Mijn man was ook érg sceptisch, maar gebruikt het nu bijna nog meer dan/als ik! Hij is helemaal omquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook al met gebaren begonnen, stug volhouden, krijg nu natuurlijk nog geen responsHet is alleen jammer dat lief er niets mee wil doen "ze is toch niet doof?"
![]()
Wat lief Mefke
omdat ik die niet in huis heb en ik dacht tabletten met een smaakje moeten ook kunnen, beetje naïef van mij...quote:
Je bedoelt hopelijk Jeugd en Gezinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:16 schreef Xanteh het volgende:
Gooit u mij maar in het topic samen met dochtertje Cara, geboren 3 mei. Ze ligt nu in mijn armen te soezen, straks komt jeugdzorg (?) langs en daarna gaat ze lekker in bad
Euh, was blijkbaar nog niet wakker genoeg, ze is al wat ouder dussssss..... Pfffff... Nu fijn in de file, dacht dat het vakantie was ofzo? Niets van te merken op de weg helaas...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hielprik doet de vk in de eerste week al toch? Oortjes testen gebeurde hier niet thuis.
Gewoon eerste introductie van het consultatiebureau waar je uitleg krijgt en je je eerste vragen kwijt kan. Niks om nerveus over te zijn
Omonomon! Gefeliciteerd met je kleintje en welkom!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:18 schreef Xanteh het volgende:
Haha. Ja jeugd en gezin bedoel ik. Gehoortest en hielprik had ze een week geleden. Dank jullie wel voor het warme ontvangstNet maar eventjes gewassen (beetje door gelekt) en schone kleren aan. Hangt nu gezellig aan de borst te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /ego post. Net een berichtje terug met excuses en dat hij nog wel een groot bakje met fruit had gekregen gisteren... Maar toch doet mijn mamma hart pijn
[ Bericht 17% gewijzigd door Cyntiaa op 15-05-2012 08:51:56 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |