Moet je eigenlijk ook met minimaal 3 man spelen anders zuigt (BF3 iig) het keihard..quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En tijd geleden kon ik uren cod of bf spelen.
Nu als het 1 potje niet gaat. bammm xbox uit.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook met minimaal 3 man spelen anders zuigt (BF3 iig) het keihard..
XBLA volgens mijquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:21 schreef Cliffy het volgende:
Is die CS:GO eigenlijk een volwaardige titel of word dat een XBLA game?
Daar is xbox.com voorquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso is gamen in je eentje niks meer aan.
Heb soms ff niks te doen, zet xbox aan, kijk wie er online is, niemand boeiends.
Xbox uit.
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso is gamen in je eentje niks meer aan.
Heb soms ff niks te doen, zet xbox aan, kijk wie er online is, niemand boeiends.
Xbox uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.
Die doet toch alleen maar bf3.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn man GMTA. Dus je wilt zeggen dat Stoma niet boeiend is he? Dies altijd online.
Voordat ik op die site ben ingelogd, geladen is en alles kan ik 10 keer me xbox aan en uitzetten. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maar die site is altijd zo kk langzaam.quote:
Zo achterlijk veel MW2 gespeeld als ik er nu over nadenk. Van november 2009 tot oktober 2010 iedere doordeweekse avond en zondag non-stopquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die doet toch alleen maar bf3.
[..]
Voordat ik op die site ben ingelogd, geladen is en alles kan ik 10 keer me xbox aan en uitzetten. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maar die site is altijd zo kk langzaam.
Die shit was aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo achterlijk veel MW2 gespeeld als ik er nu over nadenk. Van november 2009 tot oktober 2010 iedere doordeweekse avond en zondag non-stop
No thanks, vond hem echt niet boeiendquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Cliffy het volgende:
Ik stel voor dat we met z'n allen awesomenauts gaan spelen
Zjozz op xbl, hier beetje blijven hangen door bf3quote:
Maar wel Tour de France spelen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No thanks, vond hem echt niet boeiend
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zjozz op xbl, hier beetje blijven hangen door bf3
[..]
Maar wel Tour de France spelen?
Faalquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?
Heb al ongeveer 2 maanden geen bf meer gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent toch ook van de BF3?
[..]
Die shit was aan.
Kom boosten dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb al ongeveer 2 maanden geen bf meer gedaan.
Toen die patch kwam heb ik het weer gedaan maar was meer shit bijgekomen als dat er verholpen was. En toen terug gegaan naar mw3, mja dat is nu weer niet echt boeiend meer.
Die gast.quote:
Eindhovuh jonguhquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat weete ik, wie benne gij eckte? Komme gij ook ui t zuiden?
Heb jij geen Google?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt ghost recon uit eigenlijk? want misschien is dat ook wel wat..
En the darkness II !!!!
Ghost recon later deze maand dacht ik, Darkness 2 is al lang uit manquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt ghost recon uit eigenlijk? want misschien is dat ook wel wat..
En the darkness II !!!!
ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, lelijke stad. Maar wel leuke stad
Zo bedoelde ik het jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee man, lelijke stad. Maar wel leuke stad
Jawel, maar ben ondertussen PVA aan het typen en me spullen aan het inpakken voor wark en me eten voor vanacht vast klaar makenquote:
Die shit is awesome ja. Mickey Rourke.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
[ [url=http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/films/11336_xarlej-dyevidson-i-kovboj-malboro_or_harley_1024x768_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
leuke film dit
Oeps... misschien snel oppikken dan! vond deel 1 wel erg tof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ghost recon later deze maand dacht ik, Darkness 2 is al lang uit man
Deel 2 is wel heel anders he, is ineens cell-shaded.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oeps... misschien snel oppikken dan! vond deel 1 wel erg tof.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 2 is wel heel anders he, is ineens cell-shaded.
Vond de demo wel ok, maar het lijkt nauwelijks op het toffe eerste deel
Ja + een leven zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:43 schreef Fsmxi het volgende:
Heb zelf gister Portal 2 gekocht, dit jaar komt eerste SC2 uitbreiding uit. Dat, EU III en LoL en ik heb zat te doen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |