abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:37:34 #1
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_111360134
Vorige week een gelukkige eigenaar geworden van een Fiat Grande Punto 1.4 8V uit 2007. Nu wil ik in die desbetreffende auto twee dingen inbouwen, één is een armsteun, echter is deze makkelijk te bestellen voor relatief weinig geld. Het tweede is ( zoals de TT doet vermoeden ) cruise control, iets wat toch wel fijn is voor de langere ritten naar Italië. Echter kan ik maar zeer weinig garage's vinden op internet die dat kunnen doen. Ik kom bijvoorbeeld op veel algemene sites als deze, maar dan zit je in een prijsklasse van 500 tot 700 euro. Dat moet toch echt goedkoper kunnen. Iemand ( misschien wel uit eigen ervaring ) een goede garage die cruise control voor een normale prijs kan inbouwen? Is +/- 300 euro reëel gedacht bijvoorbeeld?
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:38:33 #2
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_111360190
ben je handig? je kan het ook zelf doen met een doe-het-zelf kit, op vele webshops te bestellen
oooh oooh Den haag
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:41:29 #3
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_111360305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef GalgenRad het volgende:
ben je handig? je kan het ook zelf doen met een doe-het-zelf kit, op vele webshops te bestellen
Mijn vader is vrij handig met auto's, maar zulke dingen heeft die uiteraard nog nooit ingebouwd. Kan er veel fout gaan of is het allemaal vrij simpel als je gewoon de ''gebruikershandleiding'' gebruikt?
pi_111361130
Ik raad je in elk geval aan om bij een systeem van John Gold de CM5 bediening te nemen. De drie geheugenstanden zijn echt ideaal. Het is die paar tientjes meerprijs tov de standaard bediening meer dan waard.

Ik heb deze en mijn vorige cc laten inbouwen dus geen zelfbouwervaring. Maar als ik lees dat het monteren in een punto ongeveer een uur kost zou ik er voor het geld dat daar mee gemoeid is ook niet aan beginnnen.
-
pi_111361415
Misschien even informeren op een fiat-forum oid. Bij sommige auto's is het nl. ook alleen maar een kwestie van het plaatsen van een pookje, omdat de rest door de boordcomputer wordt afgehandeld, die toch al aanwezig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')