Ik ga zeker heenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:37 schreef Sammy3000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist gespot op de website van Paradiso:
RUFUS WAINWRIGHT
zaterdag 26 november 2005
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 juli
Hier ben ik heel erg blij mee...
DRIE KEER RADEN WAAR IK ZATERDDAGOCHTEND KAARTJES VOOR GA HALEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vorige keer kon je de avond zelf aan de kassa van Paradiso nog kaarten halen, dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:16 schreef BeRightBack het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een kaartje ga halen want ik wil hem wel een keer zien..
Ik had laatst die documentaire over hem gezien.
moet ik snel zijn voor kaarten?
Hmm, ik vond Martha eigenlijk een beetje behoudend soms. Wel mooie liedjes, maar ik kan niet echt zeggen dat veel ervan bleef hangen. Louden Wainwright III kan mij trouwens wel zeer bekoren. Laatst 'Career moves' aangeschaft. Leuke plaat!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de plaat van zuslief indrukwekkender dan Rufus' laatste.... maar dat is persoonlijk.
Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak hebquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef PekingDuck het volgende:
Ik heb al flink wat nummers van hem beluisterd (geweldig), maar ik kan nergens een cd krijgen
. Alleen bij de Music Store hier hebben ze er één, maar dat is dan net niet die 'Want One' en hij is ook 20 euro...
Volgens mij was het 'Poses'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |