abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 15:37:18 #76
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_28883521

Zojuist gespot op de website van Paradiso:

RUFUS WAINWRIGHT
zaterdag 26 november 2005
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 juli

Hier ben ik heel erg blij mee...
DRIE KEER RADEN WAAR IK ZATERDDAGOCHTEND KAARTJES VOOR GA HALEN!!!
pi_28883897
Ik ga ook weer. .
pi_28885219
WooooH! Die van april heb ik gemist (waarom???). Ik had mezelf beloofd om gewoon naar concerten te gaan en te genieten voor het te laat is. Je weet maar nooit wanneer ons landje weer wordt bezocht.
Na het lezen van de goede recensies ga ik zeker in November. 23 juli is komende zaterdag al.... hmm, ik hoop dat de Rabobank weer net zo snel is als gebruikelijk

Dan ga ik maar even doen alsof ik van het Hawksley Workman promotie-team ben. Op de een of andere manier vergelijk ik ze altijd met elkaar Muziek is wel even iets anders, maar net zo geniaal en wat een geweldige shows geeft die kerel! Crossing Border-optreden een paar jaar geleden in de schouwburg van Amsterdam was hemels.
  zondag 17 juli 2005 @ 21:28:42 #79
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_28891855
Hallelujah... geweldig nummer ('Hallelujah' dus he )
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:36:26 #80
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_28945967
quote:
Op zondag 17 juli 2005 15:37 schreef Sammy3000 het volgende:

Zojuist gespot op de website van Paradiso:

RUFUS WAINWRIGHT
zaterdag 26 november 2005
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 juli

Hier ben ik heel erg blij mee...
DRIE KEER RADEN WAAR IK ZATERDDAGOCHTEND KAARTJES VOOR GA HALEN!!!
Ik ga zeker heen
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:42:11 #81
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_29072398
Zag net dat Rufus op 25 november in Groningen in de Stadsschouwburg staat...
Jammer dat het zo ver weg is, want het lijkt me fantastisch om theatrale muziek als die van Rufus in een theater te zien. En de ssb van Groningen is natuurlijk helemaal mooi!
Misschien dat ik me nog bedenk.

Mijn kaartje voor Paradiso is in ieder geval binnen!

Heb er zin in!!!
pi_29072592
Rufus in Groningen? WTF? Cool!
pi_29074740
Ik zag ook staddschouwburg staan, dacht eerst dat het die van Amsterdam is (die is supermooi), maar helaas in Groningen, andere kant van de wereld. En Paradiso is iets goedkoper. Heb al 2 kaartjes gehaald, nu nog iemand ronselen om mee te gaan
pi_29075430
Oei......heb hem gezien in het voorprogramma van Keane. Toen dacht ik nog....goh...leuk. Later in april heb ik hem in Paradiso gezien....toen vond ik hem gelijk geniaal. Die stripact....fantastisch

Ook maar eens kaartjes fixen denk ik
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29086924
Ik denk dat ik ook maar een kaartje ga halen want ik wil hem wel een keer zien..
Ik had laatst die documentaire over hem gezien.
moet ik snel zijn voor kaarten?
pi_29087172
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:16 schreef BeRightBack het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een kaartje ga halen want ik wil hem wel een keer zien..
Ik had laatst die documentaire over hem gezien.
moet ik snel zijn voor kaarten?
De vorige keer kon je de avond zelf aan de kassa van Paradiso nog kaarten halen, dus dat denk ik niet.
pi_29091327
Nou, volgens mij is ie inmiddels al behoorlijk cult geworden in Nederland......in the US en Canada was dat al lang zo.....dus zou toch maar van te voren een kaartje fixen.
then when you're naked,
  maandag 25 juli 2005 @ 12:34:33 #88
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_29107985
Heb ook het idee dat de bekendheid van Rufus in de laatste maanden gegroeid is. Zijn cultstatus is inderdaad groeiende...
Zou niet durven te garanderen dat er nog kaarten aan de kassa te koop zijn.

Als je echt wilt gaan, zou ik niet te lang wachten...
pi_29118591
Zijn zus heeft ook een fijne plaat uit. Rufus doet nog wat achtergrondwerk op twee songs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29121598
En zijn vader.....en zijn moeder.....wat een familie.
then when you're naked,
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:09:23 #91
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_29142447
In november, dan zullen die kaartjes voorlopig nog wel te koop zijn gok ik...
Overal verstand van.
pi_29149219
Eerlijk gezegd vind ik de plaat van zuslief indrukwekkender dan Rufus' laatste.... maar dat is persoonlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29150971
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de plaat van zuslief indrukwekkender dan Rufus' laatste.... maar dat is persoonlijk.
Hmm, ik vond Martha eigenlijk een beetje behoudend soms. Wel mooie liedjes, maar ik kan niet echt zeggen dat veel ervan bleef hangen. Louden Wainwright III kan mij trouwens wel zeer bekoren. Laatst 'Career moves' aangeschaft. Leuke plaat!
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:06:41 #94
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_29167902
Vind Louden echt helemaal niets. Saai geneuzel...
Heb zuslief nog niet beluisterd, zal dat zeker nog gaan doen!

Van Rufus blijf ik "Want One" de allerbeste vinden. Met "Want Two" op een duidelijke tweede plaats...
pi_29169571
Ach, ik had Louden wel samen willen zien optreden met Dolf Janssen....maar helaas. Voor de rest ken ik zijn papa niet zo goed
then when you're naked,
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:41:57 #96
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_29170699
Ik heb al flink wat nummers van hem beluisterd (geweldig ), maar ik kan nergens een cd krijgen . Alleen bij de Music Store hier hebben ze er één, maar dat is dan net niet die 'Want One' en hij is ook 20 euro...
pi_29170707
Hmm, ik zie zelf ineens dat ik een onvergeeflijke fout heb gemaakt .

T.S.M.N.W.A.!

Snel het nummer maar weer eens beluisteren.

Loudon Wainwright III heeft in ieder geval veel charisma, waarom ik denk dat zijn live platen wellicht wat beter verteerbaar zijn dan zijn studio albums. De volgende link is daar wellicht een goede illustratie van:

http://www.kcrw.com/cgi-bin/db/kcrw.pl?show_code=mb&air_date=4/7/05&tmplt_type=show
pi_29170773
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef PekingDuck het volgende:
Ik heb al flink wat nummers van hem beluisterd (geweldig ), maar ik kan nergens een cd krijgen . Alleen bij de Music Store hier hebben ze er één, maar dat is dan net niet die 'Want One' en hij is ook 20 euro...
Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak heb .
pi_29175161
Ik vind Want One ook beter dan Want Two, maar bij Want Two zit wel een live DVD. Die schijnt echt geweldig te zijn.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:47:06 #100
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_29175992
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak heb .
Volgens mij was het 'Poses'.

Overigens vind ik Rufus ook beter dan Martha. Iig zal ik, als ik weer eens wat geld over heb, beide cd's (Want One en Want Two) wel ergens bestellen. Ik wil ze toch wel erg graag hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')