Haha, een typische nuchtere Nederlandse kwalificatiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
De docu van Uur van de Wolf was overigens in het geheel niet onaardig.
Poses en die laatste, Want Two.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat heb je allemaal gedownload?
ehehehe, ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
(...) Hmm, ik voel me een beetje het 'Wainwright promotieteam'. Ach, iemand moet het doen...
Misschien kan ik je in dat geval Antony & the Johnsons aanraden. Vriendje van Rufus, zingt ook mee op 'Old Whore's Diet', op Want Two. Net net een tikje meer 'gay' dan Rufus (!), maar veel ingetogener en -wat mij betreft- ook beter. Heb net het nieuwe album "I am a bird now" aangeschaft. Heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Gimmick het volgende:
Ik houd juist meer van 'uitgeklede' nummers. Hoewel een stijkertje of blazertje ook nooit weg is, als de basis maar een heel eenvoudig liedje is. Juist. Lekker vaag.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Somewhere Over The Rainbow op mp3.
Zou je mij daar ook blij mee willen maken....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Somewhere Over The Rainbow op mp3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |