Dan is de huisbaas dus ook gebaat bij het feit dat deze nozem verdwijnt uit zijn etablissement.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:31 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Het gaat veel verder dan 'meebetalen en accepteren'
In R'dam bijv. gaat de toko gewoon dicht als DS+V erachter komt (= teveel mensen op 1 kamer + boete huisbaas)
Wettelijk gezien is dat gewoon niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:29 schreef JeMoeder het volgende:
Als je ergens post ontvangt dan ben je er ook woonachtig in mijn ogen.
Daar zou ik ook moeite mee hebben.quote:Het zichzelf binnenlaten met zijn vrienden erbij is te achterlijk voor woorden trouwens...
Zolang deze persoon blijft volhouden dat hij niet woonachtig is op het adres van TS, gewoon de post weer naar buiten mieteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is dat gewoon niet zo.
Er zijn hordes mensen die ergens hun post ontvangen, maar daar niet wonen.
Hordes mensen ook die ergens ingeschreven staan en daar niet wonen.
Wat bepaalt of je ergens woont, is hoe vaak je ergens bent en wat je daar doet.
[..]
Daar zou ik ook moeite mee hebben.
Retour afzender, 'geadresseerde onbekend'. Of ritueel verbranden voor zijn ogen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zolang deze persoon blijft volhouden dat hij niet woonachtig is op het adres van TS, gewoon de post weer naar buiten mieteren.
^^ Dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Retour afzender, 'geadresseerde onbekend'.
^^ Daar staat max. 4 jaar cel op en een flinke boete...quote:Of ritueel verbranden voor zijn ogen.
Zo, zulke toegewijde huisbazen zie je niet meer tegenwoordig. Misschien wel een bedankje in de vorm van een sixpack speciaalbier waard?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:01 schreef stephano_mc het volgende:
Misschien is het wel leuk om te melden hoe dit is afgelopen:
Ik denk zo'n twee weken nadat ik dit gepost heb, is de huisbaas begonnen met een week lang iedere ochtend posten of die gast aanwezig was of niet
Dat is misschien een beetje overdreven of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:59 schreef stephano_mc het volgende:
Your welcome![]()
En ik zal eens kijken met m'n huisgenoten of we de huisbaas wat aan kunnen bieden
Zullen het wel stil doen, andres is het misschien wat lullig voor de persoon in kwestie
de huisbaas heeft een week lang voor het huis staan posten.. Daar mag hij best een blijk van waardering voor krijgen (vind ik)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:04 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje overdreven of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |