Mee ensch. Maar voeg daar ook maar Going to a Town aan toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was op het begin niet zo'n fan van Release The Stars, maar hoe vaker ik 'm hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Hij staat nu ongeveer op gelijke voet met Want Two, denk ik. Een beter album dan Want One zal hij waarschijnlijk nooit meer maken.
Favoriete nummers zijn Do I Disappoint You, Nobody's Off The Hook, Between My Legs, Slideshow en Release The Stars.
Je moet wel de goede Want Two, met de DVD, kopen. Want die DVD is heel tof.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:15 schreef MadGuy het volgende:
Mee ensch. Maar voeg daar ook maar Going to a Town aan toe.
Hm, wel leuk dat die onder mijn huid is gekropen hoor, maar nu moet ik van mezelf al zijn albums gaan kopen, 56 euro hatsjee.
De versie van Want Two bevat inderdaad de dvd. All I Want valt ook mee qua prijs, maar ik denk dat ik het toch gefaseerd ga doen. Al dat geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet wel de goede Want Two, met de DVD, kopen. Want die DVD is heel tof.
En de All I Want documentaire.
Hmm, ja.. 22:30 gaat de laatste. Gelukkig kun je ook goed uitgaan in Groningen, en de eerste trein gaat al om 5:20quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:40 schreef lushfemke het volgende:
Probleem is dat de laatste trein vanuit Groningen richting het zuiden om een uur of 10 gaat, of zo.
Mooie uitvoering van Going to a Townquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wufus Wainwight en Jonathan Woss zouden samen een opera moeten zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |