Ah, OK, levert ie ook aan Las Palmas?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
is een van de beste visleveranciers voor de horeca, en het is "familie"
Dan zal Las Palmas ook welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
geen idee, maar alle zaken van Herman in ieder geval wel. Ziet regelmatig blauwe kisten met vis in kookprogramma's voorbij komen, dat is van hun/ Leveren ook veel cruiseschepen, ook in het buitenland
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zal Las Palmas ook wel
Ik zal de volgende keer eens opletten.
Maar dan heb je morgen eigenlijk best wel een leuk werkdagje toch?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
's avonds ook nog ergens eten, dus wel een lange dag
9.30quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe vroeg moet je dan bij de visleverancier zijn?
Lange dagen ben je wel gewend.
En het is bijna 1,5 uur rijden voor jequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
9.30
de laatste tijd eigenlijk niet meer
ook dat nog jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het is bijna 1,5 uur rijden voor je
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik verdien ook wel een beetje medelijden
Dank jequote:
dat is toch veel leukerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet mijzelf morgen echt even een schop onder mijn kont geven om wat actiever naar een andere baan te zoeken ipv met het onderzoek en aanverwante zaken bezig te zijn
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoorquote:
dan zou ik idd maar eens haast gaan makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuker, maar soms ook wel een beetje emotioneel hoor![]()
Als ik af en toe denk dat ik straks weer moet werken begin ik bijna te kotsen
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zou ik idd maar eens haast gaan maken
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom, morgen maar linked-in bijwerken en zo. Even een dagje níet met het onderzoek aan de slag gaan.
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvondenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo werkt het. Onderzoek hoeft toch ook niet volgende week af te zijn
teveel indrukken denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker niet, we praten wel over een onderzoek naar gebeurtenissen die 70 jaar geleden plaatsvonden
Ik voel mij alleen een 'loser' omdat ik het dus níet voor elkaar krijg in zo'n gekke omgeving professioneel goed te functioneren.
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ikquote:
dat zou ook kunnenjaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
teveel politiek en dat snap ik niet, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |