Open eens de activesquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik heb in mijn begintijd veel op R&P gezeten(ja ellendige tijd)
Daarna toen ik ging werken veel in dit topic en soms wat andere delen van het forum (PTA en sommige GC topics).
Toen heb ik heeeeeeeeeeel lang niet op Fok! gezeten...
Toen ben ik langzaam weer begonnen, beginnende met de TV series, PTA en af en toe wat GC... Uiteindlijk weer besloten om terug te keren naar het 3FM topic (waar ik erachter kwam dat Hans weg was![]()
...).
En nou hang ik hier gewoon weeren kijk zo af en toe op TV, PTA en GC (GC eigenlijk zelden, vandaag toevallig
)
Als ik het nu lees denk ik vaak: mensen, waar maken jullie je druk omquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk om rond te hangen daar! Af en toe kan ik m'n werk niet loslaten en ga ik daar ook de begeleider uithangen. Niet altijd even handig...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Open eens de activesMeestal zit ik daar wat te neuzen als ik me verveel.
Das altijd zo. En toch vind ik het heerlijk om er af en toe even m'n sores te droppen, omdat ik er verder niemand mee kan/wil lastigvallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik het nu lees denk ik vaak: mensen, waar maken jullie je druk om(ook als ik mijn oude shit teruglees hoor
) Prutser dat ik was... (ben
)
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef Markeerstift het volgende:
ik ben denk ik de enige op de wereld die walgt van dit nummer.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Das altijd zo. En toch vind ik het heerlijk om er af en toe even m'n sores te droppen, omdat ik er verder niemand mee kan/wil lastigvallen![]()
En je bent geen prutser, ik hou toch van je?!
Je zou er natuurlijk ook niets over kunnen zeggen ipv je eigen mening verdraaienquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ik
Deze daarentegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook te vaak gehoord, vind er ook geen klap aan. Maar in het kader van "hell, laten we het eens een keertje positief aanpakken in dit topic", zeg ik
Ach nee. Ik pas mij graag altijd en overal aan aan alles en iedereen. Daarnaast hou ik het hier graag zo gezellig mogelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zou er natuurlijk ook niets over kunnen zeggen ipv je eigen mening verdraaien
Die hoor ik dan weer niet, al kan ik het rete-irritant vinden als ik denk dat de ene plaat begint, terwijl het de andere is (bijv Under pressure en Ice ice baby)quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
I kom er net pas achter dat Cant Stop van de Red Hot Chilli Peppers dezelfde intro heeft als I don't wanna be van Gavin DeGraw
Ik had nooit zoveel met de 80's, maar daar kom ik steeds meer op terugquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mis een hoop geloof ik
Behalve Europe
Ik moet dan altijd aan Hans Teeuwen denken met z'n tirade over hoe kut de jaren '80 muziek is
Nostalgie heet datquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had nooit zoveel met de 80's, maar daar kom ik steeds meer op terug
Ik heb zelf ook meer met de 90's, dat was mijn uitgaanstijd. Heerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nostalgie heet dat
Gezien ons leeftijdsverschil is dat voor mij de '90s![]()
Alleen MJ en de (echte) hardrock uit de jaren 80 kan ik waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |