quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:20 schreef Lindytje het volgende:
Dus....
Dat ik morgen om 9.00 uur ofzo weer op moet en nog meer te doen heb aan emo-zaken
Omdat normaal zijn zuigtquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
Mensen, vertel me eens... waarom kan ik nooit gewoon normaal zijn???
Echt waar hoorquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:
en ik hadden het er vanavond nog over... dat we waarschijnlijk zo'n goed stel zijn omdat w allebei raar zijn...
Is maar goed ook, anders waren we al lang uit elkaar geweest.... Maar nu snappen we elkaar
Nou, soms alles maar zeggen en doen levert ook uhm.... 3 vrienden op als je 28 bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waar hoorik laat mn halve leven al dingen, want niet normaal. Of zeg dingen niet, want doe maar gewoon normaal. Nu spijt als een malle
Ja, echt....quote:
Dat. En wat heb je aan 100 neppe vrienden? Helemaal niks. Vals gevoel van geliefdheid misschien. Ik ben ook wel van plan om mijn leven soort van om te gooien als ik alleen benquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, soms alles maar zeggen en doen levert ook uhm.... 3 vrienden op als je 28 bent
Maar dan weet je wel wie je echte vrienden zijn
Maar dan zie je dus ook heel goed dat jullie elkaar aanvullen en opvangen wanneer nodigquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt....was laatst helemaal over de rooie toen ik thuis kwam van het friet bakken..... echt over den spreekwoordelijke emmer... zegmaar
Dan is het fijn dat ik in mijn 1.5 jaar fulltime therapie genoeg raardere mensen heb gezien om haar gerust te kunen stellen
Aan 100 neppe vrienden die het uitkomt als het hun uitkomt hebt je idd geen ene reet. De mensen die er voorwaardelijk voor je zijn, die zijn het belangrijkst. En dat snap ik heel goed. Ik denk dat je dan idd je vriendschappen wil overwegen en wil zien wie er idd belangrijk voor je zijn. En ik meen het echt als ik zeg dat je beter 3 goede vrienden kan hebben dan 30 oppervlakkigequote:Op donderdag 10 mei 2012 01:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat. En wat heb je aan 100 neppe vrienden? Helemaal niks. Vals gevoel van geliefdheid misschien. Ik ben ook wel van plan om mijn leven soort van om te gooien als ik alleen ben
[..]
Maar dan zie je dus ook heel goed dat jullie elkaar aanvullen en opvangen wanneer nodig
Ja daar ben ik indd ook van overtuigdquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Aan 100 neppe vrienden die het uitkomt als het hun uitkomt hebt je idd geen ene reet. De mensen die er voorwaardelijk voor je zijn, die zijn het belangrijkst. En dat snap ik heel goed. Ik denk dat je dan idd je vriendschappen wil overwegen en wil zien wie er idd belangrijk voor je zijn. En ik meen het echt als ik zeg dat je beter 3 goede vrienden kan hebben dan 30 oppervlakkige
Ja, dan zie je idd dat je goed bij elkaar past en elkaar aanvultDaarom houd ik mischien wel zo veel van
, zij zal me nooit veroordelen als ik weer eens helemaal fucked up ben.... ( dat gebeurt vaker dan jullie denken
) En ik zou dat ook nooit doen bij haar...
Ja, dat weet ik echt zekerquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar ben ik indd ook van overtuigd
Echt superfijn dat jullie zo'n band hebben, die vind je niet zomaar.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoeveel goede vrienden ik heb, nu ik relatieproblemen hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik echt zeker
Gun jezelf de tijd daarin!!
Ja, zo'n band vind je idd niet zomaar... Die heb ik alleen met mijn BF die me kent uit therapie, maar dat is toch anders
Mij mag je ook altijd contacten babe! We hebben misschien (nog?) niet heel veel met elkaar, maar je verhaal mag je zeker altijd kwijt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoeveel goede vrienden ik heb, nu ik relatieproblemen hebEn ook hier bij de nagelmeisjes
doet me wel goed eerlijk gezegd
Ik vond jou de eerste keer dat ik je zag al supertofquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij mag je ook altijd contacten babe! We hebben misschien (nog?) niet heel veel met elkaar, maar je verhaal mag je zeker altijd kwijt!
En ik snap dat dat je goed doet! Het is fijn om te weten dat je geliefd (dat klinkt misschien raar, maar je weet hopelijk wat ik bedoel....) bent!
Dat is keilief!!! We kunnen igg goed samen masja uitlachen om haar haarlak en stijltangquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond jou de eerste keer dat ik je zag al supertofKan ook makkelijk met je praten en jij geeft mensen tenminste niet het gevoel dat je het raar vindt of beter weet.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is keilief!!! We kunnen igg goed samen masja uitlachen om haar haarlak en stijltang![]()
En echt meid, ik vind nooit iets raar of vreemd of wat dan ook... dat je dat in elk geval weet!!
Ja, damn!!!!!! Cinnamon challenge!quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Mwhehe jaaaen goeden Cinnamon challenges doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |