Que? Zet 'em gewoon ff op silent.quote:ik wil stiekem foto's kunnen maken zonder die vervelende sluitertoon
Dat is vreemd want ik heb het hier niet. Gewoon standaard update van Samsung naar ICS.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Heeft geen zin dan hoor je die sluitertoon nog steeds :S
Kan idd gewoon op silent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat is vreemd want ik heb het hier niet. Gewoon standaard update van Samsung naar ICS.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld
Ik kwam kijken in de hoop dat er een mooie oplossing werd geformuleerd, maar ik word alleen maar uitgelachenquote:
T-Mobile update blijft geluid maken.. net geprobeerdquote:
Ja sorry ik vind het gewoon grappig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kwam kijken in de hoop dat er een mooie oplossing werd geformuleerd, maar ik word alleen maar uitgelachen.
En mijn update is niet eens van tmobilequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef 314 het volgende:
[..]
T-Mobile update blijft geluid maken.. net geprobeerd
enige verschil dat ik merk is dat ik niet meer zo "klein" kan tekenen in Draw Something, kleine cirkeltjes worden lijntjes of puntjes, net of de touch invoer onnauwkeuriger is geworden, zeer irritant
Ook al een paar keer gehad. Ach, je spreekt nog eens iemandquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld![]()
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.quote:
met wifi? Probeer eens via KIESquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als ik hem uit wil laten voeren blijft ie eeuwig hangen op verbinding met de server maken.
Oh.. Vreemdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Via instellingen naar software update en dan zegt ie dat er geen update is. Nu is het icoon weg
De XEN versie heeft ook een updatequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.
Wat is hier nou aan veranderd?twitter:SamsungMobileNL twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 12:24:31Er staat een nieuwe versie van android 4.0.3 klaar voor de Samsung Galaxy SII I9100 XEN (open markt versie). Downloaden via Kies reageer retweet
Je zou een andere contacten app kunnen installeren, zoals deze: https://play.google.com/s(...)cHMuY29udGFjdHBybyJdquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |