Ik heb geen nagels, ik bijt nagels. Ik heb handschoenen aan gehad en zelfs dan had ik nog schrammen. Als ik een slaap val dan ligt mijn vriendin altijd half op me, en valt in slaap meestal half op mijn arm zodat ik me niet kan bewegenquote:
Geen idee, zou iemand toch ooit eens wakker van moeten zijn geworden. Maar ik ga vanavond in ieder geval eens een camera op mijn kamer plaatsen en zien wat ik doe in de nacht.quote:
Ik draag geen shirt in bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef IkWilbert het volgende:
Komt van je shirt wat je aanhebt en het draaien in bed.
Grappig is, dat zegt iemand in mijn omgeving ook. Ik geloof daar totaal niet in, ben heel nuchter. Maar toen ik dat tegen de dokter zei toen hij geen antwoord had was zijn reactie "tja kan geen kwaam om eens iemand te komen laten kijken"quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Grappig is, dat zegt iemand in mijn omgeving ook. Ik geloof daar totaal niet in, ben heel nuchter. Maar toen ik dat tegen de dokter zei toen hij geen antwoord had was zijn reactie "tja kan geen kwaam om eens iemand te komen laten kijken"
nee het komt van je onderlakenquote:
Al op zoek naar een andere huisarts?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Grappig is, dat zegt iemand in mijn omgeving ook. Ik geloof daar totaal niet in, ben heel nuchter. Maar toen ik dat tegen de dokter zei toen hij geen antwoord had was zijn reactie "tja kan geen kwaam om eens iemand te komen laten kijken"
Nee lijkt het helemaal niet op. dat is striae. dit zijn echt krassen op de huid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij is dat gewoon doordat je je omdraait in je slaap, lijkt een beetje hier op: http://en.wikipedia.org/wiki/Stretch_marks
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef Gijsch het volgende:
Bedbug-variant. https://www.google.com/se(...)OoT8GeJbCL4gSgh6WnCQ
Onderschat vrouwen niet..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, inclusief me exen, spelen onder een hoedje
En mij blijft het verbazen dat mensen verbaasd zijn over schrammen op hun lichaam die ze tijdens hun slaap veroorzaken en er dan zelfs nog voor naar de dokter gaan...quote:
En dat de dokter dan aanraadt om eens iemand naar de geesten te laten komen kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En mij blijft het verbazen dat mensen verbaasd zijn over schrammen op hun lichaam die ze tijdens hun slaap veroorzaken en er dan zelfs nog voor naar de dokter gaan...
Als je zoveel hebt veranderd aan je kamer en zelfs met handschoenen hebt geslapen om te zorgen dat je geen schrammen KAN veroorzaken, dan ga je toch na denken over wat het anders zou kunnen zijn..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En mij blijft het verbazen dat mensen verbaasd zijn over schrammen op hun lichaam die ze tijdens hun slaap veroorzaken en er dan zelfs nog voor naar de dokter gaan...
Heb ik al gedaan, werkt niet blijven komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:21 schreef deadly_kiss het volgende:
Slaap eens een week met handschoenen aan.
yep, en mijn vorige vriendin, en de vriendin daarvoor, mijn opblaaspop toen ik single was voor een ruime tijd nietquote:
Zoals? En waarom zou je geen schrammen kunnen veroorzaken met handschoenen aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
Als je zoveel hebt veranderd aan je kamer en zelfs met handschoenen hebt geslapen om te zorgen dat je geen schrammen KAN veroorzaken, dan ga je toch na denken over wat het anders zou kunnen zijn..
Jeukt totaal niet, pijn doet het wel, maar dat doet elke schram. Is niet veel pijn gewoon een branderig gevoel soms.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:27 schreef Feeeeble het volgende:
Misschien is het zoiets?![]()
Jeukt het? En doet het pijn?
Wat heeft de vorm er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef ChiddyBang het volgende:
Zo ja.. bij de vorm van je krassen ga ik ook rare dingen denken
Als je nu gewoon lichtjes iets wat een beetje scherp is over je huid haalt, krijg je dan ook zo´n kras?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jeukt totaal niet, pijn doet het wel, maar dat doet elke schram. Is niet veel pijn gewoon een branderig gevoel soms.
Jouw huisspook houdt niet van op vakantie gaan, dan krijgt hij heimwee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ow en ben paar weken geleden op vakantie geweest, daar geen enkele morgen dat ik wakker werd schrammen op mijn lichaam. Als ik ergens anders slaap heb ik er geen last van.
Yep, eerst thuis bij mijn ouders toen ik nog thuis woonde, daarna toen ik op mijn eigen ben gaan wonen ook, maar woon zo'n 500 meter van mijn ouders af.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ow en ben paar weken geleden op vakantie geweest, daar geen enkele morgen dat ik wakker werd schrammen op mijn lichaam. Als ik ergens anders slaap heb ik er geen last van.
Vreemdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Yep, eerst thuis bij mijn ouders toen ik nog thuis woonde, daarna toen ik op mijn eigen ben gaan wonen ook, maar woon zo'n 500 meter van mijn ouders af.
Nope, al geprobeerd. Ook als ik gewoon met mijn nagels (wat ik dus niet heb) als een gek over mijn huid ga dan heb ik nog geen krassen. Dat heb ik vanmorgen ook aan de dokter laten zien. Ik kan een minuut lang als een gek over mijn arm krabben en dan is mijn arm wel rood, dat trekt na 10 minuten of zo weg maar geen schram. Omdat ik geen nagels heb, ik bijt helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:51 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Als je nu gewoon lichtjes iets wat een beetje scherp is over je huid haalt, krijg je dan ook zo´n kras?
Dat vroeg de dokter ook al, ik kan me niet herinneren als ik rare dromen heb. Tja heb wel eens een nachtmerrie maar dat is het ook wel, ik val eigenlijk snel in slaap en word in de morgen gewoon wakker. Ik slaap ook niet onrustig naar mijn weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef ChiddyBang het volgende:
Kruisjes, verschillende soorten letters, apart.
Ook rare dromen toevallig TS?
Hahah en die camera die je gaat aanzetten 's nachts.. ik krijg gelijk beelden van Paranormal Activity in me hoofd.
Nogmaals, wat heeft die vorm ermee te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef ChiddyBang het volgende:
Kruisjes, verschillende soorten letters, apart.
Ook rare dromen toevallig TS?
Hahah en die camera die je gaat aanzetten 's nachts.. ik krijg gelijk beelden van Paranormal Activity in me hoofd.
En als je een tijd in je bed ligt zonder te slapen, gebeurt er dan iets?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nope, al geprobeerd. Ook als ik gewoon met mijn nagels (wat ik dus niet heb) als een gek over mijn huid ga dan heb ik nog geen krassen. Dat heb ik vanmorgen ook aan de dokter laten zien. Ik kan een minuut lang als een gek over mijn arm krabben en dan is mijn arm wel rood, dat trekt na 10 minuten of zo weg maar geen schram. Omdat ik geen nagels heb, ik bijt helaas
Niet dat ik weet, ik merk het eigenlijk pas in de morgen als ik wakker word, als ik dan opsta voel ik het meestal gelijk branden, als ik het niet gelijk voel branden merk ik het onder de douche of ik zie het in de spiegel (gezicht weer onder de krassen)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En als je een tijd in je bed ligt zonder te slapen, gebeurt er dan iets?
Slaap je nu in hetzelfde bed (matras en alles) als toen bij je ouders?
als ik handschoenen draag kan ik mezelf niet goed krassen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
O ja, die TS van dat topic die schrammen had op plekken 'waar men niet bij kan', dacht inderdaad aan geesten.
[..]
Zoals? En waarom zou je geen schrammen kunnen veroorzaken met handschoenen aan?
Wat raar! Heb je weleens op je bank geslapen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik merk het eigenlijk pas in de morgen als ik wakker word, als ik dan opsta voel ik het meestal gelijk branden, als ik het niet gelijk voel branden merk ik het onder de douche of ik zie het in de spiegel (gezicht weer onder de krassen)
Nee ik heb een ander bed inmiddels, heb 6 jaar in bed 1 geslapen, het bed bij mijn ouders, en nu heb ik bed 2 al 5 jaar, dat is het bed bij mij thuis. Tevens matras is ook anders, compleet nieuw matras was dat bij aanschaf, dekbedden en overtrek ook. Hebben enkele weken geleden zelfs nu dekded en overtrek gehaald om te kijken of het daaraan lag, maar dat was niet het geval.
Duh! 'Niet goed'. Het gaat moeilijker, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
als ik handschoenen draag kan ik mezelf niet goed krassen hoor.
Ik heb dan ook enorme nagels die ook door handschoenen heen nog indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Duh! 'Niet goed'. Het gaat moeilijker, maar het kan wel.
Slaap eens een nachtje in een slaapzak op een luchtbed. Of op de bank.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Bij het insmeren van de huid (omdat we dachten dat het door de droge huid kwam) keek mijn vriendin of ik schrammen had voor het slapen, en dat was niet het geval. En toen zat ik op bed, en kruip daarna meteen onder de dekens, dus kan ook niet door iets anders veroorzaakt worden. Wat het ook veroorzaakt het gebeurd altijd op de slaapkamer, in bed.
Dat nog niet geprobeerd, maar wel al op vakantie geweest, en bij vriendinnen geslapen en daar eigenlijk nooit last van gehad. Heb het eens goed in de gaten gehouden de laatste vakantie en weet zeker dat ik daar niet had, om weer thuis te komen en weer onder de schrammen te zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:00 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wat raar! Heb je weleens op je bank geslapen?
Het is ook niet elke nacht, het is wekelijks, dat wel. Maar 2 a 3x per week. Ik word dus ook geregeld wakker dat ik geen schrammen heb, althans ik zie en voel er geen nieuwe. Maar ja ik zit altijd onder de schrammen kan zijn dat ze er wel zijn maar ik gewoon door de hoeveelheid niets zie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Slaap eens een nachtje in een slaapzak op een luchtbed. Of op de bank.
Dan zou je toch al snel denken dat het aan je bed ligtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Duh! 'Niet goed'. Het gaat moeilijker, maar het kan wel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Als ik het probeer na te maken met mijn nagels is het gewoon onmogelijk, ik zal kijken als ik vanavond eens een filmpje kan posten waarin ik als een gek over mijn armen of huid krab zodat jullie kunnen zien dat het niet mijn nagels zijn die deze schrammen veroorzaken omdat ik gewoon geen nagels heb door het bijten. Ik bijt elke dag, heb ook geen uitstekende zaken aan de nagels, de dokter ook al gecontroleerd.
Daarbij zelfs met handschoenen aan blijf ik deze schrammen houden.
Dat hoeft ook niet per se. Het materiaal van de handschoenen i.c.m. de druk op de huid kan voldoende zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
Ik heb dan ook enorme nagels die ook door handschoenen heen nog indrukwekkend zijn.
TS heeft die niet.
Probeer dan eens een week op je bank of iets anders te slapen, kijken of je er dan ook last van hebt...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Het is ook niet elke nacht, het is wekelijks, dat wel. Maar 2 a 3x per week. Ik word dus ook geregeld wakker dat ik geen schrammen heb, althans ik zie en voel er geen nieuwe. Maar ja ik zit altijd onder de schrammen kan zijn dat ze er wel zijn maar ik gewoon door de hoeveelheid niets zie.
ligt natuurlijk aan de handschoenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet per se. Het materiaal van de handschoenen i.c.m. de druk op de huid kan voldoende zijn.
Dat dacht ik eerst ook, maakte al een opmerking dat ze onbewust kruisjes zette voor het aantal orgasmesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Gemini99 het volgende:
Misschien krabt jouw vriendin jou wel tijdens de 'bezigheid' van jullie voordat je samen met haar in slaap valt. Dat heb je ook niet altijd door en na de daad ga je ook niet uitgebreid je armen zitten controleren op krassen lijkt mij.Dat merk je dan s ochtends pas.
Nou ik vind het raar dat ik nu 4 schrammen heb in de vorm van 4 kruizen. Als je er één hebt oke, twee.. nou zou kunnen, maar 4?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik zou graag nog steeds willen weten wat het uitmaakt wat de vorm is van de schrammen.
Waarom zou het vreemder zijn als de schram een vorm van een A of kruis heeft, of als de schram bijvoorbeeld een rechte streep is?
Vind je dat zelf niet een beetje raar? Wat zou jouw verklaring zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik zou graag nog steeds willen weten wat het uitmaakt wat de vorm is van de schrammen.
Waarom zou het vreemder zijn als de schram een vorm van een A of kruis heeft, of als de schram bijvoorbeeld een rechte streep is?
En waarom zouden 4 kruizen zo wonderlijk zijn? 't Is niet zo dat een kruis nou zo'n moeilijk te maken symbool is. Een streep plus een andere streep er doorheen (die niet eens op een vaste plek er doorheen hoeft, kan op elke plek van die andere streep) en je hebt al een kruis.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nou ik vind het raar dat ik nu 4 schrammen heb in de vorm van 4 kruizen. Als je er één hebt oke, twee.. nou zou kunnen, maar 4?
Wissel eens een week van plek met je vriendin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef TNA het volgende:
Als je het niet hebt in een hotel zal er wel iets mis zijn met je bed of je dagelijkse levenswijze.
Of dat je in je eigen bed vaster slaapt. Dat als je in een 'vreemd' bed slaapt, (half) wakker wordt tijdens het krabben en daardoor niet meer verder krabt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef TNA het volgende:
Als je het niet hebt in een hotel zal er wel iets mis zijn met je bed of je dagelijkse levenswijze.
Ik vind het vooral vreemd dat het zulke krassen (vormen) zijn omdat als je jeuk hebt je bijna altijd met meerdere nagels (vingers) heen en weer krabt en alle kanten op. Je zou dan dus meerdere krassen naast elkaar en door elkaar heen moeten zien...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En waarom zouden 4 kruizen zo wonderlijk zijn? 't Is niet zo dat een kruis nou zo'n moeilijk te maken symbool is. Een streep plus een andere streep er doorheen (die niet eens op een vaste plek er doorheen hoeft, kan op elke plek van die andere streep) en je hebt al een kruis.
Bovendien heb je het er ook over dat je een keer een A op je arm gekrast had en dat je het blijkbaar apart en vreemd vond dat het uitgerekend de vorm van een A had. (Als je het niet vreemd had gevonden dat het de vorm van een A heeft, zou je het namelijk niet benoemen.)
Waarom is de vorm van een A bijzonderder dan bijvoorbeeld 2 strepen naast elkaar?
Met een enkele streep is het makkelijker te verklaren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef Feeeeble het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat het zulke krassen (vormen) zijn omdat als je jeuk hebt je bijna altijd met meerdere nagels (vingers) heen en weer krabt en alle kanten op. Je zou dan dus meerdere krassen naast elkaar en door elkaar heen moeten zien...
Ik begrijp echt niet wat er vreemd aan is dat schrammen niet altijd uit parallelle lijnen bestaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
Met een enkele streep is het makkelijker te verklaren.
Wanneer je op een plek jeuk hebt krab je over het algemeen altijd meerdere keren in dezelfde richting, simpelweg omdat dat de makkelijkste manier is.
Dan maak je geen kruis.
Dat merk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp echt niet wat er vreemd aan is dat schrammen niet altijd uit parallelle lijnen bestaan.
Dat zeggen we ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp echt niet wat er vreemd aan is dat schrammen niet altijd uit parallelle lijnen bestaan.
Tja, als jij zoiets al vreemd vindt, dan zul je nog een hoop meer dingen in je leven tegenkomen die gewoon een logische verklaring hebben, maar die jij vreemd en/of onverklaarbaar vindt!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, als jij zoiets al vreemd vindt, dan zul je nog een hoop meer dingen in je leven tegenkomen die gewoon een logische verklaring hebben, maar die jij vreemd en/of onverklaarbaar vindt!
Eeeh jawel hoor. Ik vind het niet bijzonderder of een andere verklaring nodig hebben als de schram een vorm van een A heeft of als de schram een vorm van een paar loze strepen heeft. 'Jullie' wel.quote:
Je wil ook gewoon niet begrijpen wat we zeggen he? Je wil het heel graag ridiculiseren en doen alsof we het over geesten en onverklaarbare hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeeh jawel hoor. Ik vind het niet bijzonderder of een andere verklaring nodig hebben als de schram een vorm van een A heeft of als de schram een vorm van een paar loze strepen heeft. 'Jullie' wel.
Dat je het apart/vreemd/whatever vindt dat de schram een bepaalde vorm heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
Anders lees je gewoon nog een keer wat we zeggen?
ik, (ondanks mijn nagels) heb nooit kruizen op mijn lichaam, wel strequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat je het apart/vreemd/whatever vindt dat de schram een bepaalde vorm heeft.
Oftewel, als de schram uit een paar loze strepen bestaat is het een ruk minder apart/vreemd/whatever volgens 'jullie'.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
Je wil ook gewoon niet begrijpen wat we zeggen he? Je wil het heel graag ridiculiseren en doen alsof we het over geesten en onverklaarbare hebben.
Dan klopt het toch wat we zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen dat ik het totaal niet vreemder vind als een schram een vorm van een A/kruis heeft of een paar loze strepen. 't Is maar net hoe je op dat moment krabt/ligt/zit/whatever en dat doe je gewoon meestal niet met beleid en al helemaal niet in je slaap.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik, (ondanks mijn nagels) heb nooit kruizen op mijn lichaam, wel stre
fuck it, ik ga het niet eens meer uitleggen, je wil het toch niet lezen.
En dus kan zo'n schram toch elke vorm hebben? Het ene moment krab je even zus, dan weer even zo... En zo krijg je allerlei vormen.quote:
In films is dat altijd heul engquote:
" Contrary to popular belief, the scars were caused by a disease called Lupus which Seal suffered from when he was a child. The particular strain from which Seal suffers causes blistering especially around the facial area, which when ruptured cause deep scarring. They not the result of ritual scarification, being bitten on the face by a wolf, getting punched while wearing glasses, or being involved in a motorcycle accident (And they are some of the less bizarre reasons proffered!) "quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:13 schreef Simonepone het volgende:
Er schijnen duizenden mensen te zijn met dit probleem, ze zijn er nog niet uit hoe het komt.
Seal had toch ook zoiets vaag met littekens op zijn gezicht die volgens hem verschenen in zijn slaap?
Heb ik ook al aan gedacht, maar is al het 2e matras sinds de tijd dat ik het heb, daarbij draai ik het matras geregeld om zodat al het vuil er vanaf valt. Ook ga ik er 1x per maand met de stofzuiger overheenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:41 schreef vosss het volgende:
Ik zet mijn geld op een bv een klein steentje/scherp korreltje oid onder je hoeslaken.
Normaal als je dat vervangt veeg je niet je matras af.
Dat ga ik ook doen, vanavond even de infrarood camera bij me vader ophalen en die eens wat nachten laten draaien. Zodra ik weer opsta met schrammen kijk ik die avond gewoon terug.quote:
ik heb ook schrammen gehad met gewoon parallelle lijnen naast elkaar, de mooiste was toen 4 stuks alsof iemand mij een veeg had gegeven op mijn borst.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Zodra ik zie wat het veroorzaakt wel, anders staren we naar een filmpje van 8 uur waarin ik snurkquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee het komt van je onderlaken
je ligt als een lijk in bed en woelt te weinig
onderlaken drukt in je huid
en niet je vriendin inlichten hoor, als zij t doet zal ze zich wrs inhouden danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, vanavond even de infrarood camera bij me vader ophalen en die eens wat nachten laten draaien. Zodra ik weer opsta met schrammen kijk ik die avond gewoon terug.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/dermografisme.htm ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:27 schreef Feeeeble het volgende:
Misschien is het zoiets?![]()
Jeukt het? En doet het pijn?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:00 schreef Ziba het volgende:
Herkenbaar dit. Ik heb ook vaak last van schrammen op mijn lichaam zonder dat ik weet hoe het precies komt. Of laat ik het zo zeggen: ik sta er niet bij stil op de momenten dat ik die schrammen oploop. Mijn schrammen/krassen zijn niet zo erg als die van jou trouwens.
Maar goed. Nu zat ik te denken (en dit is serieus) en denk ik dat het door seks komt, dat ik me soms zo laat gaan dat ik me niet bewust ben van enige pijn en daardoor soms ook krassen op mijn lichaam heb zegmaar. Misschien heb jij dat ook wel?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maakte al een opmerking dat ze onbewust kruisjes zette voor het aantal orgasmes![]()
Maar, ik ben voor de huidige vriendin enkele jaren single geweest waardoor ik meestal alleen geslapen heb en ook schrammen op mijn lichaam had.
ff bellen naar Sam en Dean dan maar ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het zijn geen geesten of aliens, het zijn demomen![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het zijn geen geesten of aliens, het zijn demomen![]()
Nee heb geen donzen kussen of dekbed, had ik ook al antwoord op gegevenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef Leipo666 het volgende:
die laatste: een geest die boter/kaas/eieren met je wel spelen
maar iemand vroeg het al eerder: heb je donzen kussens/dekbed?
of als mede-nagelbijter: stukjes nagel die in je bed belanden? die krengen kunnen ook altijd erg scherp zijn![]()
Yep daarom loop ik er ook al 11 jaar mee, en krab mezelf om te zorgen dat ik foto's kan posten op FOKquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de hoeveelheid foto's en het niet ingaan op mensen die medische verklaringen aandragen en zelf steeds neigen richting een paranormale verklaring denk ik dat je vooral last hebt van aandachttekort. Maar dat is natuurlijk alleen imho.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de hoeveelheid foto's en het niet ingaan op mensen die medische verklaringen aandragen en zelf steeds neigen richting een paranormale verklaring denk ik dat je vooral last hebt van aandachttekort. Maar dat is natuurlijk alleen imho.
hehequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
slotjequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Loser ben jequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De schrammen van vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd geen idee wat het kan zijn
Dit dus..quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ach laat maar, willen gewoon trollen en denken dat ik hier mensen voor de gek aan het houden ben. Plannetje heb ik al een half jaar geleden uitgewerkt gezien mijn postgeschiedenis, want toen maakte ik mijn eerste post over de schrammen, en heb ik alle tips in dat topic opgevolgd. Vandaar dat ik nu kan antwoorden dat ik de meeste oplossingen hier geprobeerd hebtquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef dabadbass het volgende:
Wat een sneu reacties op een toch wel serieus topic van ts, ik heb geen idee wat er aan de hand is maar volgens mij is ts weldegelijk normaal aan het reageren op de diverse reacties.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De schrammen van vanmorgen:
=edit=
Nog altijd geen idee wat het kan zijn
iets aan je bed frame?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |