Maar je geeft zelf toch ook aan dat je niet heel veel wisselende contacten hebt, dus hoezo zou het voor jou wel een probleem zijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef Skv het volgende:
Ik heb sinds het uit is gegaan 2,5 maand geleden met 3 verschillende vrouwen in bed gelegen.
Een keer seks gehad met exlief, maar die had toen nog niemand tussendoor gehad dus dat levert geen probleem op. Een keer met condoom, dus dat zal ook wel goed zijn gegaan. En een keer niet ver genoeg doorgezet dat ik wat kan oplopen. Behalve als ze een verborgen koortslip heeft die oversloeg ofzo.
Is het nog steeds met wattenstaafjes overigens, zo'n test?
QFTquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef Crutch het volgende:
Godsklerejezus heej, gebruik gewoon een condoom en als je dan toch te dronken was met je harses hou het dan gewoon in de gaten.
Je zou het dan misschien beter bij een hand job kunnen houden!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef Crutch het volgende:
Godsklerejezus heej, gebruik gewoon een condoom en als je dan toch te dronken was met je harses hou het dan gewoon in de gaten.
Je zegt toch nog steeds niet of je onveilige orale seks hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:27 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hoor! Loop je 3 pagina's lang te zeiken over iets wat jij niet doet en dus niets over kan zeggen verder. Godverdomme zeg
Neen. Gaat je verder ook geen flikker aan, maar goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zegt toch nog steeds niet of je onveilige orale seks hebt
Maar wel hier komen oordelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen. Gaat je verder ook geen flikker aan, maar goed.
Ja dus, is de binnenkant van je wang schraal?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf oordeel ik?!quote:
Ik zeg toch neen, godverdomme.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus, is de binnenkant van je wang schraal?
Zeg dat dan gewoon huilerd, het ging ons erom dat als je bij losse contacten onveilige orale seks hebt, je een goede reden zou hebben om wél jezelf zo vaak te laten testen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zegt toch nog steeds niet of je onveilige orale seks hebt
plakje rosbief dr voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.
Beflapjes ofzo? Damn.![]()
Ik zou er spontaan een slappe van krijgen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.
Of gewoon niet beffen, hé krukkemans, is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |