Als je wat harder drukt op je scherm zie je dat je je paneel eronder raakt.. Ik denk niet dat je dit trucje met een one x moet proberen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:25 schreef Wells.p het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te kijken of wij (one x gebruikers) dit ook kunnen doen ?
Ik heb al een barst in m'n scherm door een val van een meter hoog (m'n hoesje zat in m'n zak) op de straatstenen dus ik zou het niet aanradenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:25 schreef Wells.p het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te kijken of wij (one x gebruikers) dit ook kunnen doen ?
Oeehhh, lelijk. losse schermen? dat is wel de manier om hem open te maken door het scherm ''op te tillen''quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb al een barst in m'n scherm door een val van een meter hoog (m'n hoesje zat in m'n zak) op de straatstenen dus ik zou het niet aanraden.
Al iets bekend over losse schermenbij de One X?
Ik bedoel om er een nieuw scherm in te laten zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Oeehhh, lelijk. losse schermen? dat is wel de manier om hem open te maken door het scherm ''op te tillen''
http://www.gsmarena.com/htc_one_v-review-750.phpquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Nezhi het volgende:
Hoi, weet dat dit de One X thread is maar dacht dat het wel kon omdat ze uit dezelfde 'lijn' komen.
Heeft er hier iemand ervaring met de One V en me kunnen DMen? heb nu een Legend en ben daar wel tevreden mee en ben nieuwsgierig naar de prestaties van de One V.
Of internet werkt moet je op pagina 3 kijken qua snel laden. En zo ver ik weet werkt elke app gewoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef Nezhi het volgende:
Daar heb ik naar gekeken maar niet zo in geïnteresseerd. Specs zeggen mij niet zo veel, ik wil eigenlijk alleen weten of het internet goed werkt met Opera Mini (snel laden etc.) en Meridian music player. Alle apps die op 2.3 werken doen het ook op ICS toch?
Weet niet of je het nu met de volume knop een screen shot maakt maar het werkt ook (makkelijker vind ik) met de uit knop en dan de home knop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef bokkepoot het volgende:
Companion coreen een scherm tijd van een 20 minuten
![]()
[ afbeelding ]
Laat ons even weten hoe die bevalt, ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef Nezhi het volgende:
Okee dankjewel, over 2 weken dan maar de One V proberen
Zal ik doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laat ons even weten hoe die bevalt, ben ook wel benieuwd
Muah vind de knoppen onderaan sowieso niet fijn..quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Weet niet of je het nu met de volume knop een screen shot maakt maar het werkt ook (makkelijker vind ik) met de uit knop en dan de home knop.
gebruik die juist altijd, alleen werkt het niet als je langs een knop "veegt" alleen alsje er op klikt zwaar iriquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Muah vind de knoppen onderaan sowieso niet fijn..
De multitask knop gebruik ik dan ook nooit
Helemaal nog niks van gemerkt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
meer mensen die kleine schokken krijgen als de telefoon op de lader zit en je die ijzeren puntjes op de achterkant aanraakt?
Nope..Al zijn er al wel geruchten dat er een Powercase uit komt die er misschien gebruik van zou maken om bij te laden met die pogo pinsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat schokken had ik volgensmij ook een keer ja, vond het al raar tot ik merkte dat ik die puntjes aanraakte, maar heb het tot nu toe niet nog een keer gemerkt.
Is er uberhaupt al een goed dock uit die van die pogo pins gebruik maakt?
Bij mij alleen als ik geaard bent omdat ik bijvoorbeeld mijn voeten tegen de verwarming heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
meer mensen die kleine schokken krijgen als de telefoon op de lader zit en je die ijzeren puntjes op de achterkant aanraakt?
Really, een zwarte hoes op een witte telefoon?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:44 schreef zoz het volgende:
Woohoo vandaag een one X gekocht![]()
Moet ik ergens mee rekening houden? Krast dit ding snel? (body en scherm)
Is een screenprotector nodig?
Die Nillkin hoes ziet er wel sweet uit. Ben van plan om een zwarte te halen voor mijn witte X.
Tis maar een ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Really, een zwarte hoes op een witte telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |