Volgende keer mag jij mijn kaartjes, ik ben toch al twee keer geweest. Op voorwaarde dat ík dan eindelijk eens kaartjes kan krijgen voor Antony & the Johnsonsquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Veel gayer kan het inderdaad niet..
Maar moet hij z'n tijd aan zo'n suffe dingen besteden? Laat 'm weer naar NL komen, en dat ik dan wél kaartjes voor z'n concert kan scoren! Op tijd!
Maar ik wil ook naar Antony!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef Doffy het volgende:
Volgende keer mag jij mijn kaartjes, ik ben toch al twee keer geweest. Op voorwaarde dat ík dan eindelijk eens kaartjes kan krijgen voor Antony & the Johnsons
Waar hoorde je dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook naar Antony!
Ik hoorde dat 'ie in het najaar weer komt.
Ik hoop het ook, en laat me weten als het echt zo is, want ik heb al twee keer naast kaartjes gegrepenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een vriend van me zei het. Of het ook waar is weet ik niet, maar ik hoop het maar..
Bron: Montreal Mirrorquote:My scene only called for three days of shooting. But I pretended that The Aviator was my music video and that Leonardo DiCaprio was just an annoying extra. That's the way I handle things sometimes."
Wat??? Waarom dan ook niet even een 'gewoon' optreden in een mooie zaal er achteraan knallen hier ergens in Nederland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Vectra het volgende:
Afgelopen maandag, 2 oktober was Rufus onderdeel van de Ready to wear show voor de lente/zomer 2007 van Viktor en Rolf. Uniek voor deze modeshow was o.a. dat er live muziek was, een zanger en een groot aantal dansers, waaronder 8 mannen die met elkaar dansten.
Tijdens deze 15 minuten durende show heeft Rufus o.a. Somewhere over the Rainbow, Little Sister, Paper Moon en Poses gezongen. Daarnaast heeft hij speciaal voor Viktor en Rolf een nummer geschreven voor hun nieuwe mannen-parfum Antidote.
De show was in het Louvre, maandagmiddag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef nein het volgende:
waar was die show dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |