quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:20 schreef Lindytje het volgende:
Dus....
Dat ik morgen om 9.00 uur ofzo weer op moet en nog meer te doen heb aan emo-zaken
Omdat normaal zijn zuigtquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
Mensen, vertel me eens... waarom kan ik nooit gewoon normaal zijn???
Echt waar hoorquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:
en ik hadden het er vanavond nog over... dat we waarschijnlijk zo'n goed stel zijn omdat w allebei raar zijn...
Is maar goed ook, anders waren we al lang uit elkaar geweest.... Maar nu snappen we elkaar
Nou, soms alles maar zeggen en doen levert ook uhm.... 3 vrienden op als je 28 bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waar hoorik laat mn halve leven al dingen, want niet normaal. Of zeg dingen niet, want doe maar gewoon normaal. Nu spijt als een malle
Ja, echt....quote:
Dat. En wat heb je aan 100 neppe vrienden? Helemaal niks. Vals gevoel van geliefdheid misschien. Ik ben ook wel van plan om mijn leven soort van om te gooien als ik alleen benquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, soms alles maar zeggen en doen levert ook uhm.... 3 vrienden op als je 28 bent
Maar dan weet je wel wie je echte vrienden zijn
Maar dan zie je dus ook heel goed dat jullie elkaar aanvullen en opvangen wanneer nodigquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt....was laatst helemaal over de rooie toen ik thuis kwam van het friet bakken..... echt over den spreekwoordelijke emmer... zegmaar
Dan is het fijn dat ik in mijn 1.5 jaar fulltime therapie genoeg raardere mensen heb gezien om haar gerust te kunen stellen
Aan 100 neppe vrienden die het uitkomt als het hun uitkomt hebt je idd geen ene reet. De mensen die er voorwaardelijk voor je zijn, die zijn het belangrijkst. En dat snap ik heel goed. Ik denk dat je dan idd je vriendschappen wil overwegen en wil zien wie er idd belangrijk voor je zijn. En ik meen het echt als ik zeg dat je beter 3 goede vrienden kan hebben dan 30 oppervlakkigequote:Op donderdag 10 mei 2012 01:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat. En wat heb je aan 100 neppe vrienden? Helemaal niks. Vals gevoel van geliefdheid misschien. Ik ben ook wel van plan om mijn leven soort van om te gooien als ik alleen ben
[..]
Maar dan zie je dus ook heel goed dat jullie elkaar aanvullen en opvangen wanneer nodig
Ja daar ben ik indd ook van overtuigdquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aan 100 neppe vrienden die het uitkomt als het hun uitkomt hebt je idd geen ene reet. De mensen die er voorwaardelijk voor je zijn, die zijn het belangrijkst. En dat snap ik heel goed. Ik denk dat je dan idd je vriendschappen wil overwegen en wil zien wie er idd belangrijk voor je zijn. En ik meen het echt als ik zeg dat je beter 3 goede vrienden kan hebben dan 30 oppervlakkige
Ja, dan zie je idd dat je goed bij elkaar past en elkaar aanvultDaarom houd ik mischien wel zo veel van
, zij zal me nooit veroordelen als ik weer eens helemaal fucked up ben.... ( dat gebeurt vaker dan jullie denken
) En ik zou dat ook nooit doen bij haar...
Ja, dat weet ik echt zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar ben ik indd ook van overtuigd
Echt superfijn dat jullie zo'n band hebben, die vind je niet zomaar.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoeveel goede vrienden ik heb, nu ik relatieproblemen hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik echt zeker
Gun jezelf de tijd daarin!!
Ja, zo'n band vind je idd niet zomaar... Die heb ik alleen met mijn BF die me kent uit therapie, maar dat is toch anders
Mij mag je ook altijd contacten babe! We hebben misschien (nog?) niet heel veel met elkaar, maar je verhaal mag je zeker altijd kwijt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoeveel goede vrienden ik heb, nu ik relatieproblemen hebEn ook hier bij de nagelmeisjes
doet me wel goed eerlijk gezegd
Ik vond jou de eerste keer dat ik je zag al supertofquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij mag je ook altijd contacten babe! We hebben misschien (nog?) niet heel veel met elkaar, maar je verhaal mag je zeker altijd kwijt!
En ik snap dat dat je goed doet! Het is fijn om te weten dat je geliefd (dat klinkt misschien raar, maar je weet hopelijk wat ik bedoel....) bent!
Dat is keilief!!! We kunnen igg goed samen masja uitlachen om haar haarlak en stijltangquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond jou de eerste keer dat ik je zag al supertofKan ook makkelijk met je praten en jij geeft mensen tenminste niet het gevoel dat je het raar vindt of beter weet.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is keilief!!! We kunnen igg goed samen masja uitlachen om haar haarlak en stijltang![]()
En echt meid, ik vind nooit iets raar of vreemd of wat dan ook... dat je dat in elk geval weet!!
Ja, damn!!!!!! Cinnamon challenge!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Mwhehe jaaaen goeden Cinnamon challenges doen
Beter ook maarquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, damn!!!!!! Cinnamon challenge!
De tweede keer was ik beduidend beter
Ja, damn.. die tweede keer.. ik was er in geluidsd!!!! Echt!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beter ook maarSowieso dat je het nog een tweede keer ging doen
Ik dacht echt: 'Waaat
Die is gek
'
Ik ga slapen chickieBedankt
komt dat door je rug?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:25 schreef Mss het volgende:
En ugh, weer een verrotte nacht achter de rug. Ik slaap zo slecht deze week. Ik val laat in slaap en word om de paar uur wakker. En dan vaak rond 8 uur klaarwakker en om 11 uur weer doodmoe...
Nope, die doet het verrassend goed eigenlijk. Ik kan zonder problemen alles doen. Ik voel het nog wel, maar het belemmert niet meer. Bedankt voor de zeehont-oefeningen, die helpen echt!quote:
Ik ben sowieso een slechte slaper, val het laatste jaar ook bijna altijd met melatonine in slaap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kan door het klamme weer komen... en fijn dat je rug het goed doet!!
Ach ja, ik ben gewoon een opperkneusquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een slechte slaper, val het laatste jaar ook bijna altijd met melatonine in slaap.
Ik ben ook wel blij dat mijn rug snel herstelt, maar ik vind het ook wel lullig dat jij er al zo lang last van hebt en het bij mij zo snel herstelt...
Het zit bij jou ook niet echt mee he de laatste week? Maar gelukkig dat je rug nu wel een stuk beter gaat!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, die doet het verrassend goed eigenlijk. Ik kan zonder problemen alles doen. Ik voel het nog wel, maar het belemmert niet meer. Bedankt voor de zeehont-oefeningen, die helpen echt!
Maar geen idee waar dat slapen nu weer vandaan komt...
+1quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zit bij jou ook niet echt mee he de laatste week? Maar gelukkig dat je rug nu wel een stuk beter gaat!
Nu hopen dat het bij SQ ook snel beter mag gaan
Goed nog steeds, thnxquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeiemorgen! En hoe is het met jou?
quote:Een mooi make-up item doet het altijd goed bij moeders.
quote:Moeders zijn altijd veel meer bezig met hun haar dan je denkt. Zolang je haar maar goed zit! Met een mooie tang of föhnborstel maak je haar héél erg blij.
Wat fijn dat Masja precies weet wat alle moeders leuk vindenquote:Moeders zijn héél blij met maskertjes!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat fijn dat Masja precies weet wat alle moeders leuk vinden![]()
.
Zie me al staan bij mijn moeder met een haartang
50%... mag zo naar de arbo dokter jeujquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed nog steeds, thnxhad eergisteren lekkere hormonale jankbuien, maar nu ben ik denk ik wel weer veilig binnen de straal van een kilometer
voor Skjoe! En beterschap voor je rug.. Je werkt wel gewoon?
mijn moeder heeft een pittig kort kapsel. Ik heb 'r wel eens make-up gegeven maar ze gebruikt het niet, alleen de dingen die ze zelf koopt. En maskertjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Hihi, mijn moeder ging altijd make up loos door het leven, als ze ooit al eens iets wilde gebruiken klopte ze bij mij aan om iets te lenen. Maskers nooit van gehoord en met die fijne korte krullenbos was een stijltang ook geen goed plan geweestquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Ik heb inmiddels een hele goedkope gekocht om het een keer uit te proberen. Ga ik dit weekend doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het struikgewas van mijn moeder is zo dor, als je er met een steiltang naar wijst rent het gillend weg
Oh schagelnaartje ik moest je nog pmmenheb je nog behoefte aan info of weet je het al wel?
Oh joepie, arbo dokterquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50%... mag zo naar de arbo dokter jeuj
[..]
mijn moeder heeft een pittig kort kapsel. Ik heb 'r wel eens make-up gegeven maar ze gebruikt het niet, alleen de dingen die ze zelf koopt. En maskertjes?
Ik ken mijn moeder en die maak je het meest blij met blingdingen. Ekster
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge, Masja zegt toch dat moeders dat leuk vinden? Als Masja het zegt is het waar! Dan moet je dat maar tegen je moeder zeggen.
Ik vond mijn moeder best episch trouwens. Met koninginnedag waren we in de stad, m'n moeder wilde een rok van een euro uit een kraam, maar had geen euro meer. Dus ik geef die verkoopster een euro en zeg "hier mamma, alvast je moederdag-cadeau" (wij doen nooit zo aan moederdag). Zegt m'n moeder "nee, ik wil iets anders voor moederdag! Ik heb een mok gezien die ik zo leuk vind!". Wij naar de V&D voor die mok, is het een mok met "voor de allerliefste mamma" erop. Ze vond niet dat ze die voor zichzelf kon kopen, maar wel dat ze er op subtiele wijze om kon vragen![]()
![]()
![]()
(ze verdient hem wel hoor. Maar ik moest wel lachen
)
Ja, ik moet mezelf echt dwingen om het rustig aan te doen, ik merk dat ik te snel te veel wil en dan gaat het weer misquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Incantrix het volgende:
Ah, succes bij de dok.. Gaat het goed met de helft?
Oh, Skjoe, gij guru (goeroe?)! Dát vinden alle moeders leuk, zeker weten! Ik ben ook moeder en ik hou ook van glitter ende glanskan niet missen, WIN!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ook leuk, het verschil tussen moeders
Mijn moeder:
"Komen jullie langs zondag, of hebben jullie al andere plannen? En ik heb geen verlanglijstje, want we doen niet aan kadootjes, ik vind het gewoon leuk als jullie er ook zijn!"
Mijn schoonmoeder:
"Als jullie willen komen kan dat het best op dit tijdstip, want anders zijn we niet thuis. Hieronder mijn verlanglijstje."
Jouw mama is een baasquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge, Masja zegt toch dat moeders dat leuk vinden? Als Masja het zegt is het waar! Dan moet je dat maar tegen je moeder zeggen.
Ik vond mijn moeder best episch trouwens. Met koninginnedag waren we in de stad, m'n moeder wilde een rok van een euro uit een kraam, maar had geen euro meer. Dus ik geef die verkoopster een euro en zeg "hier mamma, alvast je moederdag-cadeau" (wij doen nooit zo aan moederdag). Zegt m'n moeder "nee, ik wil iets anders voor moederdag! Ik heb een mok gezien die ik zo leuk vind!". Wij naar de V&D voor die mok, is het een mok met "voor de allerliefste mamma" erop. Ze vond niet dat ze die voor zichzelf kon kopen, maar wel dat ze er op subtiele wijze om kon vragen![]()
![]()
![]()
(ze verdient hem wel hoor. Maar ik moest wel lachen
)
Mijn moeder mag van mij niet aan nordic walken doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn schoonmoeder geven we voor moederdag een nieuwe mp3-speler met lekker veel opslagruimteZij gaat altijd nordic wokken op zaterdag en neemt dan haar speler mee maar daar kan niet zoveel muziek op dus de laatste tijd vraagt ze regelmatig aan
om de boel eens te verversen omdat het anders zo snel verveelt. Dus nu krijgt ze heul veul muziek
Je eigen grenzen trekken, zeker op fysiek gebied, is ook echt té moeilijk.. Meestal kom je er pas achter dat je het niet goed hebt gedaan als het te laat isquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik moet mezelf echt dwingen om het rustig aan te doen, ik merk dat ik te snel te veel wil en dan gaat het weer mis
jupquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je eigen grenzen trekken, zeker op fysiek gebied, is ook echt té moeilijk.. Meestal kom je er pas achter dat je het niet goed hebt gedaan als het te laat is
Ze doet dit echt al jaren. En ik heb het al een keer lekker op de hak kunnen nemen in een sinterklaasgedicht toen ik haar toevallig hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder mag van mij niet aan nordic walken doen![]()
En terecht!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder mag van mij niet aan nordic walken doen![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dit vond ik trouwens vanmorgen op m'n bureau![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dit vond ik trouwens vanmorgen op m'n bureau![]()
[ afbeelding ]
Schoonmoeder fietst inderdaad ook nog dagelijks een half uur enkele reis naar werk en in het weekend voor de lol tig km met schoonvader.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zeg altijd tegen mijn moeder dat ze veel te jong is voor nardic walken
En het is nog waar ook, want vaders en moeders zitten twee keer per week bij de fitness, fietsen rustig een km of 20 en zijn twee jaar geleden nog met mij gaan skaten toen ik zei dat dat zo leuk was.
Mijn ouders zijn bazen
En rustig opbouwen met stukje wandelen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:48 schreef Incantrix het volgende:
Mijn moeder kan haast niet sporten omdat ze in een vicieuze cirkel zitlast van longen -> sporten lukt niet -> meer last van longen -> sporten lukt nog minder
Etc..
Wandelen kan ze ook niet ivm andere fysieke problemen weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En rustig opbouwen met stukje wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Mss het volgende:
UghAi, en toen kreeg ik een beetje kots in m'n mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die teennagels zijn nog het ergst
![]()
Ik moet het nog doen vanmiddag. Ik weet wat ik wil zeggen maar mehquote:
De eerste paar zinnen van buiten leren, dan zit je er lekker in en gaat de rest beterquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet het nog doen vanmiddag. Ik weet wat ik wil zeggen maar mehEn ik weiger een briefje te maken met steekwoorden.
Wat doet dat naast tof zijn met galgje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hypermobiliteitssyndroom. Mooi galgjewoord
quote:
Oh jij ook alquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
dat je lichaam abnormaal buigbaar isquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat doet dat naast tof zijn met galgje?
Hmm, klinkt als een partytrick.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je lichaam abnormaal buigbaar is
Wel handig voor circusactiviteiten!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je lichaam abnormaal buigbaar is
Goeden matigen trigger.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het komt er op neer dat je te snel te ver gaat. Normaal houden je gewrichten dat wel tegen, maar de mijne buigen lekker mee en dus zeggen de spieren NOOO.
Leuk matig feit: door het afvallen kon ik verder buigen (minder pens) en dat heeft wss de spit getriggerd
I has it. Zit er nu wel mooi door in een rolstoel. Had liever de loterij gewonnenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
i haz it, nix moois aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit nogal verschil tussen mensen hoeveel last ze ervan hebben en ik welke mate ze het hebben. Ik hoop voor je dat het bij de spit blijft. Of dat de spit niet blijft maar er iig niet meer bijkomt. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dus ookniet zo erg als jullie tho
Lijkt erop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.misslipgloss.nl/nieuwe-ciate-kleuren/
Ciaté met peridot en graphite dupe?
Wat een lief idee dat boek!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Moederdagkadosik heb voor mijn moeder het boek "Mam, vertel eens.. omdat je zo bijzonder bent"
Vertellen, knippen, plakken, gedichtjes en plaatjes uitzoeken voor mij vindt ze geweldig. Als ik make up of maskertjes zou kopen zou ze bedanken en savonds in bed janken omdat haar dochter haar niet blijkt te kennengouden tips van masja vooral niet opvolgen
Lin, Bambi, SQ, miss congeniality (hopelijk vergeet ik niemand) bedankt voor de lieve berichtjes
Ooooohquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Moederdagkadosik heb voor mijn moeder het boek "Mam, vertel eens.. omdat je zo bijzonder bent"
Vertellen, knippen, plakken, gedichtjes en plaatjes uitzoeken voor mij vindt ze geweldig. Als ik make up of maskertjes zou kopen zou ze bedanken en savonds in bed janken omdat haar dochter haar niet blijkt te kennengouden tips van masja vooral niet opvolgen
Lin, Bambi, SQ, miss congeniality (hopelijk vergeet ik niemand) bedankt voor de lieve berichtjes
Ik heb zo'n boek hier ook nog liggen maar dan voor pa. Alleen is het eigenlijk meer een cadeau voor jezelf want je hoort het wel weer ingevuld terug te krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Liefquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:33 schreef princess-a het volgende:
Wat leuk dat ze het ook beide hebben ingevuldquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
OoooohDat boek heb ik mijn ouders ook gegeven!!
![]()
M'n moeder heeft er echt een heel knutselpakket van gemaakt. En mijn vader heeft zo'n beetje alleen maar met 'ja' en 'nee' geantwoord![]()
Heb voor een van m'n oma's ook het kleine boekje 'Oma vertel eens' gekocht
Grafstoelquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lief
Fu, ik wilde net gaan zitten dus ik steun op mijn armleuning van bureaustoel. Schiet zo die hele armleuning onder mijn hand weg. AUW
Geen idee, ze gaan straks pas wegquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan moest je nou nog extra voor de verzendkosten?
laat je het nog even weten als het wel zo is dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaan straks pas weg
Belmiepiequote:Op donderdag 10 mei 2012 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb vandaag receptie dienst
lekker chill achter de balie zitten, telefoontjes aannemen
Hoest het hier!!??
Ja dat vermoeden had ik al.. Ik denk dat ik ook wat eerder de trein terug pak vandaag. De laatste keer dat het flink geonweerd had was het ergens ingeslagen en kon ik Eindhoven niet meer uit met de treinquote:
Dat zou misschien wel een optie zijn jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef princess-a het volgende:
miss congeniality is het misschien niet iets om het zelf samen met je vader in te vullen? Is inderdaad iets persoonlijks en echt tussen jullie
quote:
Inderdaad heel typerend voor m'n vader. Wat ook een heel groot verschil is, is dat m'n vader dus veel meer van de foto's is dan m'n moeder. Ook niet zo gek, want hij heeft het als z'n werk gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze het ook beide hebben ingevuldja nee van je pap is wel jammer maar misschien ook wel heel typerend voor hem? Dan is het ook wel weer schattig dat ie gewoon zichzelf blijft
wat staat er in het boek voor oma dan? hetzelfde? Vindt mn oma ook wel leuk denk ik
Schattigquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze voor een vriendin van mij die bevallen is maar vind hem eigenlijk niet zo mooi
Hoe lang nog voor je thuis bent?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffff ik heb zo'n honger en niets meer te eten
ook niet echt iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Nog een dik uur en dan staat me een maaltijd salade te wachten
want ik wou vandaag iets magers, maar ondertussen voel ik me alsof ik een compleet paard opkan!![]()
oh wacht er was ook nog een cordon bleu...![]()
niet teveel aan denken want dan krijg ik nog meer honger
Hmm... da's wel zuur dan. Heb je geen cup a soup op je werk ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Nog een dik uur en dan staat me een maaltijd salade te wachten
want ik wou vandaag iets magers, maar ondertussen voel ik me alsof ik een compleet paard opkan!![]()
oh wacht er was ook nog een cordon bleu...![]()
niet teveel aan denken want dan krijg ik nog meer honger
Wheheheh 't is benauwd he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Fuuu waarom heb ik m'n winterjas aangedaanfucking warm.
Lekker plakkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Fuuu waarom heb ik m'n winterjas aangedaanfucking warm.
knuftjequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:33 schreef Diconnected het volgende:
En ben m'n deo vergeten mee te nemen bedenk ik net dus zo maar even kopen in de stad
Gezellig!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]even lush maskers halen en ik moet even naar de bijenkorf
Altijd welkom babequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meelllz ik moet snel weer een keer langskomen. En bij Dico trouwens ook
Er is onweer voorspeld enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:52 schreef Dwyn het volgende:
Wordt het niet ontzettend slecht weer vanavond?
Oja goeden puntquote:
Ook leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja goeden punt
En naja Melz gaat shoppen, ik kijk toe
Oeh dan wordt het dus meer dan een maaltijdsalade??quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
Shopze ladies
Ik hoor net dat Rick geen tijd meer had om naar de winkel te gaan, dus ik moet zelf naar de supermarkt.
Dat opent perspectieven
Wheheheh ben benieuwd waar je allemaal mee thuis gaat komen straksquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
En met honger naar de super...slekten plan
Ik heb hier al yoghurtgums naar binnen zitten werken.... Vanavond maar weer flink zweten in de sportschoolquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Die scholiertjes die in de kast liggen roepen mijn naam. Stomme BB
Resist!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Die scholiertjes die in de kast liggen roepen mijn naam. Stomme BB
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I did. Gelukkig stond er ook bier.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I did. Gelukkig stond er ook bier.
1quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]misschien had je dan beter een scholiertje kunnen op eten
Ja het probleem is dat het dan meestal niet bij 1 blijftquote:
bier ook niet trouwensquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat het dan meestal niet bij 1 blijft
Ik dacht Lau van Tiny&Lau omdat die zo vloektquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef megamandy het volgende:
Voor de mensen die zich afvroegen wie Lau is, ik denk dat Lindy Laura uit Pittige Tijden bedoelde
[ afbeelding ]
Niet!quote:
Ik drink niet dus zou dat niet weten even afweging maken welke meer calorieën bevatquote:
Damn woman you buy a lot of shoes!quote:
1 bier = 2 scholiertjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik drink niet dus zou dat niet weten even afweging maken welke meer calorieën bevat
Dan ging ik voor de scholiertjesquote:
ik ben alcoholiker, jij niet, dat scheeltquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan ging ik voor de scholiertjes
Hoeveel ben je eigenlijk al kwijt?
Hehe ja dat is waarquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben alcoholiker, jij niet, dat scheelt
16 kilo.
tussen de 14 en 19 kiloquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hehe ja dat is waar
Maar goed bezig!hoeveel 'moet' je nog tot je streef gewicht?
Maar de eerste 16 zijn er al af dat is al heel wat!quote:
Whehehehquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Het zijn twee cordonbleus geworden met een berg mayo![]()
De gezonde toei komt morgen wel
afgezien van de Doritos, Salsa dip, worstebroodjes, bier, rosé en celebrations?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
WhehehehMaar niks meer van de supermarkt meegenomen dus?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
afgezien van de Doritos, Salsa dip, worstebroodjes, bier, rosé en celebrations?
Neuh.....
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
afgezien van de Doritos, Salsa dip, worstebroodjes, bier, rosé en celebrations?
Neuh.....
I knew itquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Honger!
Bwhehehe, ik ging zo pas om half zes naar bed, toen was ik rond twaalf uur een uurtje wakker, ging "nog heel even tukken!" En toen werd ik om zes uur wakker... Dus
emoslinger.gif?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Honger!
Bwhehehe, ik ging zo pas om half zes naar bed, toen was ik rond twaalf uur een uurtje wakker, ging "nog heel even tukken!" En toen werd ik om zes uur wakker... Dus
Ben je nou niet hartstikke gaar dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Honger!
Ja, een beetje welquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ben je nou niet hartstikke gaar dan?
Iets aan mijn kast. Is waarschijnlijk al weken kapot, maar nu zie ik het en wil ik het meteen gemaakt hebben. Ook zit er iets los aan mijn bureau en daar blijf ik steeds achter hangen.quote:
Super goed babequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:56 schreef milka82 het volgende:
Goed busy SQ..... * ben er nu acht kwijt,19 cm heup en mijn conditie is van ondergemiddeld naar goed gegaan in zeven weken* Vanaaf maar weer sporten,noodzakelijk kwaad.
Ik kijk nu even samen met mijn meiden naar dat gezin met 17 kinderen... Pfffff,en dan heb ik het met mijn twee soms al pittig!
Thnx poppedopje,ik voel me er zelf ook super bij,eindelijk weer eens op weg om een milf te worden. Soms heb je gewoon een trap onder je hol nodig,en toen de weegschaal op bijna 96 kilo stond was die trap hard genoeg!quote:
Zijn ze er al?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe wordt een Bavaria babe
En om 7 uur afgesproken te hebben met iemand die de crosstrainer komt halen en er nu nog niet is is niet leuk! Dalijk zit ik hier voor de kat zijn kut
Deze uitspraak is incorrect. Het is de kat haar kut.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe wordt een Bavaria babe
En om 7 uur afgesproken te hebben met iemand die de crosstrainer komt halen en er nu nog niet is is niet leuk! Dalijk zit ik hier voor de kat zijn kut
Een kat heeft toch geen kut??quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze uitspraak is incorrect. Het is de kat haar kut.
Mvgr,
Taalnasi
Kat is een soortnaam, net als rund of mens.quote:
Ah tnx!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kat is een soortnaam, net als rund of mens.
Kater daarentegen duidt op een kat van het mannelijk geslacht, waar poes een kat van het vrouwelijk geslacht is.
Mvgr,
Taalnasi
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kat is een soortnaam, net als rund of mens.
Kater daarentegen duidt op een kat van het mannelijk geslacht, waar poes een kat van het vrouwelijk geslacht is.
Mvgr,
Taalnasi
"We zijn uiteindelijk allemaal gelijk, van binnen... zijn we allemaal blank"quote:
Moe, kut OV en kussen voor lieven nagelwijfjesquote:
kusje terug!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moe, kut OV en kussen voor lieven nagelwijfjes
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moe, kut OV en kussen voor lieven nagelwijfjes
Ahhh, nu snap ik die FB update.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar Theo Maassen heeft dus net de kampioensschaal van AJAX gejat... zie DWDD
Nu ik het verhaal erachter weet, ik ook wel.quote:
Alweer? Dat heeft hij toch al eerder gedaan? Of was dat PSV ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar Theo Maassen heeft dus net de kampioensschaal van AJAX gejat... zie DWDD
Was de UEFA cup idd. Maar dat ie het nog een keer doet gewoonquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alweer? Dat heeft hij toch al eerder gedaan? Of was dat PSV ofzo?
Lasagne, omnomnom, I haz a jealouz
extragratis douchequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnnnnnn, dat was voor de tweede dag op rij: zeiknat geregend!!![]()
![]()
Jij ecopot!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker, goeden matigen waterbesparing
Ja, ik was ook op mijn schoenen van gerecyclede autobanden op mijn elektrische scooterquote:
In je tuinbroek uit de kringloopwinkel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik was ook op mijn schoenen van gerecyclede autobanden op mijn elektrische scooter
Uiteraard, maar die heb ik toch altijd al aan...?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In je tuinbroek uit de kringloopwinkel?
dat is ook zo..quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die heb ik toch altijd al aan...?
En ik had mijn jas van oude juten zakken aan, maar die was toch minder waterdicht dan ik dachtquote:
Ga je ook trouwen in een vintage juten jurkquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik had mijn jas van oude juten zakken aan, maar die was toch minder waterdicht dan ik dacht
Uiteraardquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je ook trouwen in een vintage juten jurk?
die moet je natuurlijk ook maken van oude vuilnis zakkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik had mijn jas van oude juten zakken aan, maar die was toch minder waterdicht dan ik dacht
2de laatje derde lakje van rechtsquote:
1ste rij? Das OPI DS Original, zonde van gebrek aan zonquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
2de laatje derde lakje van rechts
Mhmm dan de tweede rij?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1ste rij? Das OPI DS Original, zonde van gebrek aan zon.
derde laatje 2de rij 4e lakjequote:
Peach jelly ook goedquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Peach jelly ook goed? Pak net Essence Peach Beauty haha
ja hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Peach jelly ook goed? Pak net Essence Peach Beauty haha
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij dan ook zo mooi lakken?
en was ook nog eens de eerste hit op google afbeeldingenquote:
Het lakje werkt niet echt mee, hopelijk ziet het er bijna net zo goed uit!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij dan ook zo mooi lakken?
Zijn ze echt zo rot om te lakken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het lakje werkt niet echt mee, hopelijk ziet het er bijna net zo goed uit!
Dit is de enige die ik heb, maar pffrt streaky, patchy... denk dat het een 4 coater wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo rot om te lakken?
Succes in dat geval!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik heb, maar pffrt streaky, patchy... denk dat het een 4 coater wordt.
Snelle lakker!quote:
Waaromquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wou dat ik de effecten van alcohol kon waarderen, dan zou ik me nu acuut klem zuipen![]()
o hai
Whaddup schaar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wou dat ik de effecten van alcohol kon waarderen, dan zou ik me nu acuut klem zuipen![]()
o hai
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik hoopte dat het versturen van dat smsje zou helpen, deed het niet...
Toen hoopte ik dat een flink stuk met de hond lopen zou helpen, deed het ook niet (ook omdat ik aan het eind weer krom ging lopen omdat m'n buik zeer doet).
En nu ik het uittyp ben ik weer gruwelijk pissig.
Snap ik dat je daar gruwelijk van baaltquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gezeik op het werk.
Zelfde oude liedje en ik ben het echt zat. Stop enorm veel uren in bepaalde taken die straks toch over genomen moeten worden als ik er niet meer ben en dan is het teveel moeite om daarover te praten, ook al heeft het spoed. Nee, in plaats van dat ik in mijn fucking eigen tijd de taken kan doornemen, is dat teveel moeite en is wat ik heb gedaan niet goed en is het allemaal niet meer te doen (wat het echt wel is, want ik heb genoeg voorbereid. Maar de laatste stap zetten is blijkbaar te moeilijk).
Ik moet maar eens leren loslaten. Dus ik heb m'n collega gesmst dat ik de taak nu aan hem overdraag, dat ik hem graag help, maar dat ik er niet meer aan ga lopen trekken. Ik ben er echt klaar mee dat al m'n initiatieven naar de kat z'n kut worden geholpen. Dan maar niet mooi afsluiten.
En dat zijn hele mooie woorden, maar ik baal ontiegelijk, want niet mooi afsluiten is niks voor mij.
He getver wat een gedoe allemaal zeg. Ontzettend zonde van je energie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gezeik op het werk.
Zelfde oude liedje en ik ben het echt zat. Stop enorm veel uren in bepaalde taken die straks toch over genomen moeten worden als ik er niet meer ben en dan is het teveel moeite om daarover te praten, ook al heeft het spoed. Nee, in plaats van dat ik in mijn fucking eigen tijd de taken kan doornemen, is dat teveel moeite en is wat ik heb gedaan niet goed en is het allemaal niet meer te doen (wat het echt wel is, want ik heb genoeg voorbereid. Maar de laatste stap zetten is blijkbaar te moeilijk).
Ik moet maar eens leren loslaten. Dus ik heb m'n collega gesmst dat ik de taak nu aan hem overdraag, dat ik hem graag help, maar dat ik er niet meer aan ga lopen trekken. Ik ben er echt klaar mee dat al m'n initiatieven naar de kat z'n kut worden geholpen. Dan maar niet mooi afsluiten.
En dat zijn hele mooie woorden, maar ik baal ontiegelijk, want niet mooi afsluiten is niks voor mij.
Nope, sorryquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
ja precies. M'n andere werk vereist ook veel uren en inzet, maar dat levert me energie op. Dit kost echt veel energie.
Iemand nog een blog om te bashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |