SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer ''ons'' ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij bent ook van ons, Weiss, sluit jezelf niet buiten.
Mooi, inderdaad. Geschreven door sultan Murat III overigens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:28 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd terecht bij:
Geen tekst, maar het spreekt.
Op een wat lager tempo mooier, kon het allen niet zo snel vinden op YT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ongeduldig stuk stront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad. Geschreven door sultan Murat III.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Weissman, ongeduldig stuk stront.Ik excuseer me netjes. Iets waar jij nog wel wat van kan lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus als je je excuseert mag je fouten makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik excuseer me netjes. Iets waar jij nog wel wat van kan leren
Nee, als je hamdoulillah zegt wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus als je je excuseert mag je fouten maken?
Zal ik ook doen de volgende keer dat ik een topic van jou of Bilge ''steel''. Ik was mij er gewoon niet van bewust dat lapo's zo belangrijk waren voor jullie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik excuseer me netjes. Iets waar jij nog wel wat van kan leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allemaal volwassenen. Ik vind dat men het onderling eerst zelf moet oplossen. Zorgt ervoor dat personen elkaar beter leren kennen. En de users zelf kunnen hun emoties het beste zelf neerpennen, alleen zij weten wat ze echt voelen. En dat kan inderdaad ver voorbij de toleratiegrens gebeuren, maar af en toe zaken uit laten barsten is ook goed. Zo voelt men beter hoe iemand in elkaar zit, een gecontroleerde omgeving is zo... nep.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de negatieve aspecten niet opgenoemd, maar je moet eerlijk zijn en dat ben ik ook bij mezelf en dat heb ik ook gemerkt tijdens het schrijven, bij veel mensen in dit topic overschaduwen de goede aspecten overduidelijk hen negatieve aspecten. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het goed gaat met de Turkse community op Fok!. Twee dingen dat er wel vaker moet gebeuren is dat mensen moeten reageren op anderen wanneer zij te ver gaan, meestal gebeurt dat ook wel, maar dat gebeurt dan pas echt als ze ver voorbij de tolerantiegrens zitten - af en toe elkaar terugfluiten om tot bezinning te komen is niks mis mee, ook dat objectivering van vrouwen mag wat mij betreft best achterwege gelaten worden. Soms draven mensen echt veels te lang door, maar dat is niet echt de karaktereigenschap van 1 persoon (buiten El_Presidente natuurlijk).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik ook doen de volgende keer dat ik een topic van jou of Bilge ''steel''. Ik was mij er gewoon niet van bewust dat lapo's zo belangrijk waren voor jullie.SiktirgitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik bedoelde Murat IV. Inderdaad een indrukwekkend verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef anisoptera het volgende:
[..]. Was best onder de indruk toen ik het achterliggend verhaal las.
Vanwaar deze argo reactie?quote:
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?quote:
Nope. Ik vroeg ernaar, maar geen antwoord op gekregen. Misschien was-ie al gestopt met lezen/posten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb het verder niet gevolgd maar had het ook een reden dat hij zo reageerde?
Beetje jo-jo effect volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zijn jullie allen zo verbaasd? Zo is Arya altijd toch al geweest?
Zoiets groeit gewoon. Het is niet iets om te bepalen, het is niet duidelijk aan te wijzen namelijk. Je post mee, doet dat al een tijdje, we kennen je, jij kent ons. Klaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?
Nooit in die mate.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zijn jullie allen zo verbaasd? Zo is Arya altijd toch al geweest? Een tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. tijdje leuk meepraten, tijdje haten.. Ik ken Arya niet anders hoor.
Je post hier al een tijdje, dan hoor je er automatisch bij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo voel ik me niet. En btw, wie bepaalt zoiets ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |