SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ennuh: IJsjuuuhhhhhhh!!!!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Whut.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zat net een dude bij DWDD en die is echt eng om te zien. Net of hij zelfbruiner a la Snooki op heeft en een grijze pruik die op zijn hoofd zit geplakt
Anne Jansen ofzo, blijkbaar de gitarist van Tim Knol ofzo, engnekquote:
Die zijn sowieso eng.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Anne Jansen ofzo, blijkbaar de gitarist van Tim Knol ofzo, engnek
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje yoghurt op, nu aan het kokhalzen.
Heb wel vaker gehad dat ik misselijk werd van de honger, maar dat trekt meestal vanzelf weg en dan hoef ik ook niks meer.
Maar dit is iets nieuws
Kut, had ik dat niet moeten doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?
Als het je kan opvrolijken, kijk de Lucky TV van vandaag, ik zat te janken van het lachen
Anne Soldaat zie ik nu na wat google werkquote:
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarischquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt niet stiekem ook sokken opgegeten, gelijk je poetel?
Als het je kan opvrolijken, kijk de Lucky TV van vandaag, ik zat te janken van het lachen
Of je zit te trillen van de honger, gaat eten, raakt vol maar zit wel nog steeds te trillenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje yoghurt op, nu aan het kokhalzen.
Heb wel vaker gehad dat ik misselijk werd van de honger, maar dat trekt meestal vanzelf weg en dan hoef ik ook niks meer.
Maar dit is iets nieuws
Noes ik is kaputquote:
Ja, Lucky TV is dat wat na DWDD komt, vaak echt briljant grappig vind ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarisch![]()
Oh en bij de nieuwtjes moest nog dat Puckzzz gaat samenwonen!
En ohai dames
Dan moet je masturberen/sexen, dat helpt altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je zit te trillen van de honger, gaat eten, raakt vol maar zit wel nog steeds te trillen
Ik denk dat ik dan flauw val als ik dat zou doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan moet je masturberen/sexen, dat helpt altijd
dan tril je ook niet meer, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan flauw val als ik dat zou doen
oja dat klopt welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan tril je ook niet meer, probleem opgelost
Heb die van vandaag terug gekeken en nu staan m'n haren overeind van dat geluidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, Lucky TV is dat wat na DWDD komt, vaak echt briljant grappig vind ik
En wooowwwwzzzeeerrrrsssss, da's snel!
Gefeliciteerd Puckzzz!
WE HEBBEN GAUWD IN HANDEN, GAUWD!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb die van vandaag terug gekeken en nu staan m'n haren overeind van dat geluidbrrrr
Oooooh die had ik ook gemist!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lucky TV? Ik kijk Britt en Ymke, ook echt hilarisch![]()
Oh en bij de nieuwtjes moest nog dat Puckzzz gaat samenwonen!
En ohai dames
Awwwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Morgen komthier, want hij wilt m'n moeder zien
. En blijkbaar heeft de beste vriendin van m'n moeder hem al helemaal opgezocht op feestboek enzo
![]()
Maar owh ik ben echt zo verliefd.Voelt zo goed.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
. En blijkbaar heeft de beste vriendin van m'n moeder hem al helemaal opgezocht op feestboek enzo
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
![]()
82quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe oud is oud?
Ik zit BNN met Valerio te kijken, wat een kansloos programma... ennnnnnnnnnnn ZAP!!!
Jankende gozertjes met emo-haar zijn écht niet sexy
Ja echt zo heerlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
fijn zo liefjegeniet ervan, dat is toch zo'n geweldige tijd he? Die eerste verliefdheid
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
Ja echt zo heerlijkhij maakt me ook echt gewoon happy en het is net zo'n moron als ik
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
Ja echt zo heerlijkhij maakt me ook echt gewoon happy en het is net zo'n moron als ik
.
D'aaawquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Diconnected het volgende:
Thanks liefjons
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
En even een foto omdat het kan
He be cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar had je deze nou opgeduikeld?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Such a cute coupleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil al 2 avonden serie kijken met mijn liefje, maar het lijkt maar niet bij hem door te dringen dat ik nu vroeg moe ben, dus dat hij dat dan éérst moet doen en daarna pas andere shizzle![]()
Ik ga maar gewoon slapen, ben moei enzo![]()
darlings!
(btw, is unf op vakantie ofzo?)
Lekker slapen trix!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil al 2 avonden serie kijken met mijn liefje, maar het lijkt maar niet bij hem door te dringen dat ik nu vroeg moe ben, dus dat hij dat dan éérst moet doen en daarna pas andere shizzle![]()
darlings!
Mannenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Incantrix het volgende:
darlings!
Dat dat toch maar losloopt daar he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Trusten Trix
Nagel, deze komt van dah intahwebz
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel, eh, cute couple!![]()
Heulemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit![]()
Ik bedoel, eh, cute couple!
ik moet daar ook altijd net even te hard om lachen, nerd die ik ook benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dat toch maar losloopt daar he?![]()
O en ik moest lachen
[ afbeelding ]
![]()
Slekte humor
Ja van dezelfde site waarvan m'n beste vriendin der vriend heeft leren kennen, nu een kindje van bijna een jaar heeft en in september gaan trouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dat toch maar losloopt daar he?![]()
O en ik moest lachen
[ afbeelding ]
![]()
Slekte humor
ik zag dat jij naar Mallorca gaat, waar ga je precies heen? Ik ben er vorig jaar 2 x geweest (1 x met vriendinnen, party-en en 1 x op huwelijksreisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit![]()
Ik bedoel, eh, cute couple!
Santa Ponsa. Ben benieuwd! Heb je nog aanraders?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zag dat jij naar Mallorca gaat, waar ga je precies heen? Ik ben er vorig jaar 2 x geweest (1 x met vriendinnen, party-en en 1 x op huwelijksreis)
Hehe, hoeft ook helemaal niet toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja van dezelfde site waarvan m'n beste vriendin der vriend heeft leren kennen, nu een kindje van bijna een jaar heeft en in september gaan trouwen. Alleen ik ben niet van plan om het zo snel te doen allemaal
![]()
Ja toen ik die las moest ik ook lachen![]()
is ook een fervente 9gagger, die zei gister ook tegen mij van 'how come Sarah fell of the stairs?' En toen zei ik heel droog 'because she had no legs' en toen zei ie: 'ahhhh kutwijf! je had hem al gezien'
Lieve fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
I has a jealous ik wil ook op vakantiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
En truste trix en schaarTot over anderhalve week
Ik ga binnenkort eens wat aanraders opschrijven voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Santa Ponsa. Ben benieuwd! Heb je nog aanraders?
Welcome back trouwens!Ik las dat je het prima naar je zin hebt gehad
Hihi, ik ben benieuwd hoe het is als we de foto's en filmpjes gaan terug kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh klinkt als een zeerrrrr goeien verkansie kip (ja even terug gelezen). Lekker genieten dus
Wij zijn eindelijk klaar met pakkenMaar 4 koffers mee
Voor 12 dagen
Ow well
En d'awwww dico!! He be kjoet![]()
Camping Ockenburg is vlakbij voor jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I has a jealous ik wil ook op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik zeg plaatsen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Diconnected het volgende:
Aww thanks ladiesheb ook nog een ontzettende mongolenfoto van ons samen maar die is echt schaamtelijk
Oh en Priemke heel veel plezier de komende 12 dagen!
Haha 4 koffersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh klinkt als een zeerrrrr goeien verkansie kip (ja even terug gelezen). Lekker genieten dus
Wij zijn eindelijk klaar met pakkenMaar 4 koffers mee
Voor 12 dagen
Ow well
En d'awwww dico!! He be kjoet![]()
Oeh zeerrrrr goeien mongol fautausquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hihi, ik ben benieuwd hoe het is als we de foto's en filmpjes gaan terug kijken![]()
![]()
![]()
Ik sta op minimaal de helft als een mongool-aap in beeld te springen![]()
Gaan jullie vannacht/morgenochtend?
Heeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Camping Ockenburg is vlakbij voor jou
Zal vanavond even voorstellen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ik wil ook mee. Ik verstop mij als eckt slangenmens wel in een 5e kofferquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh zeerrrrr goeien mongol fautausI like i like
Om 6 uur vertrekken we. Dan rijden we naar Lago Maggiore (chiffa); zijn we daar rond 15u a 16u. Daar overnachten we in een spa en welness hotel in een suite... Even lekker genieten van bubbelbadjes; sauna; luxe
Dan donderdag uitgebreid ontbijten en rond 10u vertrekken naar onze villa in ToscaneDan is het maar een 5-tal uurtjes meer rijden dus
Klinkt goeddddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om 6 uur vertrekken we. Dan rijden we naar Lago Maggiore (chiffa); zijn we daar rond 15u a 16u. Daar overnachten we in een spa en welness hotel in een suite... Even lekker genieten van bubbelbadjes; sauna; luxe
Dan donderdag uitgebreid ontbijten en rond 10u vertrekken naar onze villa in ToscaneDan is het maar een 5-tal uurtjes meer rijden dus
Past makkelijk ! Hele achterbank is nog vrij jongeuh !!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ook mee. Ik verstop mij als eckt slangenmens wel in een 5e koffer
klinkt goed! alvast heul veel plezier daar en heul veul secksen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat klinkt dat heerlijk zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Past makkelijk ! Hele achterbank is nog vrij jongeuh !!
Ben je wel meteen lekker 'nat'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
We hebben een jacuzzi ín onze giga mega slaapkamer !! Tuurlijk gaan we veel secksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
ging een Jackie Chan film kijken op RTL7 zei ie. Heb mr Chan himself alleen nog heul nie gezien, ze zijn heel de film al naar hem op zoek en nu is ie bijna afgelopen ze hebben em nog nie gevonden. Qualitätsfilm
quote:
Ah meisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mental breakdown gehadik begrijp steeds beter hoe dico en sjaan enzo zich soms moeten voelen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mental breakdown gehadik begrijp steeds beter hoe dico en sjaan enzo zich soms moeten voelen
Wat is er?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Awww nee toch.... Je rug?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oops, overheen gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens wat aanraders opschrijven voor je
Vooral het noorden is heeeeel erg mooi, zuiden is met name (erg drukke toeristische) zandstranden.
Hebben jullie een huurauto?
En zekers, erg naar mijn zin gehad![]()
Fun wiz zhe gurls, altijd goed![]()
![]()
Ok, dan pas ik daar mijn tips op aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oops, overheen gelezen![]()
Maar thnx! We zijn wel van plan om een paar dagen een auto te huren jaDan ben je toch een stuk vrijer om lekker je gang te gaan en leuke plekken te bezoeken
Wat zei de fysio.. Hoe lang kan het nog duren?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ben gewoon eindeloos gefrustreerd door het niks kunnen
Ik had bedacht dat iedereen die mij vroeg een foto te maken, een paar extra gratiesj foto's van mij (zowel normaal als idioot) erbij kreegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
verstand op nul zetten en volhoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Kan het me goed voorstellen... Het is ook vervelend dat je zelf verder niks kan doen en maar moet hopen dat het elke dag toch een beetje beter gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Heb er nu al zo'n zin in om te gaan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, dan pas ik daar mijn tips op aan
Het noorden kun je echt het beste met de auto bezoeken, geweldige rondritjes daar (haarspeldbochten etc naar Sa Calobra onder andere, heel erg waard)
dat snap ik, daarom zeg ik ook verstand op nul zetten, verder schiet je toch nergens mee opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar soms is het gewoon allemaal kut tot en met
Waarom denk je dat ik vorig jaar 2 x ben geweest?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb er nu al zo'n zin in om te gaan!
Ik dacht nog aan jou toen ik in Rome wasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat snap ik, daarom zeg ik ook verstand op nul zetten, verder schiet je toch nergens mee op
Ik vind het altijd fijn om er dan maar gewoon even aan toe te geven. Wil je liggen, ga liggen. Wil je midden op de dag douchen, doen! Als dat even beter voelt.. Wil je op je hoofd staan, doen! Je moet er even doorheen en dat kan je maar beter zo fijn mogelijk maken voor jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar soms is het gewoon allemaal kut tot en met
Zij maken altijd zulke leuke etalagesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
De Louis Vuitton winkel had een geannimeerde trap met pacmanEen beetje onduidelijke foto maar er liepen veel mensen aan mijn kant dus kon niet uitgebreid stil gaan staan
maar SQ was volgens mij gewoon aan het werk (toch?) dus dan kan dat niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om er dan maar gewoon even aan toe te geven. Wil je liggen, ga liggen. Wil je midden op de dag douchen, doen! Als dat even beter voelt.. Wil je op je hoofd staan, doen! Je moet er even doorheen en dat kan je maar beter zo fijn mogelijk maken voor jezelf
LV + GAMES =quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
De Louis Vuitton winkel had een geannimeerde trap met pacmanEen beetje onduidelijke foto maar er liepen veel mensen aan mijn kant dus kon niet uitgebreid stil gaan staan
Hoe ik het las had ze vanavond even een breakdown.. en ik bedoel natuurlijk niet constant eraan toegeven, maar wel net dat moment dat je echt even denkt dat je het niet meer trekt. Dat momentje moet je wat fijner/aangenamer maken voor jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar SQ was volgens mij gewoon aan het werk (toch?) dus dan kan dat niet.
Verstand op nul en doorgaan is prima, maar af en toe gewoon even keihard brullen dat alles klote is mag ook zeker wel
Alles kan, 't is jouw feestje (and remember: life sucks and then you die!)
ik dank uquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daarom moest ik ook aan jou denken
zekers, da's ook absoluut zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe ik het las had ze vanavond even een breakdown.. en ik bedoel natuurlijk niet constant eraan toegeven, maar wel net dat moment dat je echt even denkt dat je het niet meer trekt. Dat momentje moet je wat fijner/aangenamer maken voor jezelf
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Geeft niks zijn geen ego posts, en het mag best eens even lekker alles eruit gooien lucht ook opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry voor de irritante ego postsik ga maar slapen
Op z'n tijd mag dat best. Tis wel lekker om soms ff te spuienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Tijd voor slapen!
Lekker slapen allemaal
En Skjoe heel veel sterkte met je rug
Priem veel plezier op je huwelijksreis
Moet kunnen op z'n tijd toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Tijd voor slapen!
Lekker slapen allemaal
En Skjoe heel veel sterkte met je rug
Priem veel plezier op je huwelijksreis
Skjoe jij bent heul geen ego-post typequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op z'n tijd mag dat best. Tis wel lekker om soms ff te spuien
Trusten iig
Priem fijne vakantie!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, net de nieuwe serie Junior Docters gekeken (is wel een aanrader als je een sterke maag hebt), veel herkenning wel.
En meneer is ook eindelijk thuis van werk, dus wij gaan lekker slapen
Have fun Priem!![]()
En een lekkere lebber voor SQ, wie weet helpt het!![]()
![]()
Slaap lekker, goede reis en geniet er van!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook mijn bed inHopelijk kan ik wat slapen !
Truste meidenMisschien ben ik morgen alweer online want gratis wifi
![]()
Nah tot laterssss !! Don't miss me too much![]()
SWEEEET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hihiquote:
Goed idee wel. Bedtijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Zo, eindelijk de Rome foto's online gezet, familie bleef erom vragen
En nu ga ik naar bed. Proberen nog even te lezen maar meestal kijk ik nog even iets na op mijn gsm, blijf ik dat een uur doen en denk dat Fuck it! En ga slapen
Bestellen? Downloaduhquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
Ooh en bij sociale psychologie gaat het nu over het Stanford Prison Experiment (klik), is schijnbaar ook een dvd van, best interessant dus misschien dat ik die eens ga bestellen. Zou ik dan niet goed bezig zijn qua studie?
Dat is wel heul interessante materie!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
Ooh en bij sociale psychologie gaat het nu over het Stanford Prison Experiment (klik), is schijnbaar ook een dvd van, best interessant dus misschien dat ik die eens ga bestellen. Zou ik dan niet goed bezig zijn qua studie?
Ja maar er is ook eentje met de echte beelden en uitleg van de Zimbardo zelf. Op Youtube staan alleen maar filmpjes van 40sec ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bestellen? Downloaduhoh nee toch kopen
Ik heb de film al gezien. De amerikaanse nieuwere versie, er is ook een duitse oudere geloof ik.
Das experiment of the experiment is het dan
* megamandy opent een proxyquote:Order and Pricing Information:
United States: $110.00, plus $10.00 Shipping and Handling ($120.00 total)
California Residents, please add 9.25% tax ($130.18 total)
Canada: $110.00, plus $15.00 Shipping and Handling ($125.00 total)
Outside U.S. and Canada: $110.00 plus $25.00 Shipping and Handling ($135.00 total)
Dat had Lin je al verteldquote:
lichaam is echt de rug. Emotioneel zal het zeker een rol spelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar zou wel kunnen verklaren waarom je je zo algeheel kut voelde, zowel lichamelijk als emotioneel..
gaan we weer een pildiscussie voeren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat ook nooit als een verrassing te komen eigenlijk
Ehm neequote:Op woensdag 9 mei 2012 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaan we weer een pildiscussie voeren?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest weer heel hard lachen
Ik hoorde maandag trouwens dat een collega zwanger is. Alleen zij is afgelopen december begonnen met haar promotie project. En nu is ze 18 weken zwanger. Is niet de allerbeste timing, maar die heb je zelf natuurlijk niet altijd in de hand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laten we gewoon allemaal stoppen met welke vorm van conceptie dan ook en dan wedstrijdje doen wie het eerst zwanger is![]()
(En Trix kan niet meedoen, dus heeft de rest ook nog een kans)
LOLquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest weer heel hard lachen
Oneerlijk! Dat kan ik noot winnen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laten we gewoon allemaal stoppen met welke vorm van conceptie dan ook en dan wedstrijdje doen wie het eerst zwanger is![]()
(En Trix kan niet meedoen, dus heeft de rest ook nog een kans)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef Loqi het volgende:
Op weg naar de uni om mijn examenaanvraag af te ronden
Yay!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef Loqi het volgende:
Op weg naar de uni om mijn examenaanvraag af te ronden
Jonge, voor jou is het volkomen rechtmatig om het kunstmatig te regelen!quote:
Haar probleem dan toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoorde maandag trouwens dat een collega zwanger is. Alleen zij is afgelopen december begonnen met haar promotie project. En nu is ze 18 weken zwanger. Is niet de allerbeste timing, maar die heb je zelf natuurlijk niet altijd in de hand.
Maar ze had het dus tegen niemand gezegd. Ook niet tegen onze safety officer en die hoort het eigenlijk te weten zodra jij het zelf weet, om te kunnen bepalen welke werkzaamheden voor je kind nog veilig zijn. Dus nu is ze al die weken 'gewoon' het chemisch lab op geweest om te werken, zonder speciale bescherming. Nu vond ik haar al niet zo snugger, maar dit is gewoon echt lomp, je ongeboren kind bewust mogelijk in gevaar brengen![]()
Maar nu moet ik vanmiddag een training op het lab geven die zij ook wilde volgen. De safety officer zei maandag dat zij daar maar even mee moest wachten omdat ze nog niet zeker wisten of zij het lab wel op mag vanwege de zwangerschap. En gisteren kwam zij naar me toe dat ze toch de training wilde volgen. Toen ik haar vroeg of ze inmiddels toestemming heeft gehad zei ze ja. Maar ze heeft al vaker gelogen over bepaalde dingen, dus nu vraag ik me heel erg af of ze nu inderdaad de toestemming heeft gehad. En de safety officer is toevallig net vandaag vrij dus kan het niet vragen
Oeh, joepiequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, voor jou is het volkomen rechtmatig om het kunstmatig te regelen!
Nadeel is wel dat je daarna een kind hebtquote:
Ja, ik denk dat ik haar maar gewoon mee laat doen en morgen even meldt dat ze tegen mij gezegd had dat ze toestemming had.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haar probleem dan toch?
En als achteraf blijkt dat ze niet had gemogen, heeft ze tegen jou gezegd van wel.
Hooguit kan je van te voren zeggen dat het volledig op haar eigen risico is.
Klinkt als een goede kracht om te promoten trouwens![]()
Eh ja, dat welquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je daarna een kind hebt
Die verkoop ik welquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat je daarna een kind hebt
Mehquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:09 schreef Mirjam het volgende:
pff, bezig met info inwinnen over een nieuwe operatie, ik merk dat ik er erg gestressed van word
Ja, dat kan ik me wel voorstellen... dat je daar niet echt heel vrolijk van wordtquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:09 schreef Mirjam het volgende:
pff, bezig met info inwinnen over een nieuwe operatie, ik merk dat ik er erg gestressed van word
Why??quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:03 schreef Dwyn het volgende:
Salaris binnen, ruim de helft overmaken naar de spaarrekening.
Ik las het ja... Hopelijk komt er iets positiefs uit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:09 schreef Mirjam het volgende:
ja, nouja, je krijgt het er allemaal voor niks bijquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen... dat je daar niet echt heel vrolijk van wordt
Ja, het was ook super lekker weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh
Megamandy, ik ging al je rome foto's bekijken het ziet er echtuit
Berlijn is ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, het was ook super lekker weeren de stad is echt heel mooi. In het hele centrum kom je gewoon geen nieuwbouw tegen echt heel apart.
maar stiekem vind ik Berlijn veel leuker![]()
Ja, jottemquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, nouja, je krijgt het er allemaal voor niks bij
Oke, vooruit...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik er meer af haal dan er bij kwam.
Ja precies en dat gevoel had ik niet in Rome. Mijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Berlijn is ook
Gewoon heel het gevoel van die stad
Heb je niet een scooter zodat je de hele dag nutteloos rond kan rijden en mensen lastig kan gaan vallen. Volgens mij is dat tegenwoordig wel een populaire manier van tijdverdrijfquote:
Dat wilde ik net vanmiddag gaan doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je niet een scooter zodat je de hele dag nutteloos rond kan rijden en mensen lastig kan gaan vallen. Volgens mij is dat tegenwoordig wel een populaire manier van tijdverdrijf
ik vind die zo lelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil het bavariajurkje, maar ik wil geen Bavaria.En ik ben eigenlijk echt ontzettend heel erg blut.
The Avengersquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik dump het gewoon hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Niccceeeee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Wow SjaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Ja, ik wil hem dus eigenlijk wel. Maar van die 10 euro kan ik ook nog 2 ā 3 dagen eten als ik het goed doe. Dus ja...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel een bavariajurkje, en één voor unf omdat het kan. En omdat het maar 10 euro is![]()
De vorige heb ik verkocht voor 30 euro ofzo
Dan doe je het niet, slotje opgelost.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem dus eigenlijk wel. Maar van die 10 euro kan ik ook nog 2 ā 3 dagen eten als ik het goed doe. Dus ja...
Dat was al het plan idd. Maar dan blijft dat ik hem eigenlijk wel wil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, slotje opgelost.
Heb je ze ergens zien liggen dan? Hier werden ze per tientallen gereserveerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat was al het plan idd. Maar dan blijft dat ik hem eigenlijk wel wil.
Ben nog niet in een supermarkt geweest sinds ze uit zijn. Dus nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je ze ergens zien liggen dan? Hier werden ze per tientallen gereserveerd
Je hebt jezelf nog niet gepoetst, einzzzquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens douchen na een hele ochtend poetsen
Ja doe eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuu, ik bedenk me net dat ik je nog steeds niet betaald heb Bambi![]()
![]()
![]()
. Ga ik vandaag echt doen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
Tevens, hurray voor het niet hoeven hijsen van mezelf vanmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
gelukkig gaat bloggen heel snel met 1 handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrrr zo lief
Ik ben aan het lerenquote:
吴 曼 迪
gelukkig gaat bloggen heel snel met 1 handKiteehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig gaat bloggen heel snel met 1 handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoi!![]()
Ik moest training geven. Aan iemand die het redelijk snel doorhad en iemand waarvan ik vrees dat ze het nooit leertquote:
gelukkig gaat bloggen heel snel met 1 handLief beesieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net jouw lakje binnen! Ze heeft hem dus gister netjes op de bus gedaan (paar weken te laat ...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net jouw lakje binnen! Ze heeft hem dus gister netjes op de bus gedaan (paar weken te laat ...) maar ze komen morgen allebei jouw kant op!!
I want pics!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:53 schreef milka82 het volgende:
Man,ik zit al drie uren bij de kapper en nog niet klaar..... Leuk van donker naar weer wat blonder.... Het was een beetje oranje uitgeslagen dus nu highlights derover heen. Pffffff,mijn vrije middag weg
Hopen dat het goed luktquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:53 schreef milka82 het volgende:
Man,ik zit al drie uren bij de kapper en nog niet klaar..... Leuk van donker naar weer wat blonder.... Het was een beetje oranje uitgeslagen dus nu highlights derover heen. Pffffff,mijn vrije middag weg
Heb net tokkiestyle buiten een peuk staan roken met folie in mijn haar,haha,had ik wel verdiend na drie uur in de stoelquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef milka82 het volgende:
[..]
Heb net tokkiestyle buiten een peuk staan roken met folie in mijn haar,haha,had ik wel verdiend na drie uur in de stoel
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef milka82 het volgende:
[..]
Heb net tokkiestyle buiten een peuk staan roken met folie in mijn haar,haha,had ik wel verdiend na drie uur in de stoel
Nope,had een kindvrije middag,dacht ook nog even te shoppen,maar dat gaat nu niet door met zo'n lange zit. Zal straks mini weer van het kdv ophalen en dan is mijn vrijheid weer voorbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]mehehe midi niet eens mee die zich dan voor je schaamt?
Noooh wot sneu, kest hun saterje wol by swieno litte hast ek even rustquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope,had een kindvrije middag,dacht ook nog even te shoppen,maar dat gaat nu niet door met zo'n lange zit. Zal straks mini weer van het kdv ophalen en dan is mijn vrijheid weer voorbij
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Noooh wot sneu, kest hun saterje wol by swieno litte hast ek even rust
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
en dan snappen ze niet dat friezen irritant gevonden worden
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geldt ook voor Limburgers of weet ik het wie als ze zo doen trouwens.
Ik doe het ook nooit met opzet. Als het gebeurt dan is het puur uit automatisme.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geldt ook voor Limburgers of weet ik het wie als ze zo doen trouwens.
Ik bedoel het ook niet naar iemand toe, maar het is gewoon irritant als je in welke taal dan ook zo in het 'openbaar' gaat doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit met opzet. Als het gebeurt dan is het puur uit automatisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is not a happy face
Zeiknat geregend net, en ik had vanochtend drie kwartier mijn haar steil zitten maken
Don't come closer, I might hurt you
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik me er wel eens schuldig aan maak. Het is zo'n automatisme, dan vergeet je nog wel eens dat er mensen bij zitten die het niet verstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet naar iemand toe, maar het is gewoon irritant als je in welke taal dan ook zo in het 'openbaar' gaat doen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Lindytje het volgende:
This, my dear friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is not a happy face
Zeiknat geregend net, en ik had vanochtend drie kwartier mijn haar steil zitten maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan ga je ook niet hele gesprekken met een ander zitten voeren toch, na 2 zinnen heb je het wel door lijkt mequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik voelde me ook niet aangesproken, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik me er wel eens schuldig aan maak. Het is zo'n automatisme, dan vergeet je nog wel eens dat er mensen bij zitten die het niet verstaan.
Mag jij lachen om mijn engels presentatie voor morgen die nog niet af isquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach maar!! Heb ik zometeen weer een fijne krullenbos
Ja, dan krijg je wel genoeg glazige blikkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan ga je ook niet hele gesprekken met een ander zitten voeren toch, na 2 zinnen heb je het wel door lijkt me
Dafuq did I just hear enzo. Met dat hoofd erbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je wel genoeg glazige blikken
Oké, goeden dealquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag jij lachen om mijn engels presentatie voor morgen die nog niet af is
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dafuq did I just hear enzo. Met dat hoofd erbij
Dat is vaagquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik heb namelijk een licht vermoeden dat de mijne een heul andere lak is.
Jade stone volgens Google https://www.google.nl/sea(...).0...0.0.19Sk6teysHUquote:
Moet ik het nog even vertalen dan? het voelt altijd zo onnatuurlijk om tegen iemand tegen wie je anders niks anders doet dan fries lullen ineens in het nederlands te gaan aansprekenquote:
Oh, dat is wel vreemd idd!! Vage shizzle!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Jade stone volgens Google https://www.google.nl/sea(...).0...0.0.19Sk6teysHU
De mijne:
[ afbeelding ]
De mijne is een heeeeeeeeeeel klein beetje lichter dan op de foto. Tevens had deze geen naam op het stickertje onderop staan.
Het zijt een nepperd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Jade stone volgens Google https://www.google.nl/sea(...).0...0.0.19Sk6teysHU
De mijne:
[ afbeelding ]
De mijne is een heeeeeeeeeeel klein beetje lichter dan op de foto. Tevens had deze geen naam op het stickertje onderop staan.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Lindytje het volgende:
This, my dear friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is not a happy face
Zeiknat geregend net, en ik had vanochtend drie kwartier mijn haar steil zitten maken
ja maar, ja maar... 3 kwartierquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar met krullers bent gij ook sehr sexy
Bij de Action heb ze een namaak versiequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil het bavariajurkje, maar ik wil geen Bavaria.En ik ben eigenlijk echt ontzettend heel erg blut.
Ach de gehele dag heb je der lekkah uitgezienquote:
Nou, ik weet niet of je dat gisteren gelezen hebt, maar er is dus een nieuwe onderweg. Ik had de gemaild dat mijn pakketje al 3 weken onderweg was en ik nog niks binnen had. Toen hadden ze teruggemaild dat ze 'm niet meer konden traceren en een nieuwe de deur uit hadden gedaan. Een uur later stond de postbode aan de deur met mijn pakketje, waarbij er 1 flesje helemaal aan gort was (zie facebook). Dus er is nog een pakketje onderweg, eens zien welke groen daar in zit dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vreemd idd!! Vage shizzle!
Mailtje sturen naar ze met jouw foto?
Sorry, zal ik het een dupe noemen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Namaak
Sorry maar bij het woord namaak ga ik huilon![]()
Ohjaaaaaaaaaaa, sorry! Had het wel gelezen, maar was het alweer vergetenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je dat gisteren gelezen hebt, maar er is dus een nieuwe onderweg. Ik had de gemaild dat mijn pakketje al 3 weken onderweg was en ik nog niks binnen had. Toen hadden ze teruggemaild dat ze 'm niet meer konden traceren en een nieuwe de deur uit hadden gedaan. Een uur later stond de postbode aan de deur met mijn pakketje, waarbij er 1 flesje helemaal aan gort was (zie facebook). Dus er is nog een pakketje onderweg, eens zien welke groen daar in zit dan.
True, truequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ach de gehele dag heb je der lekkah uitgezienen nu ben je thuis dus who cares
Autistjequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nagellak dupen is oké, maar kleding en tassen mwehehe ik word er niet goed van
Sorry hoor, maar normaal praat je ook Nederlands tegen haar in de SC. En je typt, je praat niet. Typen gaat een stuk bewuster dan praten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Moet ik het nog even vertalen dan? het voelt altijd zo onnatuurlijk om tegen iemand tegen wie je anders niks anders doet dan fries lullen ineens in het nederlands te gaan aanspreken
Oh dat maakt niet uit hoor, maar ik ga ze dus niet mailen hiermeequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaaa, sorry! Had het wel gelezen, maar was het alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |