Omdat het voor de kijkers moeilijk is om bij een lege tafel te denken "Oh, dit is een shot van de gestolen kooitjes"quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:03 schreef arucard het volgende:
En waarom had hij de draakjes eerst uit hun kooi gehaald, om ze daarna weer in een andere kooi te stoppen. Neem dan gewoon de kooitjes mee.
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld, maar toch, als ze erbij schreeuwt "where are my dragons" dan kan het best toch? Het viel mij in ieder geval wel opquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het voor de kijkers moeilijk is om bij een lege tafel te denken "Oh, dit is een shot van de gestolen kooitjes".
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Asgard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om gewoon alles wat je over de boeken te vertellen hebt in die andere topic te doen en hier alleen wat je hebt gezien in de serie. Dus in het ene topic wat je hebt gelezen in boeken en in dit topic alles wat je hebt gezien, bewegend materiaal dus. Gvd :/
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Baelish sterft in één van de volgende afleveringen, dus ik betwijfel of hij nog wat met zijn informatie kan doen.
Een lemonparty met Varys?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij verslikt zich tijdens een lemonparty met Pycelle en Varys in een stuk komkommer.
Complimenten voor de zeer goeie timingquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Baelish sterft in één van de volgende afleveringen, dus ik betwijfel of hij nog wat met zijn informatie kan doen.
Spoileralert!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:25 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Complimenten voor de zeer goeie timing
Alhoewel ik hem eerder van Tha Erik had verwachtquote:
SPOILER: Alle boeken, neeee niet lezen! ga je niet leuk vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Net zoals bij Nedquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Het lijkt mij dat je goed moet kunnen bluffen om de game of thrones te spelenstel dat Catelyn wat voor hem doet omdat hij haar haar dochters belooft, en zij is als eerst aan zet, kan hij naderhand makkelijk zeggen "haha, pwnd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |