Deze man weet hetquote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit.
En het moet wel een splitfeed zijn.
Twee van de poort, eronder door. Het moet wel kop, split dubbel zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit.
En het moet wel een splitfeed zijn.
Twee van de poort, eronder door. Het moet wel kop, split dubbel zijn.
Ik had een x een collateral first blood en diezelfde pot had ik een collateral killcam.quote:
Behandel me niet alsof ik verstand heb van wat ik doe!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gebruik dan je prestige token om hem te unlocken voor altijd!
Vid's over de 30 seconden pakt ie niet bij mij.. Zal nog wel is een keer proberen binnenkort..quote:Op maandag 14 mei 2012 11:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet een video van 30 seconden recorden en dan renderen. 30 seconden voor non-elite en als je elite hebt kan je volgens mij 1 minuut.
Haha nicequote:Op maandag 14 mei 2012 14:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik had een x een collateral first blood en diezelfde pot had ik een collateral killcam.
It was destiny
niet langer dan 29 sec opnemenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vid's over de 30 seconden pakt ie niet bij mij.. Zal nog wel is een keer proberen binnenkort..
Nee ik snap, ben zelf nog wel altijd vrij trots als ik een MOAB haal, maar snap dat die clips te lang zijn om te kijken, zeker als ze niet van jezelf zijn. Met commentaar zou het misschien leuker zijn, maar daar heb ik totaal geen zin in.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:12 schreef BzP het volgende:
[..]
niet langer dan 29 sec opnemen
@ steven, ben benieuwd naar MSR clipjes man, die moabs kijk ik allang niet meer.
(van niemand meer trouwens)
Nee, als het geen chrissmoove of MarkofJ is dan boeit commentaar me ook weinigquote:Op maandag 14 mei 2012 15:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee ik snap, ben zelf nog wel altijd vrij trots als ik een MOAB haal, maar snap dat die clips te lang zijn om te kijken, zeker als ze niet van jezelf zijn. Met commentaar zou het misschien leuker zijn, maar daar heb ik totaal geen zin in.
Moest je dat premium niet voor een bepaalde tijd doen, december ofzo? If so, nee, dan heb ik gewoon elite..quote:
HD uploaden kan ik ook, ik heb geen premium Elitequote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moest je dat premium niet voor een bepaalde tijd doen, december ofzo? If so, nee, dan heb ik gewoon elite..
Edit; Nee, dan had je founder shizzle ofzo.. Op MW3 Elite staat dat ik 't wel gewoon zou moeten hebben..
3x User Storage of Match Replays & 2x Video Export Length
HD Uploaden kan ik namelijk wel.. Niet dat ik leuke vids kan maken ofzo..
Leuk! Speel zelf ook regelmatig FFA. Vooral de portable radar is een must moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef Skiet het volgende:
Toch maar eens deze reeks ook gaan volgen. Speel vrij veel MW3 op de Playstation. Vooral na het werk 's avonds even een uurtje en in het weekend wanneer ik tijd heb. Laatste tijd heel veel FFA aan het spelen, erg simpel om te winnen moet ik zeggen.
Denk er over om binnenkort maar eens een videotutorial te maken over het winnen van FFA. Dus class setup/killstreaks en tactiek.
Ik heb de portable radar nu wel erin zitten in mijn class, die gooi ik meestal ergens op waar mijn safe spot is om even bij te komen. Maar ik heb eigenlijk nog geen video gezien met mijn speelstijl. En aangezien ik gewoon alle FFA potjes win doe ik vast iets goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Leuk! Speel zelf ook regelmatig FFA. Vooral de portable radar is een must moet ik zeggen
Kun je het niet gewoon uittypen? Of alleen inspreken en uploaden ofzo? Zo'n guide zou ik wel goed kunnen gebruiken namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:10 schreef Skiet het volgende:
Toch maar eens deze reeks ook gaan volgen. Speel vrij veel MW3 op de Playstation. Vooral na het werk 's avonds even een uurtje en in het weekend wanneer ik tijd heb. Laatste tijd heel veel FFA aan het spelen, erg simpel om te winnen moet ik zeggen.
Denk er over om binnenkort maar eens een videotutorial te maken over het winnen van FFA. Dus class setup/killstreaks en tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |