abonnement Unibet Coolblue
pi_113901560
quote:
Doe mij maar die eeuwige internet roem dan maar :{w :Y
Het is namelijk 'Pan Tau'
HELD!

Onvoorstelbaar dat je die zomaar ff uit je mouw schudt!
Mijn allerlaatste vraagstuk binnen een mum van tijd opgelost.
Echt klasse.
Bedankt! :*
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:09:59 #152
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113901848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:01 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

[..]

HELD!

Onvoorstelbaar dat je die zomaar ff uit je mouw schudt!
Mijn allerlaatste vraagstuk binnen een mum van tijd opgelost.
Echt klasse.
Bedankt! :*
Ach, ik weet het :7 En die zoen kom ik natuurlijk nog wel eens IRL ophalen, dat begrijp je wel. PM me maar ;)
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 8 juli 2012 @ 15:09:55 #153
15807 Wokker
...leeg...
pi_113926615
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een serie. Heb het begin dit jaar een stukje van gezien bij DWDD. het was met een lilie putter er in. Hij klom in een kast om een prijs er uit te pakken. Het was een engelse serie volgens mij.
Omdat jij jij bent.
pi_113926961
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef Wokker het volgende:
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een serie. Heb het begin dit jaar een stukje van gezien bij DWDD. het was met een lilie putter er in. Hij klom in een kast om een prijs er uit te pakken. Het was een engelse serie volgens mij.
Life's Too Short

Gemaakt door Ricky Gervais.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 8 juli 2012 @ 15:27:25 #155
15807 Wokker
...leeg...
pi_113927486
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Life's Too Short

Gemaakt door Ricky Gervais.
[ afbeelding ]
Zo dat is snel thnx :)
Omdat jij jij bent.
pi_113997928
Het is zeker langer dan 10 jaar dat ik deze film heb gezien dus weet er vrij weinig meer van.

Een astronaut (in opleiding/voorbereiding) raakt of is invalide en kan daardoor niet op ruimtereis.
Een vriend/broer van hem vervangt hem, doordat ze erg op elkaar lijken( hier komt volgens mij ook wat cosmetische chirurgie bij kijken) probeert hij uiteindelijk toch mee te gaan in de raket.

Ik hoop dat iemand iets met deze vage beschrijving kan.
pi_113998000
Zo begint Avatar ook :P

Maar dan gaat die broer dus niet mee :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_113998502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:09 schreef Kwalberto het volgende:
Het is zeker langer dan 10 jaar dat ik deze film heb gezien dus weet er vrij weinig meer van.

Een astronaut (in opleiding/voorbereiding) raakt of is invalide en kan daardoor niet op ruimtereis.
Een vriend/broer van hem vervangt hem, doordat ze erg op elkaar lijken( hier komt volgens mij ook wat cosmetische chirurgie bij kijken) probeert hij uiteindelijk toch mee te gaan in de raket.

Ik hoop dat iemand iets met deze vage beschrijving kan.
Gattaca
pi_114014703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:41 schreef Xessive het volgende:

[..]

Gattaca
Thanks _O_
pi_114052564
Ik zoek de naam van een toneelstuk die ik eens (2/3 jaar geleden) op best24 heb gezien.
Heb al lopen googlen en toneelstuklijsten na gepluisd, maar ik kom niet echt ver ermee.
Dus ik zoek iemand die toevallig weet wat ik bedoel. Ik zou het heel graag eens terugzien.

* Het toneelstuk stamt uit de jarig '70 en is Nederlandstalig. Lengte was minstens een 30 minuten tot 1:30 uur.

* Het speelt af in de buitenlucht ergens in een natuurgebied waar een 2 persoonsbed staat. Volgens mij lag er overal zand op de grond. Soort duinen leek het wel.

* Een deftige man ligt in een 2 persoonsbed. Volgens mij heeft hij ook een hoge hoed en een snor. Hij bleef het hele stuk in bed liggen en had nogal een vaag karakter. Volgens mij katte hij de 2de man af alsof de 2de man dom was en onverstandig. Hij wist het allemaal beter.

* Een tweede man begint een gesprek met de deftige man. Deze moest buiten het bed blijven staan. Hij stond de hele tijd aan de rechte kant van het bed. Later zou de 2de man ook in het bed mogen komen waar het gesprek verder gaat. Deze man was niet deftig gekleed. Volgens mij moest hij ook eens voor bediende spelen en stond toen achter het bed.

* Het stuk heeft eigenlijk maar 2 spelers die met elkaar praten. Er komen niet zoveel andere spelers in voor. Deze hebben helemaal geen tekst, blijven op de achtergrond en zijn slechts opvulling. Ik dacht er eens ver op de achtergrond een optocht of leger voorbij kwam.

* Volgens mij gaat het hele stuk over verbeeldingskracht ofzo. Ik weet niet of het voor kinderen of volwassenen was. Hoewel het mij warrig en onduidelijk leek voor kinderen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:41:41 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114053754
De serie heet Herenleed,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herenleed
Zeer amusante vervreemde en absurde TV
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114054646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
De serie heet Herenleed,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herenleed
Zeer amusante vervreemde en absurde TV
Dank u. Dat is hem. _O_
Ik zie dat er ook een dvd van. :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:05:54 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114054715
Jep, dat zag ik dus ook en heb hem direct besteld.
Tip, bij BOL is ie goedkoper dan direct bij de VPRO
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:13:38 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114055025
Leuk verhaal wat ik in Cafe Eik en Linde van
Sjonnie van Doorn (de schrijver) zelf hoorde. Zijn vriendin pakte al zijn geld af zodat hij niet kon gaan zuipen en dan vertelde hij daar voor een paar borrels mooie verhalen. Voor de opnames van Herenleed op de zandverstuivingen was hij als kabouter verkleed en tijdens een draaipauze zei hij, ik ben opgegroeit in Arnhem, ik ga paddestoelen zoeken voor een ommelet met wilde paddestoelen. Hij liep al in zichzelf mopperend en pratend (zijn tekst oefenend) in zijn kabouterpak door het bos, met een mandje paddestoelen te zoeken, toen ie opkeek, en een wandelend Duits echtpaar zag wat hem aangaapte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:16:33 #165
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_114057650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef Hicham. het volgende:
Ik zoek de naam van een toneelstuk die ik eens (2/3 jaar geleden) op best24 heb gezien.
Heb al lopen googlen en toneelstuklijsten na gepluisd, maar ik kom niet echt ver ermee.
Dus ik zoek iemand die toevallig weet wat ik bedoel. Ik zou het heel graag eens terugzien.

* Het toneelstuk stamt uit de jarig '70 en is Nederlandstalig. Lengte was minstens een 30 minuten tot 1:30 uur.

* Het speelt af in de buitenlucht ergens in een natuurgebied waar een 2 persoonsbed staat. Volgens mij lag er overal zand op de grond. Soort duinen leek het wel.

* Een deftige man ligt in een 2 persoonsbed. Volgens mij heeft hij ook een hoge hoed en een snor. Hij bleef het hele stuk in bed liggen en had nogal een vaag karakter. Volgens mij katte hij de 2de man af alsof de 2de man dom was en onverstandig. Hij wist het allemaal beter.

* Een tweede man begint een gesprek met de deftige man. Deze moest buiten het bed blijven staan. Hij stond de hele tijd aan de rechte kant van het bed. Later zou de 2de man ook in het bed mogen komen waar het gesprek verder gaat. Deze man was niet deftig gekleed. Volgens mij moest hij ook eens voor bediende spelen en stond toen achter het bed.

* Het stuk heeft eigenlijk maar 2 spelers die met elkaar praten. Er komen niet zoveel andere spelers in voor. Deze hebben helemaal geen tekst, blijven op de achtergrond en zijn slechts opvulling. Ik dacht er eens ver op de achtergrond een optocht of leger voorbij kwam.

* Volgens mij gaat het hele stuk over verbeeldingskracht ofzo. Ik weet niet of het voor kinderen of volwassenen was. Hoewel het mij warrig en onduidelijk leek voor kinderen.
Klinkt een beetje als een adaptatie van Oblomov.
pi_114058680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep, dat zag ik dus ook en heb hem direct besteld.
Tip, bij BOL is ie goedkoper dan direct bij de VPRO
Dat is volgens mij bij alle vpro-series zo.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_114128238
Hoe een tekenfilm heet.
Ik kom maar niet op de naam ervan, ik heb allemaal zoek termen in google geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit, en dan kan ik dat natuurlijk niet hebben..

Het ging over witte poezen, met vlekken. Die vlekken waren donkerbruin met daaromheen een lichter bruine rand. Ook was er een figuur die had een voet met een poot en daarop direct het hoofd met een petje. En er zat ook een helikopter in die tekenfilm. En ik kom er maar niet op!
pi_114133928
Reageerde ook al in je andere topic, maar bedoel je dit?
http://www.google.com/sea(...)&biw=533&bih=320#i=8
Lotte!
Noah!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 03:36:12 #169
355549 dudesque
Bulletproof
pi_114140559
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_114169247
Hallo, ik ben de hele dag mijn hersens aan het kraken, google overhoop te halen en IMDB te raadplegen maar ik kom er niet meer uit :D



Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht :D
pi_114169323
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo, ik ben de hele dag mijn hersens aan het kraken, google overhoop te halen en IMDB te raadplegen maar ik kom er niet meer uit :D

[ afbeelding ]

Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht :D
Ze lijkt op Condoleezza Rice :P

Of de moeder uit the Fresh Prince?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:22:40 #172
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114169327
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo, ik ben de hele dag mijn hersens aan het kraken, google overhoop te halen en IMDB te raadplegen maar ik kom er niet meer uit :D

[ afbeelding ]

Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht :D
Lijkt op haar in welk opzicht? huidskleur? haarkleur? vorm gezicht? vorm lichaam?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114169376
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ze lijkt op Condoleezza Rice :P

Of de moeder uit the Fresh Prince?
[ afbeelding ]
werd al geopperd, maar nee

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Tanin het volgende:

[..]

Lijkt op haar in welk opzicht? huidskleur? haarkleur? vorm gezicht? vorm lichaam?
huidskleur, haarkleur vorm gezicht en vooral ook die breedkikkerige lach van haar :@ :D
Volgens mij heeft ze in een tv serie gespeeld maar kan er niet opkomen ... :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:24:33 #174
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114169402
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

werd al geopperd, maar nee

[..]

huidskleur, haarkleur vorm gezicht en vooral ook die breedkikkerige lach van haar :@ :D
Volgens mij heeft ze in een tv serie gespeeld maar kan er niet opkomen ... :@
Weet je nog wat voor soort TV-serie? welke tijdsperiode?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:25:03 #175
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_114169421
Fran Drescher uit The Nanny?
Maar die is niet donker...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')