abonnement Unibet Coolblue
pi_111929484
Oh gadver ik wel. Ik kan die kerel echt niet uitstaan. Wat een kwallenkop.
pi_111930101
Hoe heeft Finn dat gebracht naar die anderen; Ik blaas de bruiloft af, Rachel weet het nog niet, ik vertel het haar in de auto voor het station. Kunnen jullie naar dat station komen, zodat we haar samen op de trein kunnen zetten? Ik ga haar nog wel gewoon zoenen en hand in hand met haar lopen, maar we zijn wel uit elkaar?

What?!?!?! :{w
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:54:43 #253
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111930139
Ik heb het opgegeven om de logica in Glee te vinden.

Kijkt een stuk makkelijker :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_111933382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef MarjoBlabla het volgende:
Hoe heeft Finn dat gebracht naar die anderen; Ik blaas de bruiloft af, Rachel weet het nog niet, ik vertel het haar in de auto voor het station. Kunnen jullie naar dat station komen, zodat we haar samen op de trein kunnen zetten? Ik ga haar nog wel gewoon zoenen en hand in hand met haar lopen, maar we zijn wel uit elkaar?

What?!?!?! :{w
Dit.

Maar ik ben er niet rouwig om. Jesse komt straks in NY wel weer in beeld O+

En het is wachten op het eerste stelletje wat uitelkaar gaat door vreemdgaan. Ik stem alvast op Kurt en Blaine. Uiteraard met Karofsky, who else?
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:15:56 #255
330855 ejiraM
for the greater good
pi_111933887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dit.

Maar ik ben er niet rouwig om. Jesse komt straks in NY wel weer in beeld O+

En het is wachten op het eerste stelletje wat uitelkaar gaat door vreemdgaan. Ik stem alvast op Kurt en Blaine. Uiteraard met Karofsky, who else?
Kurt met Karofsky en Blaine met Sebastian :9

En jaaaaaaaaaaaaaaa JESSE O+ O+

Wat ik me afvroeg; bij die graduation hoedjes (hebben die dingen een naam?) is dat gebruik dat ze het kwastje van de een naar de andere kant flippen als ze hun diploma hebben, of was het toeval dat ik het een aantal keer zag?

Ik hoop trouwens niet dat ze het op die Lost manier willen aanpakken :{ Helemaal geen zin om elke week na te denken wat er twéé weken geleden is gebeurd, een week onthoud ik al moeilijk :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:24:35 #256
166312 Sooph
tijger!
pi_111934295
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Steve het volgende:
Finn als schoolhunk is nooit heel geloofwaardig geweest. :'). Net als dat altijd werd gedaan alsof hij de beste mannelijke zanger van de groep was. _O-.
Haha dit, ik probeer Finn elke aflevering weer knap te vinden, maar het lukt me gewoon niet :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:42:28 #257
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_111935107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Kurt met Karofsky en Blaine met Sebastian :9

En jaaaaaaaaaaaaaaa JESSE O+ O+

Wat ik me afvroeg; bij die graduation hoedjes (hebben die dingen een naam?) is dat gebruik dat ze het kwastje van de een naar de andere kant flippen als ze hun diploma hebben, of was het toeval dat ik het een aantal keer zag?

Ik hoop trouwens niet dat ze het op die Lost manier willen aanpakken :{ Helemaal geen zin om elke week na te denken wat er twéé weken geleden is gebeurd, een week onthoud ik al moeilijk :')
Dat met die kwastjes gebeurt vrij vaak ja, ook in andere series. Soort ritueel dus denk ik in Amerika.

Loop heel wat achter maar net wel even de finale gekeken, ik vond hem wel mooi! En ik hoorde ook dat Quinn zei : ''Cause we're ment to be'' tegen Rachel, haha. Het einde vond ik super! Lea heeft echt een mooie stem dus dat maakte het nog wat mooier :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:11:06 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_111936185
Ik vind het wel jammer dat ze niet eindigden met een leuk groepsnummer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:22:58 #259
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111936659
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet eindigden met een leuk groepsnummer.
Die uit Grease bijvoorbeeld.

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:27:48 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111936842
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet eindigden met een leuk groepsnummer.
Ik ook, maar ik had het ook niet verwacht. Finn/Rachel is waar de show om draait tegenwoordig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:36:42 #261
330855 ejiraM
for the greater good
pi_111937204
quote:
6s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Die uit Grease bijvoorbeeld.

Haha wat grappig, moest ik ook aan denken :D Maar denk dat er heel veel geschikte liedjes voor dat moment waren geweest, had ik een stuk mooier gevonden ;)

Ben benieuwd of er volgend jaar in ene acht nieuwe karakters bij komen of dat er alleen de winnaar(s?) van the Glee Project bij komen en evt een of twee nieuwe karakters..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_111939647
Kurt en Karofsky zijn lief samen, maar in gun Blaine zelfs geen Sebastian.. Wat een hufter is dat :r

En dat Quinn-Rachel gebeuren was die zgn ''fan satisfying Faberry scene'' Vond het een beetje tegenvallen, had er nog zo op gelet :+

Imo zouden ze het nu gewoon moeten afkappen. Was 3 seizoenen leuk, denk niet dat het veel beter word in S4.
Iemand een idee wanneer S4 gaat beginnen?
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:37:57 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_111940184
Gewoon september denk ik :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_111941388
Toch vind ik het einde een beetje tegenvallen ;( Ik bedoel, ik weet nog steeds niet wat iedereen nou gaat doen :')

Overigens, die scene met Burt en Single Ladies was geniaal :D
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_111942207
Vond het ook tegenvallen, vorige aflevering was veel leuker.
Een beetje afgeraffeld allemaal, er wordt een jaar naar graduation toegewerkt en weet je inderdaad nog niet goed wat iedereen gaat doen. Mike naar een andere universiteit dus, leuk, maar wat had het voor toegevoegde waarde?
Santana naar NY, maar wat gaat ze studeren?
Wat is Kurts backup-plan? Hoe dom is het dat je geen tweede plan hebt als de kans zo klein is dat plan nummer 1 zal doorgaan?
Quinn naar Yale, maar wat gaat ze precies studeren?
Mercedes wordt achtergrondzangeres, precies datgene waar ze die drie jaar bij Glee tegen gestreden heeft. Erg logisch, ja.
Puck blijft in Lima, zwembaden schoonmaken? Probeert hij nu niet naar een universiteit te gaan?

Dus.
pi_111943833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit eerder zo'n WTF-moment heb gehad. De nerd die de schoolhunk (really?) bedankt omdat ie in de loop der jaren tof is gaan doen? Wat ten eerste voor de helft van ND geldt (4 football players, 3 cheerios) en ten tweede iets is wat je sowieso mag verwachten?! Ik werd er een beetje onpasselijk van, ik zat drie minuten zo:

[ afbeelding ]

(Maar verder heb ik me wel vermaakt met dat sentimentele gedoe, ik denk dat ik me daar onbewust al volledig op had ingesteld :P )
Mee eens ja. Vond het ook raar dat Kurt even vooral de jongens wou bedanken :{ Hij was toch altijd meer bevriend met de meisjes, dus dit was een beetje random. En Kurt niet naar NYADA... Had het ergens wel zien aankomen, maar vind het toch stom. Rachel verpest haar auditie en wordt tóch toegelaten en Kurt had een goede auditie en wordt afgewezen?

Ben wel benieuwd naar het volgende seizoen, of het een beetje gaat werken met verhaallijnen op verschillende plaatsen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:55:41 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111944229
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar het volgende seizoen, of het een beetje gaat werken met verhaallijnen op verschillende plaatsen.
Dat was denk ik het doel van deze finale. Zo min mogelijk afsluiten om maar te zorgen dat mensen blijven kijken. Daarom was het zo belabberd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111947938
Nah -O- Wat een prutaflevering. Het enige leuke stukje was Burt met Single Ladies. Zelfs Gloria zong niet, naja!
De rest van de aflevering had een te negatieve toon naar mijn smaak. En Rachel/Finn was helemaal wazig.
Jammer dat het seizoen zo eindigde, Nationals was een veel gavere afsluiter. Maargoed, door naar seizoen 4 dan maar.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:54:59 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_111951307
Wat een saaie ruk aflevering was dat zeg :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:31:36 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:40:24 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111956250
:D. Accuraat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111956332
Ja maar Kurt is wel heeeeel blij met zijn homofobo stiefbroertje hoor!
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:48:51 #273
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111956429
De reacties op tumblr bij die gifjes:

This is our hero everyone, Finn the Douchbag Hudson

slow clap it out…

i also think he needs a song dedicated to him from the glee club since he’s a popular straight white jock and did all these sacrifices for the poor minority loser people in that club by letting himself be seen with them and stuff and stuff and letting himself sink to their level like wow isn’t that noble such an inspiration :D

Tell me why why WHY did they dedicate that song to Finn of all people? Why couldn’t it have been to ALL the seniors? Did they forget that Puck was a football player who used to actually bully them, but look how far he’s come! He used to throw Kurt in the dumpster and now he and Kurt are really good friends; he used to lock Artie in port-a-potties and now he’s really good friends with him- he’s had the most character development out of them all and he’s never regressed from that EVER again! You can’t say the same for Finn. And what about Mike Chang? He was a football player who accepted them no matter what, too. WHY DOES FINN GET TO BE THE HERO? WHY CAN’T PUCK EVER GET SOME OF THE GLORY?!
pi_111957818
Ik had gehoopt dat Finn op het einde onder de trein kwam :{ Er word mijn niks gegund.
En Rachel haar face wanneer ze huilde?
Jammer genoeg is het vaak de Rachel&Finn show, had graag met het afstuderen ook wat meer willen weten van Mercedes, Santana, Mike enz. Heel erg matig afgesloten.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:18:44 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_111958550
Ik hoop da Finn de serie uitgaat en lekker oorlogje gaat spelen far far away. Ik vind die Pillsbury Doughboy echt enorm irritant. Dat ze die slecht zingende slecht dansende chubby dodo oooit gekozen hebben voor een hoofdrol in een musical serie is me echt een raadsel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')