Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:45 schreef tliciouz het volgende:
Dankzij dat weer vroeg wakker geworden, dus richting de sportschool. Goedemorgen!
ADIEU MATHAFACKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:45 schreef tliciouz het volgende:
Dankzij dat weer vroeg wakker geworden, dus richting de sportschool. Goedemorgen!
Hihi hoiiiiquote:
Je hebt toch een PC?!?!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik vandaag stiekem eens minecraft ga uitproberen. Misschien dat ik dan eindelijk snap waarom mensen het boeiend blijken te vinden
Nouja, als er een trial van is tenminste
Minecraftquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik vandaag stiekem eens minecraft ga uitproberen. Misschien dat ik dan eindelijk snap waarom mensen het boeiend blijken te vinden
Nouja, als er een trial van is tenminste
Hoe heb je dat Pringles plaatje erin gekregen? Dat kon ik nergens vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan heb voor mij zo een skere gemaakt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan Nick en Gwen denken
ich weiss, al is nederlands ook wel vetquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Moet je google translate wel eerste op Duits -> Nederlands zetten
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm like a bird, i only fly awaaaaayyyyy.
Ja leef nog, al heb ik hier vrij crappy internet atm. Kijk wel wanneer het weer een beetje werktquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leeft nick nog of is hij non stop aan het craften?
Die trailer is wel echt vet. De soundfx dan. :pquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er hier aan de Diablo III dan?!?!
Ik gok Fs en Natte Bobquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik misschien, eerst even mijn computer upgraden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |