abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50625157
Is het uiverkocht? Ik woon in Groningen, maar ik kan nu niet . Dus ik moet mijn kaartje verkopen helaas. Maar dat gaat nu dus wel lukken nu het uitverkocht is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:48:37 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_50625959
Ik wacht nog steeds (wellicht vergeefs) op een concert in Paradiso.
pi_50675960
Ik ook! Maar vrees dat dat niet meer te verwachten is. Het duurde te lang om Groningen uit te verkopen om nog een last-minute Paradiso-show toe te voegen...
Maar een mens mag blijven hopen, nietwaar??
pi_50676300
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Michiel72 het volgende:
Het duurde te lang om Groningen uit te verkopen om nog een last-minute Paradiso-show toe te voegen...
Ze hadden het beter andersom kunnen doen. Groningen raakt niet zo snel uitverkocht omdat het in Gróningen is, helemaal in het Noorden.
Hopelijk denken ze er de volgende keer aan dat men daar niet zo gauw naar toe reist.
pi_50681754
Lullig voor Groningen, maar het is voor de meeste mensen echt een tering eind weg. In ons land kennen we de cultuur niet om uren te rijden en een hotel te pakken als er iets te doen is. Voor Amerika is dat heel normaal...
Vind het echt heel jammer dat Mojo dat niet beseft. Als iemand maar één concert geeft, programmeer je dat niet in Groningen.
En het is een gemiste kans, omdat Rufus gewoon thuishoort in Paradiso. Zijn concerten daar zijn altijd heel bijzonder...
pi_50682917
Maar er is 5days off in amsterdam tijdens dat hij hier is, maarja dan gaat die toch naar utrecht ofzo.
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:17:58 #282
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_50683321
Ach, en anders komt hij vast nog wel een keer hier.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:14:04 #283
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_50744600
Zijn nieuwe video: Rules and Regulations...

Die onderbroek!
pi_50819955
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Michiel72 het volgende:
Lullig voor Groningen, maar het is voor de meeste mensen echt een tering eind weg. In ons land kennen we de cultuur niet om uren te rijden en een hotel te pakken als er iets te doen is. Voor Amerika is dat heel normaal...
Vind het echt heel jammer dat Mojo dat niet beseft. Als iemand maar één concert geeft, programmeer je dat niet in Groningen.
En het is een gemiste kans, omdat Rufus gewoon thuishoort in Paradiso. Zijn concerten daar zijn altijd heel bijzonder...
Ze zijn overal bijzonder
pi_50827097
Ze zijn overal bijzonder, dat kopt.
Maar Paradiso heeft wel iets extra's, als je het mij vraagt.

Hoewel ik ook erg jaloers op jou ben, dat je 'm in Old Vic Theatre gezien hebt, wat zou ik daar graag bij geweest zijn..!
pi_50830628
Zie overigens net een nieuw bericht op de site van Rufus. In oktober zal hij nog eens in de UK touren:

October 2007
13th Gateshead, The Sage
14th Glasgow, Clyde Auditorium
17th, Liverpool, Philharmonic Hall
18th, Manchester, Apollo
19th, Sheffield, City Hall
21st, Cambridge, Corn Exchange
22nd, Cardiff, Millenium Centre
25th, Birmingham, Symphony Hall
27th, Harrogate, International Centre
30th, London, Hammersmith Apollo

Hopelijk komt hij ook aan het vasteland om op te treden (Paradiso??)!
pi_50830714
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:19 schreef Michiel72 het volgende:
Zie overigens net een nieuw bericht op de site van Rufus. In oktober zal hij nog eens in de UK touren:

October 2007
13th Gateshead, The Sage
14th Glasgow, Clyde Auditorium
17th, Liverpool, Philharmonic Hall
18th, Manchester, Apollo
19th, Sheffield, City Hall
21st, Cambridge, Corn Exchange
22nd, Cardiff, Millenium Centre
25th, Birmingham, Symphony Hall
27th, Harrogate, International Centre
30th, London, Hammersmith Apollo

Hopelijk komt hij ook aan het vasteland om op te treden (Paradiso??)!
Ik hoop het, ik baal echt van zo'n concert in Groningen, ik bedoel, kom op, Groningen.
pi_50834929
Geweldige singer/songwriter, ik mag hem gelukkig donderdag voor de 3e maal aanschouwen, ditmaal in de tent op werchter. Nieuwe cd vind ik weer erg goed
pi_50836963
Laat wel even weten hoe het was in Werchter..!
Ik heb ook erg veel zin in volgende week..!

[ Bericht 19% gewijzigd door Michiel72 op 26-06-2007 09:46:49 ]
pi_50853479
Hammersmith? Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Excellent!

*gaat kaartjes boeken*
pi_50857223
Ben er een paar keer in Hammersmith Apollo geweest, de zaal is wel aan de grote kant, vind je niet??
pi_50897737
Even wat anders...

Zijn er Rufus-verzamelaars onder ons?
Ik ben namelijk bezig om mijn collectie losse tracks uit te breiden... Tracks van soundtracks, bonustracks, dat soort dingen.
Wellicht kunnen we elkaar helpen? Er is veel niet meer te koop, dus de zoektocht is lastig!
Heb al het een en ander, maar mis zeker zoveel.
pi_50899002
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Michiel72 het volgende:
Wat een onzin, dus mensen in het Noorden mogen wel dat teringeind reizen voor elk groot concert maar andersom lui uit de grote steden niet?
pi_50899280
Neuh, is geen onzin. Als iemand éénmalig een concert geeft, programmer je dat niet in een uithoek van het land. Dat doe je centraal.
Ik woon ook niet in de randstad, ben ook een provinciaaltje. Daar ligt het dus niet aan.

Maar Utrecht of Amsterdam is centraal gelegen en daar kan iedereen (van noord en zuid) naar toe gaan. Als je meer shows wilt boeken, dan ga je "de provincie" in. Dan is De Oosterpoort, 013 of De Effenaar natuurlijk een prima locatie.
pi_50901159
Michiel, ik heb een enorme lading live spul, demo's en B-kantjes. Ik zal een dezer dagen een lijst posten.

Apollo is voor Londense begrippen niet echt groot hoor. Er zijn fijnere plekken, maar it'll do. Ik heb erg fijne concerten daar gezien. Rufus is hier een stuk populairder dan in in Nederland, dus zaaltje qua Paradiso grootte is hier niet meer te doen, dus dan is de Apollo een goed alternatief. Beter dan Wembley of Brixton Academy (al woon ik daar dichtbij).
pi_50923001
Als je wilt delen, maak je deze jongen hééél blij!!!
Wellicht handiger om een mailtje te sturen..?
Je kunt me bereiken op meelmichiel*xs4all*nl
pi_50939214
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Michiel72 het volgende:
Neuh, is geen onzin. Als iemand éénmalig een concert geeft, programmer je dat niet in een uithoek van het land. Dat doe je centraal.
Ik woon ook niet in de randstad, ben ook een provinciaaltje. Daar ligt het dus niet aan.

Maar Utrecht of Amsterdam is centraal gelegen en daar kan iedereen (van noord en zuid) naar toe gaan. Als je meer shows wilt boeken, dan ga je "de provincie" in. Dan is De Oosterpoort, 013 of De Effenaar natuurlijk een prima locatie.
Je bent er nu wel van verzekerd dat de echte fans er zijn, mensen die het er voor over hebben om te reizen om hun idool te zien.
Mensen in het zuiden kunnen em in Belgie zien en mensen in het Westen moeten nu een keer een tyfuseind rijden, vind het niet onredelijk ofzo.
pi_50939334
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Riches het volgende:

[..]

Je bent er nu wel van verzekerd dat de echte fans er zijn, mensen die het er voor over hebben om te reizen om hun idool te zien.
Mensen in het zuiden kunnen em in Belgie zien en mensen in het Westen moeten nu een keer een tyfuseind rijden, vind het niet onredelijk ofzo.
Die anti-Westen reacties zijn een beetje belachelijk aangezien dat niet het punt is. Het gaat erom dat hij beter ergens centraal kan zitten, want het is maar 1 concert en dit is gewoon een belachelijk verre plaats voor veel Nederlanders.
pi_50940489
Precies, het gaat me erom dat het éénmalig is. Heb niets tegen Groningen. Leuke stad, maar wel een eind weg (ik woon in Den Bosch). Da's jammer.
Maar het is niet anders, we hebben het er mee te doen. Nog een goede week en dan zullen we weten of het het allemaal waard is geweest (maar het antwoord weten we al, toch?)
pi_50941045
Laat ik dit topic dan maar even volmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')