauffeur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef Etsu het volgende:
ezelltje, ik zou wel iets te doen hebben meenemen voor in de trein, want steeds naar paarden in het weiland kijken gaat snel vervelen
quote:
Jongens, wel een emmer eronder zetten hè.quote:
Groningen is wel ver weg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef Etsu het volgende:
hoop wel uiteindelijk 29 juni, want dan heb ik mn examenfeestje in groningen, dus kunnen mensen bij me pitten. anders is t zo'n gedoe.
Een keer geweest, was oké.quote:
Voor het eerst en jij komt uit Rotterdamquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
Voor t eerst kapsalon gegeten, is best lekker
Kaasrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |