quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb ook een geresignd potje met hem.
Het geld natuurlijk voor iedereen die een geresigned potje van hem heeftquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb ook een geresignd potje met hem.
Mooie afsluiter van jou though.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook verloren van Cat-22. Met 348-325 weliswaar. #151.
Ik zie het nu pas!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:57 schreef judith_73 het volgende:
Yeah!! Drie potjes op rij gewonnen:
# 99: svk1985 - Judith_1973 = 385 - 456
# 156: ziggy - Judith_1973 = 314 - 423
# 157: Judith_1973 - Cat-22 = 380 - 350
Laatste gestarte spellen zijn:
# 6 tegen Faithy-Miranda
# 72 tegen Skatespeare
# 111 tegen EvertK
MeesterNadim heb ik paar keer invite gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Omdat je alleen meldingen krijgt als het jouw beurt isquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas!Feli! Waarom krijg ik geen melding als een potje afloopt door de zet van de tegenstander?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik zie nergens staan dat het woord 146 punten opleverdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik kom net uit de nachtdienst.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:00 schreef WordFreud het volgende:
Voor wie het van belang vindt: Anne blijft 's nachtslot op om tegen mij te spelen ivm de groene trui. Meer nachtspelers zijn welkom! -:)
AnneX werd wakker om naar toilet te gaan, was nieuwsgierig en keek even en dacht (tevergeefs) om 7 letters te kunnen leggen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:00 schreef WordFreud het volgende:
Voor wie het van belang vindt: Anne blijft 's nachtslot op om tegen mij te spelen ivm de groene trui. Meer nachtspelers zijn welkom! -:)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Deze staat verkeerd in het document! Ik heb verloren van D,
[ code verwijderd ]
1 | 10 1 Faithy-Miranda 10 D.8. 432 396 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Match 3 Faithy-Miranda - Michel* STAND 440 - 435
Match 9 Faithy-Miranda - Peace1111 STAND 535 - 295
Gezien en verwerkt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Spelleiders hebben jullie deze opmerking gezien?
[..]
[ code verwijderd ]
Deze maand niet meer. Maar als je het topic in de gaten houd, komt er vanzelf een aanmeldlijst voor de volgende maand. Daar kan je je dan opgeven.quote:
EvertK ondanks zijn grote aantal lopende partijen toch maar uitgenodigd - want als hij alleen 's nachts zetten doet betekent dat 1 zet per etmaal en kan de partij een paar weken duren..quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:00 schreef WordFreud het volgende:
Hello Boston,quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:11 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
EvertK ondanks zijn grote aantal lopende partijen toch maar uitgenodigd - want als hij alleen 's nachts zetten doet betekent dat 1 zet per etmaal en kan de partij een paar weken duren..
Wij zijn begonnen! Om 14:49 uur, dus hij speelt ook 's morgens om 8:49 uur :-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hello Boston,
En zet de wekker op 3 uur AM .![]()
/ wat doet die dutchman toch alsmaar met zn foon in de hotelbar...
Ik moet 's nachts slapen van de dokterquote:Op donderdag 10 mei 2012 05:00 schreef WordFreud het volgende:
* bommeldinkje doorbeltquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hello Boston,
En zet de wekker op 3 uur AM .![]()
/ wat doet die dutchman toch alsmaar met zn foon in de hotelbar...
WOW , gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#7 tegen Faithy-Miranda: 471-461
Dat verdient een PI. De eerste keer dat ik een PI gebruik in 19000 forumposts...
Wat heb je aan een groene truiquote:Op donderdag 10 mei 2012 05:00 schreef WordFreud het volgende:
En weer een potje verlorenquote:
Begrijp ik goed dat jij #110 gewonnen hebt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 04:59 schreef WordFreud het volgende:
Eindelijk de eerste resultaten:
#108 verpletterd door Michel 328 - 552
#116 gewonnen van Vonkie 508 - 308
#110 en van Elisabeth (dankzij haar nachtplasje) 482 - 419
Toch nog 10 potten lopen (is dat ook een record?), maar nog een paar ook bijna klaar.
Ik had de regels beter kunnen lezen idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:40 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Mei
[..]
Begrijp ik goed dat jij #110 gewonnen hebt?
MeesterNadim is overigens nog steeds gewoon in de race. Door drukte met school en studie en gebrekkige kennis van de regels ging er wat mis. Dat kan wel eens voorkomen. Maar hij heeft mij verzekerd dat ie er weer vol voor gaat.
Je mag er wel langer over doen, maar in Wordfeud is het zo dat na 72 uur het spel automatisch is afgelopen. En degene die een woord had moeten neerleggen, die resigned en verliest dus. Maar in de regels staat dat je niet mag resignen. Daarom moet je wel binnen de 72 uur een woord spelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik had de regels beter kunnen lezen idd.
Ik merk dat mensen hier echt binnen een paar minuten spelen, ik was met wordfeud gewend dat het dagen kan duren voordat iemand speelt en dacht dat het gewoon was dat het zolang duurt.
Ik zal vaak in de bus naar en van studie spelen, dan heb ik zat tijd. Dat is meestal rond 8-11 uur 's ochtends en 18-21 uur 's avonds.
Zoals al eerder vermeld, er hoeft niet elke minuut wat neergelegd te worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik had de regels beter kunnen lezen idd.
Ik merk dat mensen hier echt binnen een paar minuten spelen, ik was met wordfeud gewend dat het dagen kan duren voordat iemand speelt en dacht dat het gewoon was dat het zolang duurt.
Ik zal vaak in de bus naar en van studie spelen, dan heb ik zat tijd. Dat is meestal rond 8-11 uur 's ochtends en 18-21 uur 's avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Match 6 Faithy-Miranda - Judith_1973 STAND 488 - 328
Nou, dan kan EvertK er vast wel een nieuw spelletje bij hebben: #92 invitedquote:Op zondag 13 mei 2012 17:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK/Wordfeud
#63 Elzass - EvertK / 465 - 336 Start: 04.05.2012 / Eind: 13.05.2012
Door het tijdverschil een lang potje geworden, moeizame letters, maar ik kon toch beetje bij beetje uitlopen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Match 6 Faithy-Miranda - Judith_1973 STAND 488 - 328
Match 12 Faithy-Miranda - EvertK STAND 356 - 478
Uitgenodigd
Match 2 Faithy-Miranda - MeesterNadim
Match 15 Faithy-Miranda - Skatespeare
Ik ook, maar van beiden geen reaktie....quote:Op maandag 14 mei 2012 09:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
EvertK en meesternadim uitgenodigd.
Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef djeep_64 het volgende:
Twee langlopende partijen gewonnen!:
#47 Djeep_64-Evertk 503-450
#38 Djeep_64-Michel* 601-368
Op naar het kampioenschap!
PS
Vanochtend MeesterNadim voor de 5e keer uitgenodigd, maar wederom geen reactie
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken al die truien niet, ik kijk geen 'fietsen'
Maar omdat ik klaar ben heb ik nu een trui?
Vergeet niet dat iedereen vrij staat om een wedstrijd te weigeren eh.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef djeep_64 het volgende:
Twee langlopende partijen gewonnen!:
#47 Djeep_64-Evertk 503-450
#38 Djeep_64-Michel* 601-368
Op naar het kampioenschap!
PS
Vanochtend MeesterNadim voor de 5e keer uitgenodigd, maar wederom geen reactie
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Match 15 Faithy-Miranda - Skatespeare STAND 481 - 469
Uitgenodigd
ik moet ook alleen nog tegen hem.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:47 schreef djeep_64 het volgende:
Zojuist MeesterNadim voor de 6e keer uitgenodigd. Ik blijf het proberen..
Tegen mij heeft die niet geresigned, ben bijna klaar tegen hem, ik heb nog 4 letters op mijn plankje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:40 schreef Maringo het volgende:
Over die groene trui..
Nu heeft AnneX hem verkregen dmv 18 volledig uitgespeelde potjes. Waarbij D. Hem heeft verkregen met 1 potje die geresigned was. Nu begrijp ik wel dat D. daar niks aan kan doen, maar had je hem ook zo snel uitgespeeld als MeesterNadim niet geresigned had?
Even tussendoor, ik zou graag willen weten wat degene doen die een geresigned potje van MeesterNadim hadden. Gaan jullie hem over spelen of pakken jullie de winst? Want als jullie zo de winst pakken, moet ik (of Skate) dat wel in het document verwerken.
ik heb tijd tot vrijdagquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet ook alleen nog tegen hem.
Alleen heb ik straks vanaf de 24e niet echt de tijd meer
Ik doe ook niet mee met de juni competitie. Ik heb na de 24e echt geen tijd meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb tijd tot vrijdag ? daarna ben ik in het buitenland en heb ik geen tijd. weet niet eens of ik verbinding heb.
Same here. Moet begin juli m'n scriptie inleveren, dus juni wordt een zware maand waarbij ik even geen afleiding kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee met de juni competitie. Ik heb na de 24e echt geen tijd meer
Dus ik hoop voor de 24e mijn potje met Meesterblabla gespeeld te hebben
Sowieso vind ik dat je niet mee moet doen als je amper tijd hebt om te spelenMaar goed dat is mijn mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik heb een paar potjes verloren, dus kan wel nieuwe bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet ook alleen nog tegen hem.
Alleen heb ik straks vanaf de 24e niet echt de tijd meer
Nodig ze dan zelf even uit als je hun uitnodigingen eerder geweigerd hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik heb een paar potjes verloren, dus kan wel nieuwe bij
Nodig me maar uit. Ik lijk er meer tijd voor te hebben dan jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik heb een paar potjes verloren, dus kan wel nieuwe bij
Allo allo, Suisse,ici Canada:quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef crv het volgende:
Ik wil het best proberen in juni, maar ik ben een nono met google docs. Wil dan sowieso hulp
Ik ben er volgende maand ook weer bij. Als ik het alleen moet doen, kan er soms wat langer tussen de update zitten. Maar ik zou het niet erg vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:53 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Allo allo, Suisse,ici Canada:![]()
Eind mei ben ik weer thuis. Ik wil wel weer de sheet voor juni maken en zonodig support levere als dat nodig is. Maar het bijhouden is heel simpel. Kost alleen wat tijd.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:53 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Allo allo, Suisse,ici Canada:![]()
Eind mei ben ik weer thuis. Ik wil wel weer de sheet voor juni maken en zonodig support levere als dat nodig is. Maar het bijhouden is heel simpel. Kost alleen wat tijd.
voor de volledigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Gestartquote:Uitgenodigd
Begrijp ik dat je die tegen OOTW heb verloren? Want jullie staan andersom in het document dan je hier laat zien. En #117 heb ik maar bij #106 gezetquote:Op donderdag 17 mei 2012 05:38 schreef WordFreud het volgende:
Update vanuit Canada (Montreal):
#105 svk 452 -411
#111 Judith 425 - 343![]()
#47 Djeep 450 - 503![]()
#92 OOTW 402 - 465![]()
#117 Cat 454 - 304![]()
Ik loop ongeveer 50/50 deze maand.
Nog bezig tegen FSTEO, Z3 en Maringo.
En gestart! Eerste woord van hem: 'PARDON'quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik meesternadim dan toch maar (weer) uitnodigen? Want dat is de laatste die tegen mij moet spelen.
Optiesquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
..en kansloos verloren, met 375-472
Je hoeft alleen maar even je laatste 4 partijen te winnen, met een gemiddeld doelsaldo boven 118 en je bent kampioen!quote:
ik weet het. Twee van de vier staan nu al op zeker winst, met een gemiddeld saldo van 129. De derde is nog niet zo lang bezig, maar sta ik wel voor. En dan als laatste onze pot nog!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar even je laatste 4 partijen te winnen, met een gemiddeld doelsaldo boven 118 en je bent kampioen!
..of gewoon derde natuurlijk, als ik winquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik weet het. Twee van de vier staan nu al op zeker winst, met een gemiddeld saldo van 129. De derde is nog niet zo lang bezig, maar sta ik wel voor. En dan als laatste onze pot nog!
Dit stevent af op weer een deceptieweer tweede, weer op saldo...
Dat ook nog es. En dan niet eens op saldo!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:22 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
..of gewoon derde natuurlijk, als ik win
dus ik maak nog kansquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
..en kansloos verloren, met 375-472
kunnen jullie niet gelijk spelen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:22 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
..of gewoon derde natuurlijk, als ik win
Ja, dan heb jij sowieso de maand gewonnen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Goed idee!
Bij deze bied ik remise aan.
Dit lijstje kan best langer dacht ik zoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wordfeudcompetiesie juni
Wfnaam / foknaam
1. Elzass / crv
2. OutOfThisWorld / OutOfThisWorld
Gespeeld! Hij kwam voor met het mooi gevonden 'sjacheren' maar gelukkig kon ik gestaag terugkomen en bleef hij met de Q zitten.quote:
Ik nog niet. Ik heb Michel* en Nadim nog. En we lopen een beetje langs elkaar de laatste week...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gespeeld! Hij kwam voor met het mooi gevonden 'sjacheren' maar gelukkig kon ik gestaag terugkomen en bleef hij met de Q zitten.
Djeep_64-MeesterNadim 446-364
Ik ben klaar voor de finale tegen Maringo!
OK ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik nog niet. Ik heb Michel* en Nadim nog. En we lopen een beetje langs elkaar de laatste week...
En we zijn begonnen! En ik heb meteen een 4-0 voorsprong genomen ('eau')quote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Maringo het volgende:
#20 MaringoDC - MeesterNadim 466 - 302
Document bijgewerkt!
Scenario's:
Ik moet met 77 punten of meer verschil van Djeep winnen om deze maand te winnen.
Ik win, maar met minder verschil: crv is winnaar van de maand.
Djeep wint of gelijkspel: Djeep is maandwinnaar.
Dit is bijna net zo spannend als de CL finale van gisteravond
Vervolgens kwam ik terug tot 4-16 met COACH over de A van EAU heen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:19 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En we zijn begonnen! En ik heb meteen een 4-0 voorsprong genomen ('eau')
En daar ging ik net met een zet van 48 punten 3x overheen.. 52-16quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vervolgens kwam ik terug tot 4-16 met COACH over de A van EAU heen.
En ik counter met 36 punten zodat het weer gelijk staat 52-52!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En daar ging ik net met een zet van 48 punten 3x overheen.. 52-16
Op de tribunes wordt de wave ingezet ...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
En ik counter met 36 punten zodat het weer gelijk staat 52-52!
Ik heb hem al 3 keer uitgenodigd en ben niet van plan dit nog een keer te doen. Heb nog geen enkele keer een reaktie van hem hier op gezien. Van mij mag hij eruit...quote:
Hij nodigt mij maar uit en anders telt het potje dat hij heeft laten verlopen.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:09 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer uitgenodigd en ben niet van plan dit nog een keer te doen. Heb nog geen enkele keer een reaktie van hem hier op gezien. Van mij mag hij eruit...
Het komt vanzelf. Hij heeft in het topic al eens aangegeven dat ie niet zoveel tegelijk aan kan. De maand is nog niet omquote:Op maandag 21 mei 2012 09:09 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 keer uitgenodigd en ben niet van plan dit nog een keer te doen. Heb nog geen enkele keer een reaktie van hem hier op gezien. Van mij mag hij eruit...
Ik nodig hem niet meer uit. Wanneer hij zover is moet hij mij maar uitnodigen....quote:Op maandag 21 mei 2012 10:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het komt vanzelf. Hij heeft in het topic al eens aangegeven dat ie niet zoveel tegelijk aan kan. De maand is nog niet om
#113 gewonnen van FSTEO. Stand?quote:Op zondag 20 mei 2012 04:32 schreef WordFreud het volgende:
#30 verloren van Maringo. Stand ?
#112 gewonnen van Z3 544 - 373
#113 gewonnen van FSTEO. Stand?
Standen van gespeelde partijen waren plotseling allemaal verdwenen. Weten de tegenstanders die nog?
Tegen Maringo bleef ik de hele partij tegen een achterstand aankijken.Lukte maar niet om het gat te dichten.
Tegen FSTEO was spannend. Ik won omdat FSTEO in de allerlaatste beurt de winnende zet te laat zag ... Heel veel mazzel voor mij dus.
Nog bezig tegen Skatespeare. MeesterNadim weer uitgenodigd.
Idem, vaag gedoe...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef D. het volgende:
Misschien dat iemand het mij uit kan leggen:
Als je op random opponent 'klikt' dan doe je dat toch met de intentie om met iemand te spelen?
Ik moet regelmatig 3 of 4 keer klikken om eindelijk iemand te pakken te krijgen die niet gelijk resigned.
Iemand die dat snapt?
D.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef D. het volgende:
Misschien dat iemand het mij uit kan leggen:
Als je op random opponent 'klikt' dan doe je dat toch met de intentie om met iemand te spelen?
Ik moet regelmatig 3 of 4 keer klikken om eindelijk iemand te pakken te krijgen die niet gelijk resigned.
Iemand die dat snapt?
Vooruit dan maarquote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef OA het volgende:
[..]
Idem, vaag gedoe...![]()
Maar als je een spelletje wilt spelen, dan offer ik me wel op![]()
TT, weet jij nog de uitslag van onze pot?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:10 schreef tomtomaat het volgende:
Inschrijving eredivisie Juni![]()
![]()
WF-naam / foknaam
1. Elzass / crv
3. MaringoDC / Maringo
4. Cat-22 / Cat22
5. EvertK / WordFreud
6. ziggyziggyziggy
7. Elisabed / AnneX
8. Djeep_64
9. Peace1111/peaceman
10. svk1985 / svk1985
11. FSTEO-tomtomaat
Je had al geantwoord: 472 - 465 dus. Dank.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:34 schreef WordFreud het volgende:
[..]
TT, weet jij nog de uitslag van onze pot?
(overigens heb ik er begrip voor als je die hebt verdrongen)
Was 410 - 400 voor mij, of zoiets?
Nou vooruit, ééntje dan, ik kan niet tegen mijn verliesquote:
De stand is inmiddels 220-149, in het voordeel van Djeep. Maringo klaagt over zijn letters en zoekt al meer dan 24 naar een antwoord..quote:Op maandag 21 mei 2012 03:33 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Op de tribunes wordt de wave ingezet ...![]()
Ik leg zelden meer dan één woord neer in de periode van zondagavond tot dinsdagavondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:40 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
De stand is inmiddels 220-149, in het voordeel van Djeep. Maringo klaagt over zijn letters en zoekt al meer dan 24 naar een antwoord..
Mooie pot! Ging lang gelijk op, maar op het eind wist ziggy mij met twee nekslagen op de TW klein te krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#73 gewonnen van Skatespeare met 389-333.
..voor de tweede keer 'eau' gelegd - om van mijn klinkeroverschot af te komen :-)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik leg zelden meer dan één woord neer in de periode van zondagavond tot dinsdagavond
en inderdaad, ik heb tot nog toe wel 5 klinkers kunnen neerleggen
Ik heb een uitnodiging verstuurd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die #152 is allang geresigned door onze meester. Ik heb hem weer een keer geinvite, maar geen reactie. Ik wacht nu tot hij mij maar uitnodigt.
mijn potje was ook door meesternadim geresigned, hij heeft me nu geinvite, maar met een random bord....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mooie pot! Ging lang gelijk op, maar op het eind wist ziggy mij met twee nekslagen op de TW klein te krijgen.
Even een overzichtje van resterende potten:
#2 Faithy-Miranda - MeesterNadim
#35 MaringoDC - djeep_64 (bezig)
#68 Skatespeare - MeesterNadim
#78 Skatespeare - EvertK (bezig)
#95 svk1985 - MeesterNadim (is volgens de sheet al bezig sinds 4 mei)
#107 EvertK - MeesterNadim
#145 FSTEO - MeesterNadim
#152 ziggyziggyziggy - MeesterNadim (officieel bezig sinds 1 mei)
#158 Judith_1973 - MeesterNadim
#167 patrique89 - MeesterNadim (officieel bezig sinds 4 mei)
#170 Michel* - MeesterNadim
#171 MeesterNadim - Cat-22
MeesterNadim heeft nog ruim een week, maar het zijn er nogal wat. Of zoals mijn opa dat vroeger altijd zei: doen we het nog of trouwen we eerst?
en klaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef tomtomaat het volgende:
#145 FSTEO - MeesterNadim
is aan de gang
Gespeeld! 460-343 gewonnenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:01 schreef Maringo het volgende:
#20 MaringoDC - MeesterNadim 466 - 302
Document bijgewerkt!
Scenario's:
Ik moet met 77 punten of meer verschil van Djeep winnen om deze maand te winnen.
Ik win, maar met minder verschil: crv is winnaar van de maand.
Djeep wint of gelijkspel: Djeep is maandwinnaar.
Dit is bijna net zo spannend als de CL finale van gisteravond
Je bedoelt: koning *-)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dat maakt je de Mei- WF koningin van FoK!
Heeel goed.![]()
Gefeliciteerd
quote:
Nog maar 14 aanmeldingen voor juni.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef OA het volgende:
WF-naam / foknaam
1. Elzass / crv
3. MaringoDC / Maringo
4. Cat-22 / Cat22
5. EvertK / WordFreud
6. ziggyziggyziggy
7. Elisabed / AnneX
8. Djeep_64
9. Peace1111/peaceman
10. svk1985 / svk1985
11. FSTEO-tomtomaat
12. Vonkie87 / Crohnjurist
13. Judith_1973 - judith_73
14. Michel* - OA
Haha was wel een goede inhaalslag :pquote:Op maandag 28 mei 2012 16:59 schreef OA het volgende:
Het potje tegen meesternadim is geëindigd in mijn voordeel. 445-380. Het was een zwaarbevochten overwinning al doet de uitslag wellicht anders vermoeden...
Sorry EK en druk....quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Nog maar 14 aanmeldingen voor juni.
Wie doet er nog meer mee ??
Zet hem op Nadim, dan red je het nog in de maand Mei, die er staat voor de competitie.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Daarnaast het volgende:
ziggyziggyziggy - Meesternadim 338 - 442 eerste winst
Even opnieuw gesorteerd. Dan stijg ik een plaats en eindig ik deze maand als 6e.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
Bestandje ook weer bijgewerkt en gesorteerd.
Het wachten is nog op:
#2 Faithy-Miranda - MeestarNadim (die loopt nog als het goed is)
#158 Judith_1973 - MeestarNadim (Judith gaf aan dat ze druk was dit weekend dus hopelijk kan ze het potje deze week nog even spelen)
#167 patrique89 - MeestarNadim (misschien dat patrique voor deze ene keer met z'n hand over z'n hard wil strijken)
EKquote:
Zet ook D.8. - MeesterNadim in dat rijtje. Er staat wel een score in de sheet. Maar dat is de score na resign. Ergo dat word snel spelen of een 400 - 300 winst voor D.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
Bestandje ook weer bijgewerkt en gesorteerd.
Het wachten is nog op:
#2 Faithy-Miranda - MeestarNadim (die loopt nog als het goed is)
#158 Judith_1973 - MeestarNadim (Judith gaf aan dat ze druk was dit weekend dus hopelijk kan ze het potje deze week nog even spelen)
#167 patrique89 - MeestarNadim (misschien dat patrique voor deze ene keer met z'n hand over z'n hard wil strijken)
Beide opties vind ik prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zet ook D.8. - MeesterNadim in dat rijtje. Er staat wel een score in de sheet. Maar dat is de score na resign. Ergo dat word snel spelen of een 400 - 300 winst voor D.
Oh jee, dat wekt wel verwachtingen, dat besef je toch wel ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
Ook maar even meedoen, aangezien ik een 700+ potje speelde dit weekend en nauwelijks meer verlies, dus hier maar weer wennen aan het verliezen
Die trui had ik al hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef AnneX het volgende:
En waar staat mijn groene trui? Of komt dat pas bij de laatste update.
/ smacht naar erkenning.
eigenlijk niet. Want je hebt het potje met MeesterNadim nooit afgemaakt terwijl AnneX dat wel heeft gedaan.quote:
Gerechtigheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Want je hebt het potje met MeesterNadim nooit afgemaakt terwijl AnneX dat wel heeft gedaan.En het gaat niet om het niet jouw schuld is, maar als Nadim niet had geresigned, was je niet zo snel klaar.
Ik denk dat ik die verwachting niet waar ga maken hoor, ben al blij als ik een paar potjes win...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh jee, dat wekt wel verwachtingen, dat besef je toch wel ...
> 700 hebben we nog niet gezien in de comp.
Correctie: 1015 volg. de sheet.
Nou, en dat was dus niet voor de eeuwigheid, want ik was het al weer vergeten.
Zegt meer over mij - vrees ik.![]()
Welkom dus![]()
/ smacht naar erkenning.
Die 1015 is het totaal van beide spelersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh jee, dat wekt wel verwachtingen, dat besef je toch wel ...
> 700 hebben we nog niet gezien in de comp.
Correctie: 1015 volg. de sheet.
Nou, en dat was dus niet voor de eeuwigheid, want ik was het al weer vergeten.
Zegt meer over mij - vrees ik.![]()
Welkom dus![]()
/ smacht naar erkenning.
D.trekt zich toch terug voor juni ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef D. het volgende:
WF-naam / foknaam
1. Elzass / crv
3. MaringoDC / Maringo
4. Cat-22 / Cat22
5. EvertK / WordFreud
6. ziggyziggyziggy
7. Elisabed / AnneX
8. Djeep_64
9. Peace1111/peaceman
10. svk1985 / svk1985
11. FSTEO-tomtomaat
12. Vonkie87 / Crohnjurist
13. Judith_1973 - judith_73
14. Michel* - OA
15. MVPMD - MaleDuck
nederland speelt maar 3 wedstrijden tot 17 juni dus je kan makkelijk WF-enquote:
En als de spelleider ons niet bevalt roepen we HI HA HONDEKOP en pakken we zijn fluitje weer af ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef crv het volgende:
Ik ben geautoriseerd als spelleider![]()
Dus iedereen wel netjes meespelen en je potjes fair afmaken anders zal ik ff ingrijpen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef WordFreud het volgende:
[..]
En als de spelleider ons niet bevalt roepen we HI HA HONDEKOP en pakken we zijn fluitje weer af ...
![]()
En voor onterecht toegekende strafpunten kun je een note krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
voor belediging van een spelleider in functie kun je 10 punten in mindering krijgen. dus pas maar op
Proficiatquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef crv het volgende:
Ik ben geautoriseerd als spelleider![]()
Dus iedereen wel netjes meespelen en je potjes fair afmaken anders zal ik ff ingrijpen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En voor onterecht toegekende strafpunten kun je een note krijgen.
Wordfeud Eredivisie - juniquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:01 schreef djeep_64 het volgende:
Topic voor juni is geopend zag ik.
Misschien kunnen de spelleiders hier even een linkje plaatsen en kan deze gesloten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |