abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111346085
ik sta al een tijdje op bewind en sinds kort heeft hij ook besloten dat ik wat minder achter de pc moet zitten en heeft mn bewindvoerder het wachtwoord van windows verandert en ook een tijdslot erop gezet zodat ik niet teveel achter de pc kan

mn vraag is of bewindvoerders zich hiermee mogen bemoeien? ik zit wel bij het ggz en mn bewindvoerder huber heeft gezegt dat hij het overlegt heeft met ggz die zijn het met huber eens en ik kan dus geen kant op?

of is er toch een manier om hier iets aan te doen?

kreeg tips van andere gebruikers om deze vraag in dit forum neer te zetten hoop dat het klopt en anders sorry voor de overlast!
pi_111346192
Hoe oud ben je en onder wat voor soort bewind sta je?
pi_111346203
De dag dat iemand dat bij mijn computer wil doen, en dat dat wettelijk toegestaan is, is de dag dat ik emigreer. :{w
pi_111346209
Pc thuis? Of zit je in een instelling
pi_111346211
quote:
sorry voor de overlast!
GEEFT NIKS HOOR!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111346226
Bewindvoerders gaan alleen over geldzaken. Dus nee.
pi_111346242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe oud ben je en onder wat voor soort bewind sta je?
ik ben 25 en weet niet precies hoe het bewind heet maar ik mag niet mn eigen geld hebben en heb ook geen bankpas krijg 30eeuro per week te besteden
pi_111346261
Anyway, download even een hiren bootcdtje, gooi het adminpassword weg, flikker die programma;s eraf die dat tijdslot activeren en log vervolgens gewoon weer onder je eigen account in.

Opgelost, slotje :7
vosss is de naam,
pi_111346276
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pc thuis? Of zit je in een instelling
ik woon thuis en pc is ook thuis maar zit sindskort ook bij het ggz mn bewindvoerder had ik al langer denk een jaar ofzo
pi_111346322
:') alsik het zo hoor is het gewoon een bewindvoerder voor geldproblemen, de dag dat iemand dat aandurft bij mij mag hij heel hard rennen
pi_111346327
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef vosss het volgende:
Anyway, download even een hiren bootcdtje, gooi het adminpassword weg, flikker die programma;s eraf die dat tijdslot activeren en log vervolgens gewoon weer onder je eigen account in.

Ze horen überhaupt niet met hun smerige klauwen aan zijn pc te komen. Geld beheren ok, bepalen wat iemand wel of niet doet is een heel ander verhaal en zeker niet iets voor een bewindvoerder om zich mee te bemoeien.
pi_111346331
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef vosss het volgende:

hij heeft alles dichtgezet heb dat ook vertelt in ander forum hier op fok dus kan nergens in ook niet in bios
pi_111346495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Wart01 het volgende:

[..]

hij heeft alles dichtgezet heb dat ook vertelt in ander forum hier op fok dus kan nergens in ook niet in bios
Booten vanaf cd kan wel toch?

Als de bootorder verkeerd staat kan je je kast openschroeven en het bios batterijtje er uit halen, even een kwartiertje wachten en vervolgens opstarten.

Dan kan je wel de bios in waarschijnlijk en ze je je cd/dvd drive als eerste in de bootorder. Booten van hirencd en ju.

Appeltje eitje zou ik zeggen.

:)
vosss is de naam,
pi_111346543
Volgens mij verteld Ts een half verhaal :') hier.

En zoals vosss omschrijft je kan er makkelijk om heen werken maar als je nog thuis woont moeten ze dat toch redelijk snel door hebben lijkt me.
pi_111346562
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Als de bootorder verkeerd staat kan je je kast openschroeven en het bios batterijtje er uit halen, even een kwartiertje wachten en vervolgens opstarten.

Dan kan je wel de bios in waarschijnlijk en ze je je cd/dvd drive als eerste in de bootorder. Booten van hirencd en ju.

Die Hoeboe (zijn bewindvoerder) heeft ook zijn bios gelocked :(
(En omdat 'ie Wart een uurtje wegstuurde misschien ook wel een keylogger of remotedesktopdinges
geinstalleerd.....)
pi_111346637
En sowieso een bewindvoeder die aan je commputer zit en van alles grendelt en instelt. Kan me niet voorstellen dat ie daar verstand van heeft. En anders de rechter commissaris contacten
pi_111346684
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef vosss het volgende:

[..]

ik zie alleen harde schijf staan als ik boot keuze open en heb nog nooit mn kast opengemaakt zou dat ook niet echt durven en wil ook liever iets proberen waar die huber niet achterkomt hij dreigte ook beslag te leggen op mn pc als ik probeer erin te komen (kreeg vanmiddag telefoontje van hem omdat hij morgen later komt en toen zei die dat er ook nog eens bij)
pi_111346724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef Wart01 het volgende:

[..]hij dreigte ook beslag te leggen op mn pc als ik probeer erin te komen
Dit zijn echt nazi-praktijken!!!!!!!!!!! Die vent is een gestoorde controlfreak :(
pi_111346763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij verteld Ts een half verhaal :') hier.

En zoals vosss omschrijft je kan er makkelijk om heen werken maar als je nog thuis woont moeten ze dat toch redelijk snel door hebben lijkt me.
ik probeer het zo duidelijk mogelijk neer te zetten
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
En sowieso een bewindvoeder die aan je commputer zit en van alles grendelt en instelt. Kan me niet voorstellen dat ie daar verstand van heeft. En anders de rechter commissaris contacten
toch is het hem gelukt en hij zei ook dat ie veel van computers wist
pi_111346859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Dit zijn echt nazi-praktijken!!!!!!!!!!! Die vent is een gestoorde controlfreak :(
hij is niet echt aardig nee maar vervelende is ook dat het ggz met hem eens is misschien omdat hij veel van pc weet hebben ze het hem laten doen in overleg? dus dat ie t gedaan heeft in opdacht van ggz daar moet ik nog achter komen als dat lukt
pi_111346892
Nee dat mag zeker niet.

Een bewindvoerder draagt zorgen over je uitgaven en financien in het algemeen.

Aandringen ww vrij te geven anders dreigen aangifte te doen.

Ze mogen weleens even laten zien waar ze denken dat "recht" vandaan te halen namelijk. :')
Dat je onder zorg van GGZ valt betekent nog niet dat ze ALLES mogen doen.

De bewindvoerder staat overigens los van het GGZ zoals ik het begrepen heb?
Maar zelfs dan nog nee dat mag niet.
(Tenzij de computer van hunzelf is uiteraard en jij begeleid niet-zelfstandig woont)
pi_111346933
Zeg maar waarom vind die stormbahnfuhrer van jou dat je beperkt moet worden in je pc gebruik?

Soberzo waarom loop je onder toezicht van zo een nazi?

Ergo: wat heb je op je kerfstok? }:|
vosss is de naam,
pi_111346950
quote:
De bewindvoerder neemt alleen beslissingen over geld en goederen van iemand anders.
bron
pi_111346954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Wart01 het volgende:

[..]

hij is niet echt aardig nee maar vervelende is ook dat het ggz met hem eens is misschien omdat hij veel van pc weet hebben ze het hem laten doen in overleg? dus dat ie t gedaan heeft in opdacht van ggz daar moet ik nog achter komen als dat lukt
Ook de ggz mag niet bepalen wat jij met jouw pc doet! Zoals ik in dat andere topic al zei:
zolang jij niet in een gesloten inrichting zit hebben ze NIETS te zeggen over welke spullen
jij in je bezit hebt en wat je daarmee doet....
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:40:16 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_111347020
Een bewindvoerder zal het inderdaad niet mogen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het GGZ, afhankelijk van waarvoor je behandeld wordt, dat wel een goed idee vindt.

Ik zou trouwens de naam van die knakker even uit het topic weglaten, maar goed.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')