Aight word tijd dat je weer eens zweepslagen krijgt met FIFA boyquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja leef nog, al heb ik hier vrij crappy internet atm. Kijk wel wanneer het weer een beetje werkt
Van je vriendin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik twijfel hard of ik er aan ga beginnen of niet.
Maar waarschijnlijk krijg ik hem toch wel weer
quote:Rockstar is druk bezig met Grand Theft Auto V oftewel GTA 5. Maar daarnaast zou Rockstar met nog een game bezig zijn, namenlijk het vervolg van de Red Dead-serie. De laatste game in deze serie was Red Dead Redemption.
Iemand van Rockstar heeft vermeld dat de developers op de achtegrond al bezig zijn aan een vervolg van Red Dead Redemption, welke Red Dead Rebellion zou gaan heten. Verder is er nog helemaal niks bekend over de game.
Nee, omdat het gewoon saai isquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen haten op HALO omdat het uitgemolken wordt.
Neger wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik nooit snap.
Maar GTA FIFA etc zijn ook games die gewoon steeds hetzelfde brengen.
Don't get me wrong, ik vind GTA en FIFA wel dope. Maar GTA mag wel een keer met iets nieuws komen.... de game verveeld me te snel.
ODST was ook een typische uitmelk game.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik nooit snap.
Maar GTA FIFA etc zijn ook games die gewoon steeds hetzelfde brengen.
Don't get me wrong, ik vind GTA en FIFA wel dope. Maar GTA mag wel een keer met iets nieuws komen.... de game verveeld me te snel.
Ja sorry, GTA4 heb ik na 3 weken weer weggedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neger wat?
GTA komt eens in 3/4 soms zelfs 5 jaar uit.
En het gaat hier om RDR.
Die was zo saai he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ODST was ook een typische uitmelk game.
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja sorry, GTA4 heb ik na 3 weken weer weggedaan.
Red dead redemption vond ik heel mooi en alles, maar de missie's waren net zo saai en eentonig als GTA...
Die heb ik niet eens gespeeld volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ODST was ook een typische uitmelk game.
Midnight club is gewoon ronduit kutquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.
Haten op iets wat Rockstar maakt.
Rijd naar A, pik wat op. Rij naar B schiet wat shit overhoop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan ligt het eerder aan jou, en zal het jou soort games niet zijn.
Haten op iets wat Rockstar maakt.
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Rijd naar A, pik wat op. Rij naar B schiet wat shit overhoop.
Dit zijn 50% en meer van de missie's bij beide games.
De sandbox in de game is nice, maar ze moeten wat aan de diversiteit van de missie's doen.
Nu is het als bij de belastingdienst op bezoek gaan, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Er stond eerst iets anders he?quote:
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moetquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.
COD -> chopper stort neer = reddingsmissies 105292 keer.
HALO -> verjaag de vijand, red de mens 29223 keer.
etc etc etc
[..]
Eerst nieuw geld toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neh, open beta draaide maar mwah bij mij, dus eerst ooit een nieuwe pc
Ach ik heb me gewoon zeker vermaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moet
Hoezo? Meer dan genoeg random events om te doen hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar aangezien er bij shooters meer actie plaats vind dan het op een rug van een paard zitten, en je niet lange stukken barre vlakte door moet
Klopt, stond eerst Midtown Madness. Ik vergiste me in de naam, maar bedoelde midnight clubquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee. Dat is bij elke game wel zo.
COD -> chopper stort neer = reddingsmissies 105292 keer.
HALO -> verjaag de vijand, red de mens 29223 keer.
etc etc etc
[..]
Er stond eerst iets anders he?![]()
Nja die laatste werd op laatst te moeilijk toen ben ik gekapt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neh, open beta draaide maar mwah bij mij, dus eerst ooit een nieuwe pc
Die planten ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Meer dan genoeg random events om te doen hoorHet enige echt niet boeiende was het verzamelen van al die planten
Homefront 2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens er komt de komende tijd niet veel boeiends uit of mis ik iets?
Pas richting het einde van het jaar:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Diablo 3quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Jongen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:09 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA13
Black Ops 2
AC 3
En dat is het??
Is uitgesteld tot volgend jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Diablo 3
CS:GO
Bioshock Infinite
Transformers
Halo
vraag me alleen niet in welke maand
Ja Max payne 3, die haal ik gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jongen!
Max Payne 3
Hitman: Absolution
Counter-Strike: GO
Far Cry 3
Borderlands 2
Wil je mijn Borderlands overnemen? Teun zoekt nog een speelmaatjequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja Max payne 3, die haal ik gewoon omdat het kan.
CS, weet nog niet wat ik daar van moet denken.
Far Cry 3, alleen die map editor is leuk
Borderlands.. nooit gespeeld.
Nou nee dankje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil je mijn Borderlands overnemen? Teun zoekt nog een speelmaatje
Tlu det.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou nee dankje.
Ik verveel me dan wel de laatste tijd op de xbox aangezien alles saai lijkt te zijn geworden.
Precies hetzelfde. Shit is saai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En tijd geleden kon ik uren cod of bf spelen.
Nu als het 1 potje niet gaat. bammm xbox uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |