quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef Charcot het volgende:
Begeef je eens wat meer onder de vrouwen, fix wat vrouwelijke vrienden, dan wordt het omgaan met vrouwen natuurlijker en zo kun je stapje voor stapje die lekkere kennis van je walgelijk lelijke vriendin hosselen. Doe net alsof totdat je er zelf in gelooft
onzinquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef Charcot het volgende:
Begeef je eens wat meer onder de vrouwen, fix wat vrouwelijke vrienden, dan wordt het omgaan met vrouwen natuurlijker en zo kun je stapje voor stapje die lekkere kennis van je walgelijk lelijke vriendin hosselen. Doe net alsof totdat je er zelf in gelooft
Straight Banana.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin
mijn tip is om naar het buitenland te gaan, een vrouw versieren gaat je beter af in de engelse taal.
heb net een jaar rondgereisd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onzin
mijn tip is om naar het buitenland te gaan, een vrouw versieren gaat je beter af in de engelse taal.
Beste TS, ben ook een jongen van 21 en denk daar niet eens aan. Misschien omdat je haar gewoon nog niet tegen bent gekomen maar je bent niet de enige pipo!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef RechteBanaan het volgende:
De titel zegt het al. Ik heb er geen geduld meer voor. Ben nu 21 jaar en ben gewoon toe aan een relatie. Ben ook bang dat het probleem bij mijnzelf ligt. Ik ben verlegen, en zou eerder bungeejumpen dan een vrouw zoenen. Zelf zie ik er zeker niet verkeerd uit en ben ik gewoon zelfverzekerd en leuk om mee te praten. Maar waarom ben ik dan die leuke meid nog niet tegengekomen?
wil je mijn vriendin zijn? heb wel een studieschuld van 100kquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Charcot het volgende:
Ja, verhoog de drempel voor die jongen, Onnoman.
100 kilo? lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je mijn vriendin zijn? heb wel een studieschuld van 100k
Dan wordt het tijd dat we jou aan zo'n elastiek vastmakenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:09 schreef RechteBanaan het volgende:
Ik ben verlegen, en zou eerder bungeejumpen dan een vrouw zoenen.
Als je er nou eenmaal klaar voor bent. Ongeduldig of niet..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:18 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Beste TS, ben ook een jongen van 21 en denk daar niet eens aan. Misschien omdat je haar gewoon nog niet tegen bent gekomen maar je bent niet de enige pipo!
laat het denkwerk over aan de man ok?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:21 schreef Charcot het volgende:
Hij klinkt alleen onzeker op dat vlak. Lijkt mij dat het de angst voor het onbekende is + het feit dat ie vrouwen op een voetstuk plaatst. Ik denk dat hij gewoon moet leren door te doen. Net zoals de rest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |