SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 9% gewijzigd door Patje1987 op 09-05-2012 12:18:43 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Je kraakt je e-bff nu ook net zo hard afquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doe mij maar feestjes met dit soort publiek, ipv die halfgare kaakschaatsers op kankerdroge beats (Vas dus).
[ afbeelding ]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kraakt je e-bff nu ook net zo hard af
Jij kan het hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.
Ze noemen mij tijgerbil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zeiden de chicks ook over m'n striae. Die van jou daarentegen..
Ah thanks, klinkt nieteens zo slechtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Dat is een sample van Lissie - Pursuit of happiness, dwc. In die Rocky track dus.
Vol met strontvliegen en littekens van tekenbeten?quote:
En dat is weer een cover van een Kid Cudi nummer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah thanks, klinkt nieteens zo slecht.
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vol met strontvliegen en littekens van tekenbeten?
Ik snap niet wat mensen aan hem diggen, ik vind 'm echt té corny. Beetje stoer lopen doen ook in een interview met z'n joint, wilt 'ie even bouncen op de muziek, stikt hij me toch een partijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En dat is weer een cover van een Kid Cudi nummer.
Oh wacht, ik las al die tijd verkeerd. Ik dacht dat je zei 'tijgerbril'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?
Nee had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de lapo van vorig topic niet gezien ofzeau.
Hoezo heeft hij nou weer een punt??!?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had ik niet gezienMaar hij heeft wel een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij nou weer een punt??!?!Omdat puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier onder een punt
.
Het is goed dat je nuanceert met deze onzin, anders zou ik tegen je ragen uit onbegrip tegen zulke onnozelheid.quote:
Hou jij geen feestjes in Jantjes en zit jij niet skaffa in de auto met je bavaria dan? He? He?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is goed dat je nuanceert met deze onzin, anders zou ik tegen je ragen uit onbegrip tegen zulke onnozelheid.
Ja zo is het wel erg makkelijk hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben minder keer in Jantjes geweest in totaal dan dat jij broodnuchtere dagen in je leven hebt gekend.
Gwn lkr biertjes in Jantjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben minder keer in Jantjes geweest in totaal dan dat jij broodnuchtere dagen in je leven hebt gekend.
Echt een vieze gore hoer die ik helemaal vol zou blaffen maar niet zou beffen / likken / tongenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor ranzige tijgers zie jij? Of gaat het over Oh Oh Tirol?
Nice, ik ga nu ook kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Awkward gesprek bij Loverboys met die 2 chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |