Ik heb de mazzel tegen bijna inkoopsprijs aan CD's kan komen. Als je wilt stuur ik je alle (4) CD's van Rufus toe voor ¤ 60,-. Uiteraard nieuw en ongespeeld... Wil je helemaal compleet zijn, en de DVD "All I Want" ook willen, dan komt het op ¤ 78,50.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:47 schreef PekingDuck het volgende:
Overigens vind ik Rufus ook beter dan Martha. Iig zal ik, als ik weer eens wat geld over heb, beide cd's (Want One en Want Two) wel ergens bestellen. Ik wil ze toch wel erg graag hebben.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef BeRightBack het volgende:
Paradiso uitverkocht
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..],
,
.
Note to self: altijd meteen kaartjes kopen als je ergens graag naartoe wilt, Tom.
Copy note from Tomquote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Note to self: altijd meteen kaartjes kopen als je ergens graag naartoe wilt, Tom.
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Kom je daar nu pas achter?
Tom_Tom wat Dom_Domquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.
We hebben je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.
Ze is in ieder geval erg goed. Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Martha is interessanter ook hoor TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |