SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Bizar trouwens weer die Suarez. Staat met 4-1 voor, besluit maar iemand een vuistslag in zijn gezicht te geven.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij trapte Ivanovic ook nog vol in z'n zij in de 16. Suarez is een goede voetballer maar als persoon gewoon een godvergeten randdebiel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
Bizar trouwens weer die Suarez. Staat met 4-1 voor, besluit maar iemand een vuistslag in zijn gezicht te geven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
En vergeten we dan effe niet voor het gemak dat er in de 1e helft alleen al 3, ja DRIE, Chelsea spelers rood had moeten hebben.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Eerst dacht ik nog dat het een wat overdreven winnaarsmentaliteit was. Maar die man is echt compleet gestoord. Die spoort gewoon écht niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij trapte Ivanovic ook nog vol in z'n zij in de 16. Suarez is een goede voetballer maar als persoon gewoon een godvergeten randdebiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het wel meevallen hoor, dat hij wat te vaak over de grens gaat ok maar blijft een winnaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst dacht ik nog dat het een wat overdreven winnaarsmentaliteit was. Maar die man is echt compleet gestoord. Die spoort gewoon écht niet.![]()
![]()
Het heeft vaak helemaal niks meer met willen winnen te maken, gewoon gestoord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, dat hij wat te vaak over de grens gaat ok maar blijft een winnaar![]()
Ja, leuk en aardig maar je hebt twee soorten winnaars. Het type Kuyt, dat dit toont door zich uit de naad te werken, en het type Suarez dat allerlei "handigheidjes" probeert te benutten. Toivonen is ook zo'n type Suarez. En in Spanje heb je een hele competitie vol Suarezjes.
Is niet geheel ontoevallig dat Feyenoord mensen dit vindenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het heeft vaak helemaal niks meer met willen winnen te maken, gewoon gestoord.![]()
![]()
Kom op zeg, het is niet de eerste keer dit seizoen dat hij compleet uit het niets iemand schopt of slaat. Weet nog wel dat hij terugkwam van die racisme-schorsing. Binnen 10 minuten had hij alweer bij de corner iemand in z'n maag getrapt terwijl de bal 20 meter verder was. Dat geloof je toch niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, dat hij wat te vaak over de grens gaat ok maar blijft een winnaar
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is zo'n dooddoener. Kijk nu eens objectief naar de manier waarop zijn winnaarsmentaliteit werkt. Het is ook niet geheel ontoevallig dat hij door driekwart van Engeland uitgekotst wordt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet geheel ontoevallig dat Feyenoord mensen dit vindenBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ah, wordt die kaart weer gespeeld. Hoe treurig. Bekijk gewoon de beelden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet geheel ontoevallig dat Feyenoord mensen dit vinden
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heeft er niets mee te maken, bij Feyenoord loopt er ook zo een rond (Fernandez). Gewoon idioot gedrag, gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet geheel ontoevallig dat Feyenoord mensen dit vinden![]()
Niet door de club waarvoor hij speelt en dat is toch het belangrijkstequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener. Kijk nu eens objectief naar de manier waarop zijn winnaarsmentaliteit werkt. Het is ook niet geheel ontoevallig dat hij door driekwart van Engeland uitgekotst wordt.![]()
Precies, goed voorbeeld. Daar schaam je je af en toe ook echt voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, bij Feyenoord loopt er ook zo een rond (Fernandez). Gewoon idioot gedrag, gebrek aan zelfbeheersing.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ja, die bedekken alles met de mantel der liefde omdat ze voor de rest alleen maar waardeloze spelers hebben rondlopen. Maar zo'n psychopaat kan je niet blijven verdedigen, met alle liefde van de wereld nog niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door de club waarvoor hij speelt en dat is toch het belangrijksteVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Natuurlijk, dat is als je puur als winnaar speelt. Zonder enkele vorm van zelfbeheersing, mores of scrupules. Maar moet je daar trots op zijn? Het getuigt van een zekere minachting van je tegenstander, zelfoverschatting en egocentrisme.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door de club waarvoor hij speelt en dat is toch het belangrijksteBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik praat het ook niet goed want zonder dat gedrag zou ik hem ook beter vindenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die bedekken alles met de mantel der liefde omdat ze voor de rest alleen maar waardeloze spelers hebben rondlopen. Maar zo'n psychopaat kan je niet blijven verdedigen, met alle liefde van de wereld nog niet.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed want zonder dat gedrag zou ik hem ook beter vindenError - does not compute.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, dat hij wat te vaak over de grens gaat ok maar blijft een winnaarBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Je zegt dat je het wel vindt meevallen, hoe kan je die conclusie nou trekken als je die talloze incidenten (al zijn het allang geen incidenten meer, het is structureel) van alleen dit seizoen al erbij pakt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed want zonder dat gedrag zou ik hem ook beter vindenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je zegt dat het meevalt en even later dat je het niet goedpraat. Welke van de twee is 't?quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
ik schrijf dat hij wat te vaak over de grens gaat en dat ik hem zonder dat gedrag een betere speler zou vinden, dat spreekt elkaar niet tegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je zegt dat het meevalt en even later dat je het niet goedpraat. Welke van de twee is 't?![]()
![]()
Ik kan nog wel paar uur doorgaan.Suarez speelt alsof elke wedstrijd Portugal - Nederland met al die gele en rode kaarten is.
Dat bovenste filmpje bedoelde ik ja. Ben je 8 wedstrijden geschorst geweest, sta je koud in het veld...doe je dat.quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Balotelli is trouwens ook zo'n rasmongool.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bovenste filmpje bedoelde ik ja. Ben je 8 wedstrijden geschorst geweest, sta je koud in het veld...doe je dat.
Dit is net zo per ongeluk als het misbruik van Robert M.
Valt trouwens op dat het vaak spitsen zijn. Suarez, Fernandez, Balotelli...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Je kan wel uren blijven doorgaan, eens worden we het toch niet, die eerste 2 filmpjes zie ik trouwens niet wat hij fout doetquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan nog wel paar uur doorgaan.Suarez speelt alsof elke wedstrijd Portugal - Nederland met al die gele en rode kaarten is.
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel uren blijven doorgaan, eens worden we het toch niet, die eerste 2 filmpjes zie ik trouwens niet wat hij fout doetDan houdt het op ja. Als je zo'n gekleurde Ajax-bril op hebt, valt er niets meer aan te doen.
ja over gekleurde brillen gesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Dan houdt het op ja. Als je zo'n gekleurde Ajax-bril op hebt, valt er niets meer aan te doen.
![]()
Je bent aan het trollen toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel uren blijven doorgaan, eens worden we het toch niet, die eerste 2 filmpjes zie ik trouwens niet wat hij fout doet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee hoor, in het eerste filmpje wil hij de bal trappen maar doet dat onhandig, in het tweede geeft hij Ferdy een duwtje die ongelukkig valt, dat vind ik geen smerige overtredingen.quote:
Verder blijf ik bij wat ik al gezegd heb, hij gaat wat teveel over de grens![]()
Wtf gast.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, in het eerste filmpje wil hij de bal trappen maar doet dat onhandig
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, zie je ook waar die bal is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk nog een keer zou ik zeggen en dan goed
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als Suarez iets doet is het altijd opzettelijk om iemand dood te schoppen. Als een ander het doet is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het zijn altijd dezelfde types.![]()
![]()
Dat was ook een viezequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef franske19 het volgende:
Als Suarez iets doet is het altijd opzettelijk om iemand dood te schoppen. Als een ander het doet is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het zijn altijd dezelfde types.
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik gisteren gemist, walgelijk zegquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef franske19 het volgende:
Als Suarez iets doet is het altijd opzettelijk om iemand dood te schoppen. Als een ander het doet is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het zijn altijd dezelfde types.
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Nee, Essien is ook een vollidiot die niet kan voetballen. Maar je moet een blind paard zijn om niet te zien dat die tegen Scott Parker opzettelijk was. Hij geeft hem een duwtje zodat hij op de goede afstand staat om 'm in z'n maag te raken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef franske19 het volgende:
[ afbeelding ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik zie dat gewoon niet zo, jij wel, primaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, Essien is ook een vollidiot die niet kan voetballen. Maar je moet een blind paard zijn om niet te zien dat die tegen Scott Parker opzettelijk was. Hij geeft hem een duwtje zodat hij op de goede afstand staat om 'm in z'n maag te raken.![]()
Prima, verder, maar jij schermt als eerste met de mededeling dat "de Feyenoorders" het zo zien. Nee, alleen de Ajacieden zien het NIET zo. Je geeft dit later zelf ook al aan, zolang de supporters van zijn club het maar goed vinden, is het goed. Daarom alleen al diskwalificeer je jezelf qua objectieve mening.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon niet zo, jij wel, prima
We kunnen bijvoorbeeld ook een discussie hebben over het duiken van Tomasson. Dan weet ik al dat jij zeer sterk zult ageren tegen Tomasson. Ik als Feyenoorder heb in dat geval de bril op, waardoor ik waarschijnlijk meer met de hand over 't hart zal strijken als het gaat om de fopduiken van Tomasson.
Het enige wat ik niet snap is dat je geweld kunt accepteren. Een fopduik links en rechts, dat is bijna ingeburgerd in de sport. Het is jammer, maar kijk naar Barcelona en Madrid en je weet dat het punten oplevert. Geweld is een ander verhaal, daarom hoop ik dat je een beetje aan het trollen bent en je je misschien geroepen voelt om Suarez te verdedigen omdat iedereen tegen hem is.
Ik neem aan dat je je ook ergert aan Toivonen? Je moet je voorstellen dat iedereen hetzelfde voelt bij Suarez. Probeer je maar eens in te leven.
Die gast speelt ook de onschuld zelve:
Zo te zien zijn we het ook helemaal niet zo oneensquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Prima, verder, maar jij schermt als eerste met de mededeling dat "de Feyenoorders" het zo zien. Nee, alleen de Ajacieden zien het NIET zo. Je geeft dit later zelf ook al aan, zolang de supporters van zijn club het maar goed vinden, is het goed. Daarom alleen al diskwalificeer je jezelf qua objectieve mening.
We kunnen bijvoorbeeld ook een discussie hebben over het duiken van Tomasson. Dan weet ik al dat jij zeer sterk zult ageren tegen Tomasson. Ik als Feyenoorder heb in dat geval de bril op, waardoor ik waarschijnlijk meer met de hand over 't hart zal strijken als het gaat om de fopduiken van Tomasson.
Het enige wat ik niet snap is dat je geweld kunt accepteren. Een fopduik links en rechts, dat is bijna ingeburgerd in de sport. Het is jammer, maar kijk naar Barcelona en Madrid en je weet dat het punten oplevert. Geweld is een ander verhaal, daarom hoop ik dat je een beetje aan het trollen bent en je je misschien geroepen voelt om Suarez te verdedigen omdat iedereen tegen hem is.
Ik neem aan dat je je ook ergert aan Toivonen? Je moet je voorstellen dat iedereen hetzelfde voelt bij Suarez. Probeer je maar eens in te leven.
Die gast speelt ook de onschuld zelve:![]()
donker rood, schandalig hoe corrupt de Engelse scheidsrechters zijn. Ik zie het wekelijk, en midwekelijks. Ik heb Sky Sports, yeah! En ESPN, dus ik zie alles wat los en vast staat ^^quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef franske19 het volgende:
[ afbeelding ]
Balotelli is uit de gratie bij City. Ze hebben hem herhaaldelijk een kans gegeven, maar hij is gewoon ziek en wil de zeer aardige handreikingen niet aannemen. Zijn verlies. Hij is wel geniaal, maar hij vertrekt dus naar Italie deze zomer. AJUUS MARIO
![]()
ieder op zijn eigen manier. Dit was toen Aguero een kans voor open doel verziekte. 0-1 was ook een gevaarlijke stand, Bij de 0-2 was Mancini tamelijk door het dollen![]()
Balotelli verdient weer eens iets als dit:quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:30 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
donker rood, schandalig hoe corrupt de Engelse scheidsrechters zijn. Ik zie het wekelijk, en midwekelijks. Ik heb Sky Sports, yeah! En ESPN, dus ik zie alles wat los en vast staat ^^
Balotelli is uit de gratie bij City. Ze hebben hem herhaaldelijk een kans gegeven, maar hij is gewoon ziek en wil de zeer aardige handreikingen niet aannemen. Zijn verlies. Hij is wel geniaal, maar hij vertrekt dus naar Italie deze zomer. AJUUS MARIO
![]()
Balotelli is geniaal, maar mentaal gewoon een flink steekje los. Hij vertrekt ook bij City deze zomer, men houdt er niet van als spelers zich (blijven) misdragen.
Trouwens, ik heb een betere video gedownload maar het is er af gehaald. Deze is iets minder scherp, maar wel volledig ^^
![]()
yup, onze titelquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:15 schreef tech4u het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)itle-contenders.html
930 miljoen pond om de titel te pakken.![]()
![]()
Wat een geld zeg, de City fans gun ik de titel wel, jammer dat Mancini met dit materiaal en deze middelen niet wat leuker speeltquote:![]()
Mancini is een laffe trainer. Het is door David Platt, met wie hij samen heeft gespeelt bij het toen grote Sampdoria begin jaren 90, dat City redelijk aanvallend speelt. Mancini wisselt altijd een aanvallende speler voor een verdedigende. Italiaans, wat dat betreft is het hem niet kwalijk te nemen. Zeker niet met de druk die op hem stond, en gedeeltelijk nog staat. Mourinho komt, als City de titel niet wint. Nu weet ik niet zeker wat er gaat gebeuren. Het is nu vrijdag, bijna zondag, woohooquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een geld zeg, de City fans gun ik de titel wel, jammer dat Mancini met dit materiaal en deze middelen niet wat leuker speelt
vergeet trouwens niet: winnen we de titel, dan zijn alle remmen los. De Premier League IS groter dan de Champions League, en als we het winnen, is het gewoon 'vrij spel' in principe![]()
Denk het niet, ja voor de fans. CL heeft meer status dan PL.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:19 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
De Premier League IS groter dan de Champions League, en als we het winnen, is het gewoon 'vrij spel' in principe![]()
Dat wel. Het gaat er NU om, om het 'binnens huis' te winnen. Daarom kon mij die hele Europe League niets schelen. Het wordt een mooie zomerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:30 schreef tech4u het volgende:
[..]
Denk het niet, ja voor de fans. CL heeft meer status dan PL.![]()
![]()
wat ik net omschreef: we moeten de Premier League nu winnen. Dan is het los, geen barrieres meer voor de club. Hier nu meet om gaan, voor City is dit belangrijker dan welke andere prijs dan ook. Wat volgend seizoen is, is volgend seizoen. Met 'vrij spel' bedoel ik ermee dat als die druk, van nu, is weg gevallen, City gemakkelijker kan door bouwen. Stap voor stap, maar zondag is de grootste tot nu toequote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:51 schreef rioolheffing het volgende:
Wat bedoel je met vrij spel en sinds wanneer is de CL niet groter?![]()
Maar als City fans mochten kiezen zouden ze liever de EPL winnen dan de CL? Of meer als doelstelling van dit jaar?![]()
de EPL voor nu. Zeker met de positie waarin wij nu zijn gegroeit, dit zou een doodsteek zijn als we dit uit handen zouden geven. Volgend jaar wederom is de EPL belangrijkste, maar uiteraard is de CL interessant. Zondag is voor nu gewoon enige prioriteit
Edin Hazard gaat trouwens van Lille naar City deze zomer. Van Persie had geloof ik afgelopen winter al mondeling toegezegt te komen. Met Balotelli en Dzeko die weg zullen gaan, nieuwsgierig naar wie er komen gaan. Adebayor zal denk ik ook verkocht worden, maar hij vraagt wat te veel salaris. Hinguan van Real is de 'number one target'![]()
Een trainer die verdedigend speelt hoeft niet meteen per definitie een laffe trainer te zijn. Mourinho wordt ook door velen laf genoemd vanwege zijn vaak veel te verdedigende spel, maar daar haalt hij wel gewoon resultaten mee. Ik zou hem dus eerder een slimme trainer noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:19 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
[..]
Mancini is een laffe trainer. Het is door David Platt, met wie hij samen heeft gespeelt bij het toen grote Sampdoria begin jaren 90, dat City redelijk aanvallend speelt. Mancini wisselt altijd een aanvallende speler voor een verdedigende. Italiaans, wat dat betreft is het hem niet kwalijk te nemen. Zeker niet met de druk die op hem stond, en gedeeltelijk nog staat. Mourinho komt, als City de titel niet wint. Nu weet ik niet zeker wat er gaat gebeuren. Het is nu vrijdag, bijna zondag, woohoo
vergeet trouwens niet: winnen we de titel, dan zijn alle remmen los. De Premier League IS groter dan de Champions League, en als we het winnen, is het gewoon 'vrij spel' in principe![]()
Hij is berekenend, en Italianen kunnen erg goed een verdediging opzetten. Wat ik meer bedoel is dat door David Platt het aanvallende beter is geworden. Wij hebben de minste doelpunten tegen gekregen dit seizoen, met Lescott die gigantisch beter is geworden. Net als de rest van de defensie, overigens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een trainer die verdedigend speelt hoeft niet meteen per definitie een laffe trainer te zijn. Mourinho wordt ook door velen laf genoemd vanwege zijn vaak veel te verdedigende spel, maar daar haalt hij wel gewoon resultaten mee. Ik zou hem dus eerder een slimme trainer noemen.![]()
Terecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef sausagin het volgende:
Kompany beste speler van het seizoen en niet Van persie.Trotse Belg.![]()
Vind het ook wat bizar in zeker opzicht, maar ik denk dat hij minstens een deel van deze troffee verdient heeft aan zijn leiderschapskwaliteiten op en naast het veld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef sausagin het volgende:
Kompany beste speler van het seizoen en niet Van persie.
When all things seem to end, the future still remains..![]()
Geweldige spelert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef sausagin het volgende:
Kompany beste speler van het seizoen en niet Van persie.![]()
![]()
Meer dan terecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef sausagin het volgende:
Kompany beste speler van het seizoen en niet Van persie.
Kompany & Vertonghen
★★★![]()
Het is nu wel even genoeg geweest met het spammen van je liefde voor Man City. We weten het nu allemaal wel.![]()
moet je zelf weten mafkeesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het is nu wel even genoeg geweest met het spammen van je liefde voor Man City. We weten het nu allemaal wel.![]()
Ik gun het de City-fans.
Het feit dat een paar jaar geleden een Arabier aanklopte met een zak centen, neemt niet weg dat het een volksclub is met meer dan een eeuw aan geschiedenis.![]()
Ik hoop dat city onderuit gaat. Niets tegen de club city of de fans, maar het voetbal is niet te koop. Als dat betekend dat united dan wint dan is dat ook geen club met topbeleid (glazer enzo), maar wat city doet is echt te erg. Ook wat ik allemaal lees weer; higuain kopen, van persie kopen, altijd maar smijten met geld.![]()
En united is gewoon lelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:21 schreef Leatherface het volgende:
Ik gun het de City-fans.
Het feit dat een paar jaar geleden een Arabier aanklopte met een zak centen, neemt niet weg dat het een volksclub is met meer dan een eeuw aan geschiedenis.![]()
![]()
En ze zijn lelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die hebben net zo goed een verleden van met veel geld smijten![]()
![]()
Ik weet niet wat het is maar ik kan zo genieten van die kop van SAF als hij aan het verliezen isquote:![]()
![]()
Een bij elkaar gekochte club met een overgroot deel aan mercenaries in het elftal. Gebruikt door de eigenaren als een soort toyboy, geen liefde voor de club maar alleen maar om op te scheppen. Tuurlijk wel leuk voor de fans daar niet van, maar ik snap goed dat er vele van walgen.![]()
Neem niet weg dat ze een team hebben met mooie spelers. Misschien alleen Balotelli niet.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik snap dat mensen dat tegen de borst stuit, maar de aanhang van City gun ik na al die jaren wel een titel.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef rioolheffing het volgende:
Een bij elkaar gekochte club met een overgroot deel aan mercenaries in het elftal. Gebruikt door de eigenaren als een soort toyboy, geen liefde voor de club maar alleen maar om op te scheppen. Tuurlijk wel leuk voor de fans daar niet van, maar ik snap goed dat er vele van walgen.![]()
Toch vaak wel een weinig inspirerend team, hoor. Zeker in de tweede seizoenshelft was het niet echt je van het. Silva was in de eerste seizoenshelft wel weer magistraal.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Neem niet weg dat ze een team hebben met mooie spelers. Misschien alleen Balotelli niet.![]()
Ja, ik heb het ook niet over de aanhang, maar over de situatie. En er zijn zoveel clubs waarvan de aanhang een titel is gegund.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen dat tegen de borst stuit, maar de aanhang van City gun ik na al die jaren wel een titel.![]()
Aguero vind ik ook erg goed.
En Joe Hart is ook een topkeeper.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Even voor de duidelijkheid, als Chelsea de CL wint dan vervalt plek 4 voor CL? Of zit het ingewikkelder?![]()
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Santos, Rosicky, Song, Coquelin, Benayoun, Gervinho, Van Persie.
Subs: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh.![]()
Nee je snapt hetquote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef rioolheffing het volgende:
Even voor de duidelijkheid, als Chelsea de CL wint dan vervalt plek 4 voor CL? Of zit het ingewikkelder?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zou er als supporter echt niet vrolijk van worden wanneer de club zichzelf verkoopt aan een of andere rijke Rus of Amerikaan waardoor je een speeltje bent geworden die geloosd wordt wanneer het niet bevalt of successen uitblijven.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef rioolheffing het volgende:
Een bij elkaar gekochte club met een overgroot deel aan mercenaries in het elftal. Gebruikt door de eigenaren als een soort toyboy, geen liefde voor de club maar alleen maar om op te scheppen. Tuurlijk wel leuk voor de fans daar niet van, maar ik snap goed dat er vele van walgen.
In het klein momenteel bij Vitesse en als ernstigste voorbeeld toch wel het zelfs van naam veranderde Austria Salzburg, inmiddels bekender onder de naam Red BullSalzburg.
Nee, liever op eigen kracht en anders maar geen titel, desondanks gun ik het de aanhang van City ook wel om de beste van het land te zijn, maar voor mij als supporter zou het op die manier niet meer hoeven.![]()
van Persiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef sausagin het volgende:
Kompany beste speler van het seizoen en niet Van persie.Overhyped pauper speler. Hij speelt alleen maar goed omdat het volledige team om hem heen gebouwd is.
![]()
Friedel; Walker, Gallas, Kaboul, Bale; Livermore, Sandro; Lennon, van der Vaart, Modric; Adebayor.
SUBS development players Adam Smith and Harry Kane on the bench - Cudicini, Nelsen, Smith, Giovani, Defoe, Kane, Saha.
We expect Gareth Bale to start at left-back in a 4-2-3-1 system.![]()
Topscorer Premier League overhyped noemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
van PersieOverhyped pauper speler. Hij speelt alleen maar goed omdat het volledige team om hem heen gebouwd is.
Sorry hoor, maar wat je nu zegt is gewoon een beetje dom, en je bent overduidelijk een beetje biased.
-nee-![]()
Volgens mij heb je het nu over Kompanyquote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
van PersieOverhyped pauper speler. Hij speelt alleen maar goed omdat het volledige team om hem heen gebouwd is.
![]()
Zwaar, zwaar overschatte speler die nu leuk kan meedoen omdat hij in een topteam speelt.
Maar de Engelsen hebben er wel een handje van om simpele krachten te overschatten.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
City fans.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en wat voor team he, daar verbleken er vele bij
know'm sayin?
word? word.![]()
HAHAH DIKKE FAALOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Arsenal dus 1-0Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wat deed die keeper?
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Benya met openingsdoelpunt nooit goed.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hiij kon hem moeilijk missen.quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Cityverliest vandaag en United pakt de titel want zij winnen wel
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
twitter:RenevanderGip twitterde op zondag 13-05-2012 om 16:02:41Manchester United heeft nog vertrouwen in de titel. Met de hulp van de scheidsrechter hopen ze op de volgende uitslag: http://t.co/BDW5Dbdi reageer retweet
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Of ze winnen allebei en man u maakt er 20.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
Cityverliest vandaag en United pakt de titel want zij winnen wel
Het leven is een toverbal.![]()
1-1 WBAOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Arsenal speelt verschrikkelijk.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dacht ik ook al ja, dacht dat er eerst werd afgefloten maar ging gewoon door.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
En al Arsenal vandaag geen CL pakt is van Persie weg he.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Van Persie dus weg.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
wie niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef ThomasKuiper het volgende:
ik lig echt op de grond van het lachen als dat City verliest en Utd wint!know'm sayin?
word? word.![]()
Zat toevallig vanmorgen nog naar het Gouden Arsenal te kijken met Bergkamp, Wright, Keown, Winterburn, Dixon enz enz, dat was pas een elftal!!![]()
Waar is Arsenal in godsnaam mee bezig, elke keer balverlies als ze nog niet eens op de andere helft zijn.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Yes!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Manchester City 0-0 Queens Park Rangers
Swansea City 0-0 Liverpool
Stoke City 1-0 Bolton Wanderers
Sunderland 0-0 Manchester United
Tottenham Hotspur 1-0 Fulham
Wigan Athletic 2-1 Wolverhampton Wanderers
Norwich City 1-0 Aston Villa
Everton 0-0 Newcastle United
Chelsea 0-0 Blackburn Rovers
West Bromwich Albion 2-1 Arsenal![]()
Fucking faalhazen zijn het ook. Je kan wel zien hoe belangrijk Arteta is, telkens als hij er niet is speelt Arsenal veel zwakker.![]()
En toch wordt hij niet beschouwd als topspeler door sommigequote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef tech4u het volgende:
Fucking faalhazen zijn het ook. Je kan wel zien hoe belangrijk Arteta is, telkens als hij er niet is speelt Arsenal veel zwakker.![]()
![]()
En Sagna.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef tech4u het volgende:
Fucking faalhazen zijn het ook. Je kan wel zien hoe belangrijk Arteta is, telkens als hij er niet is speelt Arsenal veel zwakker.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja idd.. maar dan nog het is fucking WBA, geen Man Utd, zover had het niet eens mogen komen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef tech4u het volgende:
Fucking faalhazen zijn het ook. Je kan wel zien hoe belangrijk Arteta is, telkens als hij er niet is speelt Arsenal veel zwakker.know'm sayin?
word? word.![]()
Wilshere is ook een gemis.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
De meeste mensen roepen maar wat, omdat hij niet zo bekend is.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
En toch wordt hij niet beschouwd als topspeler door sommige![]()
Boeiend. Als je 30+ keer scoort en je wordt nog niet derde dan scoor je de doelpunten toch op tegen de verkeerde ploegen.quote:
Hopelijk kan hij er nog een paar in knallen vandaag maar hij heeft de laatste 10 wedstrijden niet bijster scherp geschoten.![]()
Hij heeft tegen 18 premier league clubs gescoord dit seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Boeiend. Als je 30+ keer scoort en je wordt nog niet derde dan scoor je de doelpunten toch op tegen de verkeerde ploegen.
Hopelijk kan hij er nog een paar in knallen vandaag maar hij heeft de laatste 10 wedstrijden niet bijster scherp geschoten.![]()
![]()
Tegen 18 teams gescoord in de PL.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Boeiend. Als je 30+ keer scoort en je wordt nog niet derde dan scoor je de doelpunten toch op tegen de verkeerde ploegen.
Hopelijk kan hij er nog een paar in knallen vandaag maar hij heeft de laatste 10 wedstrijden niet bijster scherp geschoten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Erg jammer inderdaad, Ox is nog wat druistig, maar ontiegelijk veel talentquote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie veel liever the Ox daar. Rare keuze van Wenger, aangezien Gervinho totaal niet in vorm is.![]()
Deze moet Robin erin knallen. 20 meter.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Heeft Wenger eeuwige krediet daar bij het bestuur ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie veel liever the Ox daar. Rare keuze van Wenger, aangezien Gervinho totaal niet in vorm is.![]()
Dus??, half uur gespeeld, nog niet eens gescoord, het blijft echt een zaad-team, opgekochte bende!quote:![]()
Niet eeuwig, oneindig.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft Wenger eeuwige krediet daar bij het bestuur ofzo?![]()
Leuk maar QPR zit gewoon te verdedigenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:28 schreef ThomasKuiper het volgende:
[..]
Dus??, half uur gespeeld, nog niet eens gescoord, het blijft echt een zaad-team, opgekochte bende!Dan kan je moeilijk kansen creëren
![]()
Waarom wil Arsenal ook elk jaar voor de 4e plaats gaan? Kampioen is gewoon de doelstelling.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Mooi gedaan Santosje.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
11 tegen 11quote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niks is zeker. Wedstrijd duurt 90 minuten
Bal is rond."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze moeten gewoon voor de 3e plaats gaan, winnen moet kunnen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Zegt niet zoveel. Als je de eerste seizoenshelft 20 keer scoort en de tweede seizoenshelft 10 keer dan is het nog lastig om derde te worden.quote:![]()
Wat loop je nou slap te lullen man.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Als je de eerste seizoenshelft 20 keer scoort en de tweede seizoenshelft 10 keer dan is het nog lastig om derde te worden.![]()
"Nu zou City snel moeten omschakelen." Loopt die Yaya toure weer op z'n gemak rond te huppelen op het middenveld..![]()
city scoort in de 95e minuut, bal net niet over de lijn, dat siert ze de hele competitie al, dat geluk!![]()
Echtquote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Als je de eerste seizoenshelft 20 keer scoort en de tweede seizoenshelft 10 keer dan is het nog lastig om derde te worden.Jij vindt zeker ook dat het aan Messi ligt dat Barca geen kampioen is geworden? Of aan Ronaldo dat Real uit de CL ligt...
know'm sayin?
word? word.![]()
Gast wat lul je?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Als je de eerste seizoenshelft 20 keer scoort en de tweede seizoenshelft 10 keer dan is het nog lastig om derde te worden.
Volgens jou redenering is er geen enkele grote voetballer.
Dankzij Messi en Ronaldo zitten ze niet in CL finale dus het zijn geen grote spelers meer en etc..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik zie arsenal nog wel 3e wordenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Hi Pat, I am very sad to see you go. Every morning I will miss that 10 minutes before training starts when you come into the dressing room and shout at us! I enjoyed working with you for all the time I have been here and the whole team will miss you. Thank you, and all the best.quote:
Tomas Rosicky![]()
Spurs laat het toch liggen.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hi Pat, I am very sad to see you go. Every morning I will miss that 10 minutes before training starts when you come into the dressing room and shout at us! I enjoyed working with you for all the time I have been here and the whole team will miss you. Thank you, and all the best.
Tomas Rosicky
know'm sayin?
word? word.![]()
Heeft Wenger buiten blessures eigenlijk ooit wel eens in de rust gewisseld? Hij wacht altijd tot de 74ste minuutquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel, maar dan moet het wel heel bont worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft Wenger buiten blessures eigenlijk ooit wel eens in de rust gewisseld? Hij wacht altijd tot de 74ste minuut![]()
Die tackle sloeg nergens auf.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Maakt het niet vaak mee nee. Snap sws niet waarom hij altijd zo lang wacht om the ox in te zetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft Wenger buiten blessures eigenlijk ooit wel eens in de rust gewisseld? Hij wacht altijd tot de 74ste minuut![]()
Bedankt Jan.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de duidelijkheid: Zo ziet de hele wedstrijd er uit
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de duidelijkheid: Zo ziet de hele wedstrijd er uit
[ afbeelding ]
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Alle City fans rukken op stand van PL.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je stream loopt 10 min achterquote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef franske19 het volgende:
Van Persie laat zich weer gaan. Daar ontsnapt hij met geel.![]()
![]()
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Je loopt achter.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef franske19 het volgende:
Van Persie laat zich weer gaan. Daar ontsnapt hij met geel.graag op anoniem![]()
Heel simpel toch. Als je op het moment dat de prijzen verdeeld worden niet meer scoort dan kan het je een derde plek kosten. Ik heb niet gezegd dat iemand geen grote speler is, ik heb alleen gezegd dat je de doelpunten moet maken als ze echt nodig zijn. Als de prijzen verdeeld worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast wat lul je?
Volgens jou redenering is er geen enkele grote voetballer.
Dankzij Messi en Ronaldo zitten ze niet in CL finale dus het zijn geen grote spelers meer en etc...![]()
Hup stoke en hup city!Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
Dus als je het hele jaar niet scoort en wel als de prijzen worden verdeeld, dan ben je een grote?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heel simpel toch. Als je op het moment dat de prijzen verdeeld worden niet meer scoort dan kan het je een derde plek kosten. Ik heb niet gezegd dat iemand geen grote speler is, ik heb alleen gezegd dat je de doelpunten moet maken als ze echt nodig zijn. Als de prijzen verdeeld worden.![]()
![]()
Hij heeft zich genoeg bewezen in grote wedstrijden(tegen concurrenten).quote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heel simpel toch. Als je op het moment dat de prijzen verdeeld worden niet meer scoort dan kan het je een derde plek kosten. Ik heb niet gezegd dat iemand geen grote speler is, ik heb alleen gezegd dat je de doelpunten moet maken als ze echt nodig zijn. Als de prijzen verdeeld worden.
Liverpool en Chelsea uit zijn maar 2 voorbeelden.
RVP heeft genoeg gedaan, nu moeten andere ook wat doen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een faalredenatie. Als hij die doelpunten niet aan het begin van het seizoen had gemaakt hadden ze nu niet eens om de 3e plek gespeeld.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heel simpel toch. Als je op het moment dat de prijzen verdeeld worden niet meer scoort dan kan het je een derde plek kosten. Ik heb niet gezegd dat iemand geen grote speler is, ik heb alleen gezegd dat je de doelpunten moet maken als ze echt nodig zijn. Als de prijzen verdeeld worden.![]()
Heel even dacht ik dat Gervinho ging scoren.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Het is allemaal de druk.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Heel even dacht ik dat Gervinho ging scoren.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zeg dat als hij aan het eind van het seizoen de kansen niet afmaakt dan loop je de kans om de derde plaats mis te lopen. Wat heb je dan aan al die eerdere goals gehad. Misschien heb je de afgelopen tien wedstrijden van Arsenal gemist maar daar hebben ze zo vaak punten laten liggen ondanks vele kansen (o.a. voor Van Persie). Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de doelpunten goed moet verspreiden. Als je 4 keer scoort en je wint met 7-1 wat heb je daar aan als je aan het eind van het seizoen in 4 cruciale wedstrijden niet scoort.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef tech4u het volgende:
[..]
Wat een faalredenatie. Als hij die doelpunten niet aan het begin van het seizoen had gemaakt hadden ze nu niet eens om de 3e plek gespeeld.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hij heeft tegen 18 premier league clubs gescoord dit seizoen![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als hij aan het eind van het seizoen de kansen niet afmaakt dan loop je de kans om de derde plaats mis te lopen. Wat heb je dan aan al die eerdere goals gehad. Misschien heb je de afgelopen tien wedstrijden van Arsenal gemist maar daar hebben ze zo vaak punten laten liggen ondanks vele kansen (o.a. voor Van Persie). Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de doelpunten goed moet verspreiden. Als je 4 keer scoort en je wint met 7-1 wat heb je daar aan als je aan het eind van het seizoen in 4 cruciale wedstrijden niet scoort.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zich genoeg bewezen in grote wedstrijden(tegen concurrenten).
Liverpool en Chelsea uit zijn maar 2 voorbeelden.
RVP heeft genoeg gedaan, nu moeten andere ook wat doen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ALGEMENE BOODSCHAP:
Alle City-fans: niet rukken.
Alle niet-City-fans: niet boos worden.
Thanks for listening!![]()
Wat een onzin, of de goals/punten aan het einde meer waard zijn als in het begin van het seizoen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als hij aan het eind van het seizoen de kansen niet afmaakt dan loop je de kans om de derde plaats mis te lopen. Wat heb je dan aan al die eerdere goals gehad. Misschien heb je de afgelopen tien wedstrijden van Arsenal gemist maar daar hebben ze zo vaak punten laten liggen ondanks vele kansen (o.a. voor Van Persie). Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de doelpunten goed moet verspreiden. Als je 4 keer scoort en je wint met 7-1 wat heb je daar aan als je aan het eind van het seizoen in 4 cruciale wedstrijden niet scoort.![]()
Jij wilt niet weten hoeveel wedstrijden hij de enige speler was die heeft gescoord of die de beslissende assist gaf. Er is een heel aantal wedstrijden geweest waarbij Van Persie elke keer bij alle doelpunten betrokken wasquote:Op zondag 13 mei 2012 16:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als hij aan het eind van het seizoen de kansen niet afmaakt dan loop je de kans om de derde plaats mis te lopen. Wat heb je dan aan al die eerdere goals gehad. Misschien heb je de afgelopen tien wedstrijden van Arsenal gemist maar daar hebben ze zo vaak punten laten liggen ondanks vele kansen (o.a. voor Van Persie). Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de doelpunten goed moet verspreiden. Als je 4 keer scoort en je wint met 7-1 wat heb je daar aan als je aan het eind van het seizoen in 4 cruciale wedstrijden niet scoort.![]()
tweede helft is net begonnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef Marsenal het volgende:
Hoe lang duurt Arsenal nog? Kan het niet zien.know'm sayin?
word? word.![]()
Tweede helft is net begonnen.
Wenger heeft zowaar een wissel gemaakt. Walcott erop voor Rosicky. Rare wissel![]()
Hoeveel krijg ik uitbetaald als ik nu 20 euro plaats op Man. Utd die de titel wint?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
1.000.000.000.000 Griekse euro'squote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel krijg ik uitbetaald als ik nu 20 euro plaats op Man. Utd die de titel wint?![]()
Is dat deze man?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tweede helft is net begonnen.
Wenger heeft zowaar een wissel gemaakt. Walcott erop voor Rosicky. Rare wissel![]()
![]()
Helemaal niets, want City wordt kampioen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel krijg ik uitbetaald als ik nu 20 euro plaats op Man. Utd die de titel wint?![]()
Daar kun je volgens mij niet meer op inzetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel krijg ik uitbetaald als ik nu 20 euro plaats op Man. Utd die de titel wint?quote:![]()
![]()
paar miljoenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:08 schreef alors het volgende:
Hoeveel krijg ik als ik 20 euro inzet op een goal van Gervinho?![]()
Hoe vernederend zou het zijn voor de Citizens als ze het verspelen tegen een degradatiekandidaat terwijl ze United zelf verslagen hebben![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: