Net zoals bij Nedquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Het lijkt mij dat je goed moet kunnen bluffen om de game of thrones te spelenstel dat Catelyn wat voor hem doet omdat hij haar haar dochters belooft, en zij is als eerst aan zet, kan hij naderhand makkelijk zeggen "haha, pwnd"
Mwa, er is niemand meer in de hoofdstad die er profijt bij heeft dat nieuws te verspreiden. Alleen Sansa, maar die heeft daar denk ik geen gelegenheid toe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Omega het volgende:
Wat ik nog steeds bizar en toch wel een kleine flaw in de serie vind, is dat in het begin met die raven alle nieuws direct bij iedereen bekend was. Maar dat die Arya niet gevangen zit bij de Lannisters is bij niemand (??) bekend, behalve de Lannisters natuurlijk. En wel meer nieuws dat ineens niet wordt verspreid. Voor de serie zal het wel zijn.
Hoe bedoel je precies 'in het begin met die raven'? Als Cersei zegt dat Arya er is dan is er geen reden voor the north om aan te nemen van niet. Die kinderen zijn immers verhandelbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Omega het volgende:
Wat ik nog steeds bizar en toch wel een kleine flaw in de serie vind, is dat in het begin met die raven alle nieuws direct bij iedereen bekend was. Maar dat die Arya niet gevangen zit bij de Lannisters is bij niemand (??) bekend, behalve de Lannisters natuurlijk. En wel meer nieuws dat ineens niet wordt verspreid. Voor de serie zal het wel zijn.
That's what I said.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie in Kings Landing wil dat nieuws dat Arya daar niet meer zit dan verspreiden? Alleen Sansa zou daar baat bij hebben om haar familie in te lichten, maar de rest houdt dat toch liever geheim, aangezien het Jaime in gevaar brengt.
Gendry knows.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:55 schreef megamandy het volgende:
Niemand weet behalve de Lannisters weet dat Arya in werkelijkheid niet meer in Kings Landing is. Diegene die wel goed op de hoogte zijn hebben allemaal hun eigen belangen om dat niet door te vertellen.
En Arya zelf ook niet, denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef megamandy het volgende:
Maar Gendryweet dan weer niet dat de Starks het niet weten
He liedquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:36 schreef megamandy het volgende:
Wat had Littlefinger nou precies met Catherine afgesproken over de meisjes? Hij had het er namelijk over dat ook Arya nog bij de Lannisters was. Dus ik denk dat hij daar nog iets mee gaat doen.
The dark is.... ah laat ook maar zitten...quote:
Ja dat weet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |