Ja zo ongeveer...quote:
No life FTW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer...![]()
btw, ik start bf3 weer eens ff op, kijk op de leaderboards...
Koning Stoma: Play time: 23d 2h 30m..
![]()
![]()
![]()
En die dagen van 6+ uur dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
Is trouwens 3 uur per dag. Dat valt wel mee voor een half jaar thuis zitten
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer...![]()
btw, ik start bf3 weer eens ff op, kijk op de leaderboards...
Koning Stoma: Play time: 23d 2h 30m..
![]()
![]()
![]()
Niet binnen paar maanden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?
Volgens mij zit ik met mw2 idd in de buurt.. 21 dagen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Is MW2/BO niet net zo hard gegaan bij een hoop van ons?
Zeker niet bij de release, want toen kraakte ie 'm nog af.quote:
een week na de mw3 dacht ikquote:
De beta héquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker niet bij de release, want toen kraakte ie 'm nog af.
Shirley.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
een week na de mw3 dacht ik
[..]
De beta hé![]()
ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
We verwachten elke dag een nieuw verhaal.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
We verwachten elke dag een nieuw verhaal.
andersom toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
1 bier = 2 bruine boterhammen met oude kaas
haha ja, iets in de trant vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zal je het toch al doen.
En dan nog een edit erachter aan: Heb net de hoorn in mn kontje gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja, iets in de trant van
ja ik ben super zat, maar heb net een eekhoorn gepijpt
dat jullie het ff weten
Is lulkoek inderdaad:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog, als je het een beetje goed doet zuip je gewoon 1000-1500 kcal op een avond en dan ook nog een kapsalon erachteraan die je niet meer verbrandt. Eigenlijk nooit bij stilgestaan![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan nog een edit erachter aan: Heb net de hoorn in mn kontje gehad.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is lulkoek inderdaad:Dat is dus waarom je eigenlijk nooit honger hebt, maar je toch maar een kapsalon gaat halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog, als je het een beetje goed doet zuip je gewoon 1000-1500 kcal op een avond en dan ook nog een kapsalon erachteraan die je niet meer verbrandt. Eigenlijk nooit bij stilgestaanYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Als jij dat denkt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zou je het toch al doen.
Hoorn des overvloeds, komen nog munten uit ook.quote:
i know u want itquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoorn des overvloeds, komen nog munten uit ook.
quote:
haha zelfde zegt tamara tegen mij over jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Van jou vind ik het prima, maar pringles die altijd maar loopt te zeiken en ondertussen zichzelf niet eens wil laten zien, maar wel op andermans facebook zit te loeren.![]()
Ja want Tams heeft mij nog nooit gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha zelfde zegt tamara tegen mij over jou
it's a gift i guess
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Van jou vind ik het prima, maar pringles die altijd maar loopt te zeiken en ondertussen zichzelf niet eens wil laten zien, maar wel op andermans facebook zit te loeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |