GEEFT NIKS HOOR!quote:sorry voor de overlast!
ik ben 25 en weet niet precies hoe het bewind heet maar ik mag niet mn eigen geld hebben en heb ook geen bankpas krijg 30eeuro per week te bestedenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe oud ben je en onder wat voor soort bewind sta je?
ik woon thuis en pc is ook thuis maar zit sindskort ook bij het ggz mn bewindvoerder had ik al langer denk een jaar ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pc thuis? Of zit je in een instelling
Ze horen überhaupt niet met hun smerige klauwen aan zijn pc te komen. Geld beheren ok, bepalen wat iemand wel of niet doet is een heel ander verhaal en zeker niet iets voor een bewindvoerder om zich mee te bemoeien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef vosss het volgende:
Anyway, download even een hiren bootcdtje, gooi het adminpassword weg, flikker die programma;s eraf die dat tijdslot activeren en log vervolgens gewoon weer onder je eigen account in.
Opgelost, slotje
hij heeft alles dichtgezet heb dat ook vertelt in ander forum hier op fok dus kan nergens in ook niet in biosquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef vosss het volgende:
Anyway, download even een hiren bootcdtje, gooi het adminpassword weg, flikker die programma;s eraf die dat tijdslot activeren en log vervolgens gewoon weer onder je eigen account in.
Opgelost, slotje
Booten vanaf cd kan wel toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Wart01 het volgende:
[..]
hij heeft alles dichtgezet heb dat ook vertelt in ander forum hier op fok dus kan nergens in ook niet in bios
Die Hoeboe (zijn bewindvoerder) heeft ook zijn bios gelockedquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Booten vanaf cd kan wel toch?
Als de bootorder verkeerd staat kan je je kast openschroeven en het bios batterijtje er uit halen, even een kwartiertje wachten en vervolgens opstarten.
Dan kan je wel de bios in waarschijnlijk en ze je je cd/dvd drive als eerste in de bootorder. Booten van hirencd en ju.
Appeltje eitje zou ik zeggen.
ik zie alleen harde schijf staan als ik boot keuze open en heb nog nooit mn kast opengemaakt zou dat ook niet echt durven en wil ook liever iets proberen waar die huber niet achterkomt hij dreigte ook beslag te leggen op mn pc als ik probeer erin te komen (kreeg vanmiddag telefoontje van hem omdat hij morgen later komt en toen zei die dat er ook nog eens bij)quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Booten vanaf cd kan wel toch?
Als de bootorder verkeerd staat kan je je kast openschroeven en het bios batterijtje er uit halen, even een kwartiertje wachten en vervolgens opstarten.
Dan kan je wel de bios in waarschijnlijk en ze je je cd/dvd drive als eerste in de bootorder. Booten van hirencd en ju.
Appeltje eitje zou ik zeggen.
Dit zijn echt nazi-praktijken!!!!!!!!!!! Die vent is een gestoorde controlfreakquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef Wart01 het volgende:
[..]hij dreigte ook beslag te leggen op mn pc als ik probeer erin te komen
ik probeer het zo duidelijk mogelijk neer te zettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij verteld Ts een half verhaalhier.
En zoals vosss omschrijft je kan er makkelijk om heen werken maar als je nog thuis woont moeten ze dat toch redelijk snel door hebben lijkt me.
toch is het hem gelukt en hij zei ook dat ie veel van computers wistquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
En sowieso een bewindvoeder die aan je commputer zit en van alles grendelt en instelt. Kan me niet voorstellen dat ie daar verstand van heeft. En anders de rechter commissaris contacten
hij is niet echt aardig nee maar vervelende is ook dat het ggz met hem eens is misschien omdat hij veel van pc weet hebben ze het hem laten doen in overleg? dus dat ie t gedaan heeft in opdacht van ggz daar moet ik nog achter komen als dat luktquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Dit zijn echt nazi-praktijken!!!!!!!!!!! Die vent is een gestoorde controlfreak
Ook de ggz mag niet bepalen wat jij met jouw pc doet! Zoals ik in dat andere topic al zei:quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef Wart01 het volgende:
[..]
hij is niet echt aardig nee maar vervelende is ook dat het ggz met hem eens is misschien omdat hij veel van pc weet hebben ze het hem laten doen in overleg? dus dat ie t gedaan heeft in opdacht van ggz daar moet ik nog achter komen als dat lukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |